Links Sitemap Business Linker Sitemap

Farmec Cluj-Napoca raportează creșterea cifrei de afaceri

3116 afisari
Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 105 milioane lei după primele nouă luni ale anului 2013, în creștere cu aproximativ 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Potrivit companiei, evoluția se aliniază procentului de creștere a vânzărilor înregistrat și în semestrul al doilea din acest an.
"Dacă la sfârșitul anului trecut am preconizat o creștere cu 10% pentru anul 2013, rezultatele obținute până acum ne motivează să fim optimiști și să ne creștem estimarea la 15%,” a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. "Această creștere dovedește că investițiile făcute în cercetare și în modernizarea liniilor de producție au cu adevărat rezultate. Mai mult decât atât, datorăm acest lucru și consumatorilor noștri, care au încredere în produsele Farmec și ne păstrează în preferințele lor,” a adaugat acesta.
Compania a inaugurat luna trecută cel mai nou magazin de brand al companiei, care face parte dintr-un proiect mai amplu şi anume Centrul de Frumusețe Farmec. Noul magazin a însemnat o investiție de peste 360.000 euro și a fost special conceput pentru a cuprinde atât o zonă comercială, cât și un spațiu dedicat întâlnirilor consumatoarelor cu specialiștii Farmec.
De asemenea, la începutul lunii septembrie, Farmec, împreună cu partenerii săi din Ungaria, a deschis un nou magazin de prezentare în Budapesta, în cadrul căruia va funcţiona şi un salon de înfrumuseţare care va folosi exclusiv produse cosmetice profesionale ale companiei clujene.
Citeşte mai multe despre: Farmec

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza