Links Sitemap Business Linker Sitemap

Business Briefs

Garanti Bank a instalat 21 de POS-uri în magazinele Arabesque din România

Garanti Bank a încheiat un parteneriat cu Arabesque pentru instalarea de POS-uri în 21 de magazine ale companiei românești de materiale de construcții din întreaga țară. Prin intermediul acestui parteneriat, clienții Garanti Bank care dețin Bonus Card pot plăti tot ceea ce achiziționează în magazinele Arabesque în 12 rate fără dobândă, cumulând și bonus de 0.3% pentru cumpărăturile efectuate.
Trenul Alstom Coradia iLint pe bază de hidrogen a efectuat primul parcurs de încercare

Trenul Alstom Coradia iLint pe bază de hidrogen a efectuat primul parcurs de încercare

Alstom a efectuat cu succes prima cursă de probă la viteza de 80 km/h a singurului tren de pasageri din lume alimentat cu pile de combustie cu hidrogen, denumit Coradia iLint. Testul a avut loc pe linia proprie de încercare din Salzgitter, Saxonia Inferioară (Germania).

Valoria intră pe piața de training și consultanță

După ce a lucrat timp de 24 de ani în corporații globale, iar în ultimul an a fost Partener & Senior Consultant într-o firmă de servicii profesionale locală, Elena Badea lansează un nou brand în piața de training și consultanță în afaceri, Valoria. Valoria este o companie de training, consultanță și coaching, iar misiunea sa este aceea de a transforma potențialul echipelor și organizațiilor în valoare.

LPF şi Panini lansează cea de-a treia ediţie a albumului Liga 1 Orange

Iubitorii fotbalului pot colecţiona începând din 10 martie albumul Ligii 1 Orange, sezonul 2016-2017. Aflat la cea de-a treia ediţie, albumul este realizat de Liga Profesionistă de Fotbal în colaborare cu Panini. Albumul Liga 1 Orange 2016-2017 conţine 386 de abţibilduri, însumând mai bine de 20 de pagini de colecţie.

Holzindustrie Schweighofer continuă implementarea planului pentru o industrie sustenabilă a lemnului

Holzindustrie Schweighofer a anunțat că se iau toate masurile posibile pentru minimizarea riscului de apariție în lanțul său de achiziție a lemnului provenit din exploatări ilegale. În ciuda faptului că nu efectuează operaţiuni de exploatare forestieră, ci cumpără lemn de la furnizori care acționează în conformitate cu legislaţia din România, Holzindustrie Schweighofer declară că se dedică eliminării neregulilor și tăierilor ilegale.

Mastercard şi eMAG continuă seria de beneficii acordate pentru plăţile online

Mastercard şi eMAG demarează cea de-a doua etapă a campaniei "Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte", prin care încurajează plăţile electronice în rândul consumatorilor din România. Companiile au precizat că pentru prima comandă plătită cu un card Mastercard sau Maestro realizată pe site-ul emag.ro, m.emag.ro sau din aplicația eMAG, clienții sunt recompensaţi cu un Card cadou în valoare de 25 lei, dacă nu au efectuat alte plăți cu acest card pe această platformă după 1 februarie 2016.

Porsche Engineering România atinge primul obiectiv de recrutare

Porsche Engineering România, cea mai tânără subsidiară a Porsche Engineering Group GmbH, a anunțat atingerea primului obiectiv de recrutare, de 20 de angajați. Anul acesta, compania își propune să extindă și mai mult subsidiara sa locală, ducând, în același timp, parteneriatul cu Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca la următorul nivel, prin lansarea programului de Masterat în inginerie auto.

Mastercard Index of Women Entrepreneurs scoate în evidenţă principalele ţări unde afacerile deţinute de femei prosperă

Deşi antreprenoriatul feminin este adesea generat de necesitate și curaj, condițiile de susținere puternice - precum accesul la serviciile financiare și ușurința de a face business - constituie premise ale succesului pentru afacerile deținute de femei, conform rezultatelor primului raport Index of Women Entrepreneurs, publicat de Mastercard.

Vânzările de active vor crește la nivel global în 2017

Contextul politic şi de business impredictibil, precum şi schimbările legislative din zona reglementărilor sunt principalele motive care îndeamnă companiile să-și vândă activele neesențiale, în funcție de amprenta lor geografică, conform studiului EY 2017 Global Corporate Divestment Study.
Alstom și NTL lansează Aptis, o nouă experienţă a mobilităţii, 100% electrică

Alstom și NTL lansează Aptis, o nouă experienţă a mobilităţii, 100% electrică

Alstom şi NTL au prezentat astăzi la Duppingheim (Alsacia, Franţa) o soluţie inovatoare în domeniul mobilităţii. Cum municipalităţile sunt permanent în căutarea unor mijloace de transport mai inteligente, mai eficiente şi mai bine conectate, Aptis a atras deja atenția clienților din Europa. În Franța, STIF a decis să lanseze două teste, unul dintre acestea fiind în colaborare cu RATP. Aptis va fi testat în Paris și în regiunea Ile de France, în cea de-a doua jumătate a anului 2017.

