Alstom va furniza 64 de trenuri metropolitane suplimentare pentru Hamburg
Alstom și S-Bahn Hamburg GmbH au semnat un contract pentru livrarea a 64 de trenuri suplimentare S-Bahn din clasa 490. Comanda este o opțiune dintr-un contract-cadru semnat în 2013 și este evaluată la aproximativ 500 de milioane de euro. Pentru a satisface mai bine nevoile pasagerilor, vagoanele de mijloc ale noului tren S-Bahn vor avea o zonă multifuncțională cu spațiu pentru biciclete, bagaje și spații dedicate pentru a găzdui pasagerii cu mobilitate limitată.
Potrivit companiei, cea mai semnificativă inovație a trenului va fi însă invizibilă pentru pasageri. Pentru prima dată în Germania, trenurile S-Bahn vor fi echipate cu sistemul european de control al trenurilor (ETCS) Baseline 3 Release 2 și tehnologia de operare automată a trenurilor (ATO). Împreună, aceste tehnologii vor asigura o densitate mai mare în operare și vor permite companiei de transport feroviar din Hamburg să ofere un transport mai fluid, crescând în același timp numărul total de călătorii. În plus, flexibilitatea noilor trenuri S-Bahn din Hamburg înseamnă că se vor cupla cu cele 82 de trenuri S-Bahn clasa 490 deja în circulație. "Ne bucurăm că S-Bahn Hamburg continuă să se bazeze pe trenurile din seria 490. Vehiculele confortabile sunt perfect adaptate cerințelor rețelei S-Bahn Hamburg și vor convinge printr-o amenajare spațială și mai flexibilă. Dotarea trenurilor cu cea mai recentă tehnologie ETCS și ATO este un reper pe calea digitalizării traficului feroviar din Hamburg și suntem mândri că contribuim decisiv la acest lucru”, spune Müslüm Yakisan, președintele Alstom pentru Germania, Austria și Elveția.
Această comandă marchează prima implementare a ATO de către Germania în nivelul de automatizare 2 (GoA 2) pentru vehiculele S-Bahn noi. În plus, S-Bahn Hamburg GmbH va primi vehicule care respectă deja cea mai recentă tehnologie de semnalizare de ultimă generație. Trenurile vor fi livrate cu tehnologia inteligentă a Alstom pentru ETCS, cu software ATO integrat care răspunde cerințelor ridicate ale viitoarelor operațiuni feroviare digitale în ceea ce privește performanța, disponibilitatea și automatizarea. "Prin dotarea noilor trenuri de navetă din Hamburg cu ETCS și ATO, Alstom este din nou pionier în domeniul digitalizării feroviare. Implementarea acestei tehnologii moderne pentru operarea în serie într-un oraș atât de mare reprezintă un pas important pentru digitalizare și creșterea capacității sistemelor de transport local din zonele urbane germane ", spune Michael Konias, șef al diviziei Alstom de sisteme digitale și integrate, pentru regiunea Germania, Austria și Elveția.
Inițial, Alstom va produce trei vehicule care vor fi supuse unor teste și inspecții extinse, în special pentru aprobarea funcționalităților ETCS și ATO. Livrările de vehicule către Hamburg sunt programate pentru 2025 și 2026.
Printre altele, unitățile de producție ale Alstom din Hennigsdorf, Bautzen (producție), Berlin (semnalizări), Braunschweig, Siegen și Mannheim, Germania, vor fi implicate în producția noilor trenuri S-Bahn. Aceasta se adaugă unităților din Charleroi, Belgia (ETCS), Wroclaw – Polonia, Västeras – Suedia și Vadodara – India, care vor participa și ele la producție.
În Germania, Alstom oferă soluții inovatoare pentru mobilitate sustenabilă și este unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie feroviară, respectiv de soluții de metrou, trenuri suburbane, tramvaie, trenuri regionale, locomotive și soluții de semnalizare.
Această comandă marchează prima implementare a ATO de către Germania în nivelul de automatizare 2 (GoA 2) pentru vehiculele S-Bahn noi. În plus, S-Bahn Hamburg GmbH va primi vehicule care respectă deja cea mai recentă tehnologie de semnalizare de ultimă generație. Trenurile vor fi livrate cu tehnologia inteligentă a Alstom pentru ETCS, cu software ATO integrat care răspunde cerințelor ridicate ale viitoarelor operațiuni feroviare digitale în ceea ce privește performanța, disponibilitatea și automatizarea. "Prin dotarea noilor trenuri de navetă din Hamburg cu ETCS și ATO, Alstom este din nou pionier în domeniul digitalizării feroviare. Implementarea acestei tehnologii moderne pentru operarea în serie într-un oraș atât de mare reprezintă un pas important pentru digitalizare și creșterea capacității sistemelor de transport local din zonele urbane germane ", spune Michael Konias, șef al diviziei Alstom de sisteme digitale și integrate, pentru regiunea Germania, Austria și Elveția.
Inițial, Alstom va produce trei vehicule care vor fi supuse unor teste și inspecții extinse, în special pentru aprobarea funcționalităților ETCS și ATO. Livrările de vehicule către Hamburg sunt programate pentru 2025 și 2026.
Printre altele, unitățile de producție ale Alstom din Hennigsdorf, Bautzen (producție), Berlin (semnalizări), Braunschweig, Siegen și Mannheim, Germania, vor fi implicate în producția noilor trenuri S-Bahn. Aceasta se adaugă unităților din Charleroi, Belgia (ETCS), Wroclaw – Polonia, Västeras – Suedia și Vadodara – India, care vor participa și ele la producție.
În Germania, Alstom oferă soluții inovatoare pentru mobilitate sustenabilă și este unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie feroviară, respectiv de soluții de metrou, trenuri suburbane, tramvaie, trenuri regionale, locomotive și soluții de semnalizare.
Citeşte mai multe despre:
Alstom
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza