Links Sitemap Business Linker Sitemap

Business Briefs

Leroy Merlin are un nou membru în Comitetul de Direcție

Andreea Mihai s-a alăturat companiei Leroy Merlin. Potrivit companiei, experiența acumulată în cei 18 ani de activitate, în calitate de membru în Comiteul Executiv al unui retailer de top, viziunea sa de business și demersul de expansiune a Grupului Leroy Merlin au condus la definirea acestui parteneriat.

Mihaela Hristea este noul Director de Marketing al Bergenbier

Bergenbier, al treilea mare jucător pe piața locală a berii din România, are un nou director de marketing în persoana Mihaelei Hristea, care a fost promovată în funcția de Brand & Consumer Excellence Director. Noul director de marketing și-a propus ca obiective accelerarea rezultatelor de business cu focus pe dezvoltarea unei echipe de top, redefinirea proceselor în cadrul departamentului de marketing și construirea unor mărci puternice, consecvente în mesaj și experiența oferită consumatorilor.

Au fost desemnate start-up-urile participante la Internet & Mobile World 2018

Etapa de selecție a programului StarTech Factory, creat de Internet & Mobile World în parteneriat cu Raiffeisen Bank pentru companiile tech aflate la început de drum, este în formulă completă. Astfel, 22 de start-up-uri vor primi stand gratuit la IMW 2018 (3-4 octombrie, Romexpo - Pavilionul B1), iar 7 dintre aceste companii își vor prezenta produsele pe Main Stage IMWorld.

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi BTarena

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi, de acum înainte, BTarena, în baza parteneriatului dintre Banca Transilvania şi Primăria Cluj-Napoca. Implicarea băncii în viața comunității clujene înseamnă susținerea unor proiecte precum Clubul de baschet U-BT şi echipa de baschet masculin de seniori U-Banca Transilvania; FC Universitatea Cluj 1919 - alianța FC Universitatea Cluj (fotbal) şi Asociația Clubul Sportiv U-BT (baschet); Eurobasket 2017; Campionatele Europene de Gimnastică Artistică 2017; Napoca Rally Academy; BT Tennis Cup; Sports Festival; Crosul BT; Clujul Pedalează; EMBA University of Hull - şcoală de business 100% britanică; fundația Clujul Are Suflet; BT Club; acțiuni de voluntariat pentru împădurire; dar şi parteneriatele cu Untold şi Electric Castle.

Alstom lansează StationOne, piața online dedicată sectorului feroviar

În cadrul InnoTrans, la Berlin, Alstom a lansat StationOne, prima piață online dedicată sectorului feroviar, ce asigură conectarea profesioniștilor al căror obiectiv este să ridice nivelul de performanță operațională. Platforma este concepută ca o modalitate eficientă de promovare și accesare a unei game mai largi de produse și servicii pentru sectorul feroviar.

Groupama Asigurări lansează Barometrul de risc al companiilor din România

Groupama Asigurări a lansat Barometrul de risc al companiilor din România, un amplu studiu de piață care evaluează percepția riscurilor la nivelul mediului de afaceri. Studiul identifică sursele de risc și potențialul impact al acestora din perspectiva oamenilor de afaceri și, prin concluziile sale, confirmă nevoia implementării unui management eficient al riscurilor care pot afecta activitatea companiilor.
România este pe locul cinci în Europa la adoptarea tehnologiei contactless

România este pe locul cinci în Europa la adoptarea tehnologiei contactless

Tehnologia contactless, care se află într-un ritm accelerat de dezvoltare, a devenit cea mai răspândită formă de plată electronică din România, care ocupă locul 5 în topul țărilor europene în ceea ce privește numărul tranzacțiilor contactless înregistrate din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți: mai mult de două din trei tranzacții realizate prin intermediul cardurilor Mastercard la comercianți sunt contactless.

Pizza Hut România își întâmpină clienții cu un nou meniu în toate restaurantele din ţară

Prezent pe piaţa românească de peste două decenii, Pizza Hut face un pas în direcția reinventării brandului și le oferă clienţilor un meniu extins, disponibil în toate cele 22 de restaurante la nivel naţional. Acesta completează experienţa premium pe care brandul le-o propune consumatorilor, alături de o serie de alte inițiative ce au demarat anul trecut, odată cu modernizarea primului restaurant deschis pe piața locală, în Piaţa Romană, din Bucureşti.

Tranzacțiile globale din energie ating un vârf istoric

Valoarea tranzacțiilor din energie și utilități a atins un record absolut de 180 miliarde de dolari în primul semestru al anului 2018, în pofida unei scăderi de 14% în al doilea trimestru, față de perioada similară a anului trecut, la 83 miliarde de dolari. Conform raportului EY Power transactions and trends: Q2 2018 (PTT), sectorul energiei regenerabile a cumulat aproape jumătate (46%) din volumul tranzacțiilor în trimestrul al doilea 2018.

Medicover finalizează achiziția spitalului Pelican

Medicover, companie de servicii private medicale din România, a finalizat procesul de achiziție a Spitalului Pelican, principalul furnizor de servicii de sănătate din Oradea. În urma aprobării primite din partea Consiliului Concurenței pentru această tranzacție, Medicover devine liderul pieței de servicii de sănătate din regiunea de nord vest a țării. Aceasta este a treia mare achiziție a companiei anul acesta, după preluarea Centrului Medical Academica și semnarea unui acord de cumpărare a Centrului Medical Phoenix, din zona Olteniei. Tranzacția a vizat achiziția unui procent de 80% din acțiunile spitalului Pelican.

Grupul TeraPlast intenționează implementarea a trei proiecte de investiții în valoare totală de 15 milioane de euro

Grupul TeraPlast, producător de materiale pentru piața construcțiilor și procesator de PVC, va depune 3 proiecte de investiții, în valoare totală de 15 milioane de euro, în cadrul Schemei de ajutor de stat pentru stimularea investițiilor cu impact major în economie.

OMNIASIG a înregistrat o creștere de peste 9% a primelor brute subscrise în prima jumătate a anului

În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat prime brute subscrise în valoare totală de peste 558 milioane lei, în creștere cu peste 9% comparativ cu perioada similară a anului anterior. Profitul net înregistrat în acest interval, conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, a fost de peste 13 milioane lei, în creștere față de valoarea perioadei similare din 2017.
Dumitru Rotar: Zăcământul Romgaz de la Caragele, estimată la circa 30 miliarde de metri cubi, ar putea fi pusă în exploatare în 2020-2021

Dumitru Rotar: Zăcământul Romgaz de la Caragele, estimată la circa 30 miliarde de metri cubi, ar putea fi pusă în exploatare în 2020-2021

Noua descoperire de zăcământ a Romgaz de la Caragele, judeţul Buzău, estimată la circa 30 miliarde de metri cubi, ar putea fi pusă în exploatare în 2020-2021, în prezent fiind derulate investiţii pentru forare, a anunţat miercuri, într-o conferinţă de presă, directorul general adjunct al companiei, Dumitru Gheorghe Rotar.

Daikin lansează prima centrală termică murală în condensare

Având ca obiectiv dezvoltarea pe piața sistemelor destinate încălzirii și producerii de apă caldă menajară, Daikin, liderul mondial în domeniul aerului condiționat, își completează portofoliul de produse cu prima centrală termică murală în condensare. Concepută și proiectată în totalitate de producătorul japonez, noua centrală murală respectă principiile inovatoare specifice produselor Daikin, îmbinând tehnologia modernă de condensare, controlul inteligent și design-ul contemporan pentru a asigura încălzire și apă caldă menajeră în cel mai eficient și fiabil mod.

Vânzările Sphera Franchise Group au crescut cu 21,6% în prima jumătate a anului

Sphera Franchise Group (Sphera) a înregistrat vânzări consolidate în valoare de 350,1 milioane RON în primele șase luni ale anului, în creștere cu 21,6% față de rezultatele pro-forma din aceeași perioadă din 2017. Potrivit grupului, aceste rezultate sunt susținute, în egală măsură, de performanța robustă a vânzărilor în bază comparabilă, care au ajuns la nivelul de 8%, și de contribuția celor 26 de noi unități deschise de la începutul anului 2017.

Bravcod cumpără brandul Peneș pentru 20 de milioane de euro

Brandul Peneș, deținut de producătorul de carne de curcan Galli Gallo, a fost achiziționat de Bravcod, într-o tranzacție în valoare de 20 de milioane de euro. Tranzacția a fost finalizată de administratorul judiciar CITR în această vară, conform planului de reorganizare aprobat de creditori în procedura de insolvență a companiei. Galli Gallo s-a redresat printr-un plan de reorganizare propus și implementat de CITR, prin încrederea principalului creditor, CEC Bank, și a partenerului de afaceri, Bravcod, care a continuat relațiile comerciale cu Galli Gallo în procedura de insolvență și a achiziționat business-ul în această vară.

Tetra Pak a numit un nou Managing Director pentru Europa de Sud Est

Tetra Pak, lider mondial în procesarea și ambalarea alimentelor, l-a numit recent pe Guillaume Latourrette în funcția de Managing Director pentru operațiunile companiei în regiunea Europei de Sud Est. Acesta îl înlocuiește pe Francesco Faella, care a preluat o poziție nouă, de Managing Director pentru Tetra Pak Italia.

EY România a oferit asistență financiară și juridică producătorului Nordic Petfood în procesul de vânzare a activităților de producție și distribuție

Echipa de M&A din cadrul EY România a asistat producătorul numărul 1 din România de hrană uscată dedicată câinilor și pisicilor în vânzarea activităților sale de producție și distribuție, într-una dintre tranzacțiile de interes, din acest an, de pe piața românească. Nordic Petfood a semnat recent contractul pentru vânzarea celor două societăți din cadrul grupului către United Petfood, unul dintre principalii producători și distribuitori la nivel mondial specializat în producția de hrană uscată, biscuiți si gustări pentru câini și pisici.

Banca Transilvania deschide un hub online pentru antreprenori

Banca Transilvania lansează BT Store, hub online de prezentare a unor soluții complementare bankingului pentru antreprenori. Acestea sunt destinate managementului şi gestionării afacerii şi rezolvă nevoi reale ale acestora - de la facturare, contabilitate primară, gestionarea cashflow-ului, până la recrutare de angajați etc.

Contrabanda cu țigarete este în creștere

Piața neagră a țigaretelor a crescut în iulie la 18,2% din totalul consumului (cu 2,1 p.p. mai mult față de mai 2018). Este cel mai ridicat nivel al contrabandei din acest an, depășind media din 2017, de 16%. "Regiunea nord-est continuă să fie cea mai afectată de piața neagră, cu o pondere de 39,5%, deși comerțul ilicit cu tigarete pare să fi luat cu asalt partea de vest a țării. Cea mai importantă creștere se înregistrează în nord-vest, 14,7 p.p., până la 29,4%, regiunea ajungând, astfel, la un nivel record în ultimii trei ani! În plus, comerțul ilegal crește cu 6,2 p.p. până la 26,9% și în regiunea sud-vest.