Schimbare de generație la conducerea grupului Action Global Communications

Action Global Communications, grup regional de consultanță în comunicare și relații publice, prezent în 40 de ţări inclusiv România, anunță o schimbare importantă în management: Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la fondatorul companiei, Tony Christodoulou. Schimbarea de generație vine după 45 de ani de la înființarea firmei și este însoțită de o reînnoire a identității de brand.

Restaurantele La Mama au aniversat 18 ani de istorie gastronomică

Ziua de 27 februarie 2017 a fost o zi specială pentru restaurantele La Mama, pentru ca a marcat împlinirea a 18 ani de la deschiderea primului restaurant La Mama din București. Ce au însemnat cei 18 ani, spune chiar proprietarul lanţului de restaurante, Cătălin Mahu:

JTI România, Angajator de Top pentru a patra oară consecutiv

JTI România a fost certificată Angajator de Top, pentru al patrulea an consecutiv. Institutul Top Employers a evaluat compania pe baza mai multor criterii, cum ar fi: strategia talentelor, planificarea forței de muncă, programul de integrare a noilor angajați, cursurile de pregătire profesională, managementul performanței, dezvoltarea abilităților de leadership, dezvoltarea carierei, compensațiile și beneficiile, precum și cultura organizațională.

British American Tobacco este lider global al Produselor de Nouă Generaţie pentru vapat

România este una dintre cele 12 țări în care British American Tobacco a lansat produse de nouă generaţie, alături de Marea Britanie, Franța, Germania, Italia și Japonia. La nivel global, exceptând Statele Unite, British American Tobacco (BAT) a devenit cel mai mare producător pe segmentul de piaţă al produselor pentru vapat. Până la finalul lui 2017, compania planifică să lanseze astfel de produse în alte 8 piețe.

BASF și Agenția Spațială Europeană vor dezvolta împreună servicii digitale pentru fermieri

BASF și Agenția Spațială Europeană (ESA) au semnat un acord de colaborare pentru a evalua modul în care informațiile și imaginile preluate de pe sateliți pot fi folosite în scopurile dezvoltării agriculturii. Lucrând îndeaproape cu fermierii, cele două organizații își propun să traducă aceste informații în instrumente și servicii digitale.

Contrabanda cu țigarete este în ușoară scădere

Piața neagră a țigaretelor a ajuns în ianuarie 2017 la 16,2%, cu 1,9 p.p. mai puțin față de nivelul de 18,1% din noiembrie 2016. Nivelul se situează sub media anuală din 2016, de 16,8% și, de asemenea, este mai mic decât in ianuarie 2016, când contrabanda era 17,8%.

Groupama asigură delegația României la Festivalul Olimpic al Tineretului European

Groupama Asigurări, de 5 ani asigurătorul oficial al COSR și al echipelor olimpice, îi însoțește pe cei 51 de membri ai delegației României, participanți la Festivalul Olimpic al Tineretului European (FOTE) de iarnă 2017, care se desfășoară în perioada 12-17 februarie la Erzurum, în Turcia.
Financial Times: cultura investițiilor în Europa ține pe loc creșterea pieței fondurilor de tip ETF

Financial Times: cultura investițiilor în Europa ține pe loc creșterea pieței fondurilor de tip ETF

La finele lui 2016 industria europeană a fondurilor deschide se investiții de tip ETF (Exchange-Traded Funds) avea sub administrare active în valoare de 571 miliarde de dolari, comparativ cu 2.540 miliarde de dolari în cazul SUA, informează Financial Times citând datele firmei de consultanță ETFGI.

Grupul Bosch raportează noi creșteri ale cifrei de afaceri în 2016

Vânzările Grupului Bosch au crescut anul trecut în termeni nominali cu 3,5 procente, la aproximativ 73,1 miliarde de euro, potrivit cifrelor preliminare. După adaptarea la efectele cursului de schimb valutar, creșterea vânzărilor a fost de 5,4 procente. Rezultatele vânzărilor au fost afectate negativ de efectele cursului de schimb valutar, în valoare de aproximativ 1,3 miliarde de euro.

Instabilitatea geopolitică nu afectează apetitul pentru investiții în Europa

Planurile de investiţii în Europa pentru următorii trei ani sunt puternice, 56% din investitorii globali intenţionând să-şi extindă prezenţa pe piața europeană, în pofida curentei volatilităţi geopolitice şi a pieţei financiare, se arată în studiul EY 2017