PayPoint raportează creşterea volumului tranzacţiilor de plăţi facturi
PayPoint plc, operatorul de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, raportează pentru prima jumătate a anului financiar 2013-2014 rezultate în creștere pentru România, în linie cu aşteptările companiei.
Astfel, volumul tranzacţiilor de plăţi facturi a înregistrat o creştere semnificativă comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, de 41%, atingând 16,5 milioane; adiţional, compania a raportat pe plan local rezultate pozitive şi pe segmentul încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, în ciuda pieţei aflate în declin. Performanţele PayPoint au fost puternic susţinute în decursul celor şase luni atât de adăugarea unor furnizori importanţi în portofoliu, pe segmente de plăţi variate, cât şi de diversificarea modalităţilor de plată pentru anumite servicii existente. În acest context, datorită semnării parteneriatului cu RCS & RDS, prin PayPoint se pot plăti în momentul de faţă facturi emise de toţi marii furnizori din România. Aceste servicii sunt în prezent disponibile în aproape 8.000 magazine partenere de pe tot cuprinsul ţării, reţeaua locală PayPoint crescând cu 428 puncte de plată în intervalul analizat.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2013-2014, încheiat la data de 30 septembrie 2013.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: “Ne face plăcere să anunţăm o creştere semnificativă a volumelor de tranzacţii şi, implicit, a cotei de piaţă PayPoint. Aceste evoluţii confirmă faptul că sistemul nostru de plăţi reprezintă alegerea tot mai multor români care apreciază siguranţa şi accesibilitatea serviciilor noastre. Creşterea numărului de comercianţi parteneri PayPoint, dar şi a calităţii acestora, diversificarea portofoliului de furnizori şi focusul pe promovarea serviciilor puse la dispoziţia consumatorilor sunt cei mai importanţi dintre factorii care au susţinut consolidarea afacerii în primul semestru. Astfel, suntem în poziţia de a răspunde tot mai bine nevoilor consumatorilor ce aşteaptă şi găsesc la noi servicii rapide, eficiente şi sigure’’.
PayPoint plc a raportat pentru cele şase luni un volum de 351,9 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere cu 7,2 milioane faţă de tranzacţiile raportate în aceeaşi perioadă a anului precedent; valoarea totală a tranzacţiilor a atins nivelul de 6,9 miliarde lire sterline, în creştere cu 270,8 milioane lire sterline. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 54,1 milioane lire sterline, în creştere cu 9,7% faţă de aceeaşi perioada a anului anterior şi un profit înainte de impozitare de 21,3 milioane lire sterline, în creştere cu 16,6%.
“Îmi face placere să anunţ o creştere puternică a venitului net şi a profitului operaţional pentru prima jumătate a anului financiar, acest lucru demonstrând calitatea serviciilor noastre. Privind spre viitor, reţelele noastre din Marea Britanie şi România trebuie să aducă în continuare profituri în creştere, datorită bazei mari de clienţi şi a multitudinii de servicii oferite. Noi vom continua să investim în dezvoltarea reţelei, în tehnologie şi în servicii noi, pentru a îmbunătăţi calitatea acestor reţele”, a declarat David Newlands, Preşedinte PayPoint plc.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2013-2014, încheiat la data de 30 septembrie 2013.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: “Ne face plăcere să anunţăm o creştere semnificativă a volumelor de tranzacţii şi, implicit, a cotei de piaţă PayPoint. Aceste evoluţii confirmă faptul că sistemul nostru de plăţi reprezintă alegerea tot mai multor români care apreciază siguranţa şi accesibilitatea serviciilor noastre. Creşterea numărului de comercianţi parteneri PayPoint, dar şi a calităţii acestora, diversificarea portofoliului de furnizori şi focusul pe promovarea serviciilor puse la dispoziţia consumatorilor sunt cei mai importanţi dintre factorii care au susţinut consolidarea afacerii în primul semestru. Astfel, suntem în poziţia de a răspunde tot mai bine nevoilor consumatorilor ce aşteaptă şi găsesc la noi servicii rapide, eficiente şi sigure’’.
PayPoint plc a raportat pentru cele şase luni un volum de 351,9 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere cu 7,2 milioane faţă de tranzacţiile raportate în aceeaşi perioadă a anului precedent; valoarea totală a tranzacţiilor a atins nivelul de 6,9 miliarde lire sterline, în creştere cu 270,8 milioane lire sterline. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 54,1 milioane lire sterline, în creştere cu 9,7% faţă de aceeaşi perioada a anului anterior şi un profit înainte de impozitare de 21,3 milioane lire sterline, în creştere cu 16,6%.
“Îmi face placere să anunţ o creştere puternică a venitului net şi a profitului operaţional pentru prima jumătate a anului financiar, acest lucru demonstrând calitatea serviciilor noastre. Privind spre viitor, reţelele noastre din Marea Britanie şi România trebuie să aducă în continuare profituri în creştere, datorită bazei mari de clienţi şi a multitudinii de servicii oferite. Noi vom continua să investim în dezvoltarea reţelei, în tehnologie şi în servicii noi, pentru a îmbunătăţi calitatea acestor reţele”, a declarat David Newlands, Preşedinte PayPoint plc.
Citeşte mai multe despre:
PayPoint
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza