Business Briefs
Lidl continuă investiţiile şi a inaugurat un magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 169 de magazine. Noua unitate se află în Bucureşti, pe Str. Uverturii nr. 202-208 şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1300 mp.
Timpul petrecut într-un centru comercial, numărul de magazine vizitate, vârsta şi frecvenţa sunt cei mai importanţi factori care influenţează coşul de cumpărături al vizitatorului de mall, conform rezultatelor Retail Metrics, produs dezvoltat de DTZ Echinox.
Banca Transilvania a anunțat acordarea unui credit de 22 de milioane de euro companiei Scandia Food, producător de conserve pe bază de carne. Având în vedere valoarea acestui împrumut, BT devine principalul partener financiar al companiei Scandia Food.
Raiffeisen Bank a anuntat modificarea schemei de comisionare pentru IMM aferenta principalelor tipuri de tranzactii. Astfel, potrivit bancii, comisioanele au fost regandite tinand cont de doua directii importante: Online banking, un canal strategic, si simplificarea modului de comisionare luand in considerare nevoile si optiunile clientilor.
PayPoint plc, operatorul de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, raportează pentru prima jumătate a anului financiar 2013-2014 rezultate în creștere pentru România, în linie cu aşteptările companiei.
În ciuda scăderii constante a pieţei de profil, a creşterii preţurilor materiei prime şi a tendinţei românilor de a se îndrepta spre categorii de produse mai ieftine, Saint-Gobain Construction Products România, din care activitatea Rigips este o parte, estimează pentru 2013 păstrarea cifrei de afaceri la nivelul anului 2012.
Sintagma consumatorul este rege a devenit din ce in ce mai vehiculata in lumea oamenilor de marketing. Azi mai mult decat oricand traim intr-un mediu in care consumatorul este liber sa aleaga orice, iar lupta companiilor pentru atentia lui a devenit acerba. Diferentierea este o provocare si revolutia digitala schimba cu rapiditate comportamentul consumatorilor.
Vacanţa de iarnă poate deveni o călătorie de poveste prin campania ING Bank, Câştigă o excursie la Disneyland pentru întreaga familie, care oferă oferă unui copil şansa de a aprinde bradul de Crăciun la Disneyland Paris, într-o excursie magică alături de cei dragi.
Lafarge România a realizat primul Raport de Dezvoltare Durabilă la nivel de ţară care descrie abordarea, performanța și angajamentele companiei în anul 2012. Documentul a fost întocmit pe baza standardului GRI 3.1 (Global Reporting Innitiative), Lafarge selectând din peste 80 de indicatori, aproximativ 40 pe care i-a raportat, în urma consultării părţilor interesate (angajaţi, clienţi, furnizori, autorităţi, societate civilă etc).
Auchan România inaugurează pe 15 noiembrie la București al cincilea magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real preluate. Centrul Comercial Auchan Vitan, cuprinde hipermarketul Auchan cu o suprafaţă de vânzare de 7.800 mp și o galerie comercială cu 30 magazine și o suprafaţă de peste 2.700 mp.
MasterCard Incorporated reported net income of 879 million USD for the third quarter of 2013, up 14 per cent, and earnings per diluted share of 7.27 USD, up 18 per cent, in each case versus the year-ago period.
AVON a lansat în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online. Potrivit companiei, platforma nou-creată marchează trecerea către un nou model de business.
Carpatica Asig a anuntat ca rezultatele financiare preliminare pe primele trei trimestre indica o crestere de 73% a volumului de prime brute subscrise, comparativ cu perioada similara a anului precedent, de la 206.98 mil lei in 2012 la 357.95 mil. lei 2013.
Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 105 milioane lei după primele nouă luni ale anului 2013, în creștere cu aproximativ 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Potrivit companiei, evoluția se aliniază procentului de creștere a vânzărilor înregistrat și în semestrul al doilea din acest an.
Raiffeisen Bank si Citibank Romania au anuntat incheierea cu succes a operatiunilor tehnice de migrare a clientilor persoane fizice transferati la Raiffeisen. Potrivit anuntului, in acest moment clientii persoane fizice transferati pot efectua operatiuni in si din noile lor conturi Raiffeisen Bank, pe toate canalele pe care banca le pune la dispozitia clientilor sai.
Industria de retail migreaza in terenul digital. Ultimele studii Forrester arata ca 65% din clientii din SUA si 75% dintre clientii europeni se asteapta sa aiba posibilitatea de a accesa informatii de produs prin echipamentele mobile, cand sunt in magazine. La nivel global 20% din veniturile realizate prin canalele de online advertising au fost din aria de retail, conform IAB.
Pentru al zecelea an consecutiv, în 2013/2014, compania Enel va fi inclusă în prestigiosul Indice Mondial de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI World) şi în Dow Jones Europa, în baza evaluării făcute de RobecoSAM. Mai exact, Indicele Mondial include doar 333 dintre cele mai importante 3.000 de companii pe plan mondial, care au gradul cel mai înalt de sustenabilitate. Endesa, filiala grupului Enel în Spania, a fost de asemenea confirmată în indicii Dow Jones.
Enel Green Power North America (EGP-NA), unul dintre operatorii principali din sectorul energiei regenerabile din SUA, cu centrale în funcțiune sau în construcție în 21 de state din SUA și trei provincii canadiene, a fost una dintre cele 22 de companii ce au primit dreptul de licitare pentru acorduri de cumpărare a energiei obținute prin tehnologii solare și printre cele 17 companii ce pot licita pentru contracte de energie eoliană.
PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail şi Cetelem IFN, liderul de pe piaţa creditelor de consum din România, anunţă semnarea unui parteneriat pentru servicii de colectare plăţi rate credit.
Asociația Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri în România (ABSL), organizaţie care susține și reprezintă industria serviciilor pentru afaceri pe piața locală, anunţă lansarea propriei pagini de internet, www.absl.ro, parte integrantă a strategiei de comunicare a industriei de profil şi sursă de informaţii despre piaţa locală de investiţii.