Companiile considera ca fidelizarea clientilor reprezinta o prioritate strategica
Sintagma consumatorul este rege a devenit din ce in ce mai vehiculata in lumea oamenilor de marketing. Azi mai mult decat oricand traim intr-un mediu in care consumatorul este liber sa aleaga orice, iar lupta companiilor pentru atentia lui a devenit acerba. Diferentierea este o provocare si revolutia digitala schimba cu rapiditate comportamentul consumatorilor.
A detine un produs sau un serviciu de calitate nu mai este suficient pentru a atrage clienti. Ei au nevoie de povestea din spatele brandului - o poveste autentica, cu care se pot identifica – si de comunicare personalizata.
Importanta loializarii clientilor se vede cel mai bine in cifre. Un exemplu graitor a fost dat de compania General Motors, care a declarat valoarea concreta a unui procent in plus la rata de retentie a clientilor: 700 de milioane de dolari. Pare o cifra mult prea mare, dar este cat se poate de reala deoarece acest procent in plus reprezinta de fapt costul atragerii unui client de la o companie auto rivala.
Mai mult, peste 50% din companiile care au crescut bugetele de loializare a clientilor in ultimii doi ani au inregistrat si cresteri ale cifrelor de afaceri, conform unei cercetari realizate de Forrester in 2013. Aceste rezultate se observa si prin cresterea numarului de programe de loializare. De asemenea, studiul arata ca cele mai importante obiective de business pentru programele de loializare sunt: retentia clientilor – 70%, implicarea clientilor – 64% si castigurile – 34%. Doar 14% dintre companii au trecut experienta consumatorului la obiective, ceea ce demonstreaza ca inca mai avem multe de invatat in acest domeniu.
Mediul online joaca un rol crucial in stabilirea relatiilor cu clientii si unul dintre factorii decisivi in fidelizare a devenit rapiditatea cu care compania reactioneaza la cererile clientului. Prezenta in mediul online fara activitate permanenta nu mai intoarce rezultate.
Pornind de la aceste realitati punctuale si de la ultimele tendinte globale de Customer Retention Management (CRM), Expo Media organizeaza cea de-a cincea editie a Customer Loyalty & CRM Forum, un eveniment de business ce reuneste experti din companii recunoscute in plan local si international cu un know-how solid si aplicat in zona de loializare, retentie si CRM. Ducand traditia mai departe, conferinta va aduce si in acest an in prim plan cele mai utile si eficiente instrumente din ariile tematice Customer Relationship Management, Loializare si Retentie, tehnologie si strategie. Printre temele ce vor fi abordate se numara:
Clienti Fideli – Teorie versus Practica;
Modalitatea corecta de a crea si a investi intr-un program de loializare;
Reclamatiile vazute ca o un element strategic pentru fidelizarea clientilor;
Feedbackul consumatorilor versus cifra de afaceri;
Cum sa identificam CRM-ul si furnizorul potrivit;
Cum sa masuram impactul unei aplicatii de tip CRM in marketing, vanzari, operatiuni cu clientii.
Evenimentul de nisa va avea loc in data de 21 noiembrie 2013, in cadrul Hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Speakerii acestei conferinte sunt lideri autentici, a caror reputatie se bazeaza pe profesionalism si performanta in activitatile profesionale intreprinse. Acestia vor asigura cadrul ideal pentru prezentari complexe si dezbateri interesante, cu focus pe interesele audientei. Iata doar cativa dintre acestia: Mihai Dragnea – Global Retention Manager, Bitdefender, Gabriel Prefac – Experienced Customer Operations Manager, Groupama Asigurari Romania, Marcela Stoica – Senior Management Skills Developer, Customer Service School, Teodora Migdalovici - Ambassador Cannes Lions Romania, Bogdana Baltasiu – Business Development Director, CuponReducere.
“Cand vine vorba despre fidelizarea clientilor, lucrurile au devenit simple: nu ne permitem luxul sa cautam clienti noi. Trebuie sa facem tot ceea ce ne sta in putinta pentru a-i pastra pe cei cu care am colaborat la un moment dat pentru ca acestia sunt stalpii de rezistenta ai afacerii noastre. Suntem alaturi de Customer Loyalty and CRM Forum de la prima editie si intelegem de ce are succes in continuare: abordeaza subiecte care influenteaza direct cifra de afaceri a companiilor.” Oana Balteanu, Managing Director, Customer Service School.
“RETENTIA si Loialitatea sunt diferite! Cand ajungem sa vorbim despre RETENTIE, povestile frumoase de tip mass-market nu mai ajuta si stii deja ca procesele de business din spatele lor nu au functionat. RETENTIA inseamna sa intelegi fiecare client in parte si ce sta in spatele motivatiei lui. Si de-abia de acum poti incepe sa nu mai pierzi bani; iar odata ce ai inceput nu te vei mai opri, fiindca RETENTIA este de neoprit cand vrei sa cresti din banii pe care altfel i-ai pierde.” Mihai Dragnea, Global Retention Manager, Bitdefender.
Conferinta va fi moderata de Mircea Criveanu, Loyalty Director, The Hub Partners.
Evenimentul beneficiaza de sustinerea partenerilor Competence Call Center – Silver Partner, Cannes Lions - Strategic Partner, Customer Service School – Supporting Partner, Bitdefender si Mistery Shopping Agency – Partners, precum si de sprijinul partenerilor media: Romania Libera, Manager Express, AdHugger, Business Arena, Gadget Trends si Sensiblu.
Mai multe informatii privind conditiile de inscriere si oportunitatile de sponsorizare sunt disponibile pe registration@conferinte.ro sau telefonic la +40731 191 919.
Importanta loializarii clientilor se vede cel mai bine in cifre. Un exemplu graitor a fost dat de compania General Motors, care a declarat valoarea concreta a unui procent in plus la rata de retentie a clientilor: 700 de milioane de dolari. Pare o cifra mult prea mare, dar este cat se poate de reala deoarece acest procent in plus reprezinta de fapt costul atragerii unui client de la o companie auto rivala.
Mai mult, peste 50% din companiile care au crescut bugetele de loializare a clientilor in ultimii doi ani au inregistrat si cresteri ale cifrelor de afaceri, conform unei cercetari realizate de Forrester in 2013. Aceste rezultate se observa si prin cresterea numarului de programe de loializare. De asemenea, studiul arata ca cele mai importante obiective de business pentru programele de loializare sunt: retentia clientilor – 70%, implicarea clientilor – 64% si castigurile – 34%. Doar 14% dintre companii au trecut experienta consumatorului la obiective, ceea ce demonstreaza ca inca mai avem multe de invatat in acest domeniu.
Mediul online joaca un rol crucial in stabilirea relatiilor cu clientii si unul dintre factorii decisivi in fidelizare a devenit rapiditatea cu care compania reactioneaza la cererile clientului. Prezenta in mediul online fara activitate permanenta nu mai intoarce rezultate.
Pornind de la aceste realitati punctuale si de la ultimele tendinte globale de Customer Retention Management (CRM), Expo Media organizeaza cea de-a cincea editie a Customer Loyalty & CRM Forum, un eveniment de business ce reuneste experti din companii recunoscute in plan local si international cu un know-how solid si aplicat in zona de loializare, retentie si CRM. Ducand traditia mai departe, conferinta va aduce si in acest an in prim plan cele mai utile si eficiente instrumente din ariile tematice Customer Relationship Management, Loializare si Retentie, tehnologie si strategie. Printre temele ce vor fi abordate se numara:
Clienti Fideli – Teorie versus Practica;
Modalitatea corecta de a crea si a investi intr-un program de loializare;
Reclamatiile vazute ca o un element strategic pentru fidelizarea clientilor;
Feedbackul consumatorilor versus cifra de afaceri;
Cum sa identificam CRM-ul si furnizorul potrivit;
Cum sa masuram impactul unei aplicatii de tip CRM in marketing, vanzari, operatiuni cu clientii.
Evenimentul de nisa va avea loc in data de 21 noiembrie 2013, in cadrul Hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Speakerii acestei conferinte sunt lideri autentici, a caror reputatie se bazeaza pe profesionalism si performanta in activitatile profesionale intreprinse. Acestia vor asigura cadrul ideal pentru prezentari complexe si dezbateri interesante, cu focus pe interesele audientei. Iata doar cativa dintre acestia: Mihai Dragnea – Global Retention Manager, Bitdefender, Gabriel Prefac – Experienced Customer Operations Manager, Groupama Asigurari Romania, Marcela Stoica – Senior Management Skills Developer, Customer Service School, Teodora Migdalovici - Ambassador Cannes Lions Romania, Bogdana Baltasiu – Business Development Director, CuponReducere.
“Cand vine vorba despre fidelizarea clientilor, lucrurile au devenit simple: nu ne permitem luxul sa cautam clienti noi. Trebuie sa facem tot ceea ce ne sta in putinta pentru a-i pastra pe cei cu care am colaborat la un moment dat pentru ca acestia sunt stalpii de rezistenta ai afacerii noastre. Suntem alaturi de Customer Loyalty and CRM Forum de la prima editie si intelegem de ce are succes in continuare: abordeaza subiecte care influenteaza direct cifra de afaceri a companiilor.” Oana Balteanu, Managing Director, Customer Service School.
“RETENTIA si Loialitatea sunt diferite! Cand ajungem sa vorbim despre RETENTIE, povestile frumoase de tip mass-market nu mai ajuta si stii deja ca procesele de business din spatele lor nu au functionat. RETENTIA inseamna sa intelegi fiecare client in parte si ce sta in spatele motivatiei lui. Si de-abia de acum poti incepe sa nu mai pierzi bani; iar odata ce ai inceput nu te vei mai opri, fiindca RETENTIA este de neoprit cand vrei sa cresti din banii pe care altfel i-ai pierde.” Mihai Dragnea, Global Retention Manager, Bitdefender.
Conferinta va fi moderata de Mircea Criveanu, Loyalty Director, The Hub Partners.
Evenimentul beneficiaza de sustinerea partenerilor Competence Call Center – Silver Partner, Cannes Lions - Strategic Partner, Customer Service School – Supporting Partner, Bitdefender si Mistery Shopping Agency – Partners, precum si de sprijinul partenerilor media: Romania Libera, Manager Express, AdHugger, Business Arena, Gadget Trends si Sensiblu.
Mai multe informatii privind conditiile de inscriere si oportunitatile de sponsorizare sunt disponibile pe registration@conferinte.ro sau telefonic la +40731 191 919.
Citeşte mai multe despre:
Customer Loyalty
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza