Business Briefs
Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.
Alstom a câștigat recent un contract cu ONCF, operatorul național marocan de transport feroviar, pentru furnizarea a 30 de locomotive electrice.
Orbis Hotel Group, partener strategic în Europa de Est al AccorHotels, a deschis primele hoteluri în Slovenia, Mercure și ibis Styles Maribor împreună cu partenerul local și investitorul Terme Maribor. În urma renovării, ambele hoteluri funcționează în cadrul unor acorduri de franciză și au primit primii oaspeți pe 29 ianuarie 2018 sub renumitele mărci AccorHotels, Mercure și ibis Styles.
Optical Network, liderul pietei de optica medicala din România si totodata operatorul retelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 16 % în 2017 fata de anul precedent.
Afacerile Optical Network in anul 2017 s-au incheiat cu vanzari de peste 55 milioane lei, in crestere cu 16% fata de anul precedent. La finalul anului 2017, compania depasise 320 de angajati (+12% fata de 2016).
Visa anunță lansarea Studioului de Inovație Visa din Tel Aviv, un spațiu de creație comun în care Visa va lucra cu fintech-uri israeliene pentru a găsi cele mai bune soluții pe care să le integreze în ecosistemul său de plăți.
Medicover, companie cu capital suedez listată la Bursa din Stockholm, a prezentat raportul financiar interimar pentru anul 2017.
De la 1 martie, un vânzător Lidl încadrat cu salariul minim va realiza venituri medii lunare garantate de 3061 de lei brut, în vreme ce un comisionar aflat în aceeași situație va câștiga 3301 lei brut.
Soluția de plată contactless a călătoriilor direct în mijloacele de transport din Sibiu a fost implementată de Banca Comercială Română, în parteneriat cu Global Payments și Tursib și în colaborare cu Telekom Romania.
CTP, dezvoltator și administrator pe termen lung de parcuri industriale și logistice premium, și DSV, companie aflată pe locul cinci la nivel mondial pe piața de transport și logistică, au încheiat un acord pentru închirierea a aproximativ 40.000 mp în CTPark Bucharest West.
Banca Transilvania este singurul brand bancar romanesc din topul celor mai valoroase branduri bancare din lume, Brand Finance Banking 500, realizat in acest an de Brand Finance, firma globala independenta de evaluare si strategie de brand, si publicat de revista The Banker.
Credius Pay și NETOPIA mobilPay, procesator de plăţi electronice, anunță lansarea unei soluții de plată dedicate magazinelor online, prin care clienții acestora vor putea să finalizeze o comandă chiar și în cazul în care nu dispun de fonduri suficiente pe carduri.
Tellur, brand 100% românesc de pe piaţa de accesorii telecom şi entertainment, continuă să îşi extindă gama de produse,
Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, susține în mod activ proiectele care încurajează antreprenoriatul românesc, dezvoltarea sustenabilă și respectarea mediului înconjurător, precum și alte inițiative care au un impact pozitiv asupra comunității.
TransferGo, compania de transferuri online internaționale rapide, a facilitatat, în 2017, transferuri în valoare totală de peste 677 milioane de euro între 46 de țări la nivel global.
Alina Culcea ocupa poziția de Director General al companiei Amgen România începând cu 1 februarie 2018.
Xerox announced its fourth-quarter 2017 financial results that reflect meaningful improvements in revenue, operating margin and earnings.
FUJIFILM Holdings Corporation and Xerox Corporation have announced that they have entered into a definitive agreement to combine Xerox and their longstanding Fuji Xerox joint venture.
Garanti Bank a acordat un împrumut de 14 milioane de lei companiei Softronic, producător de trenuri electrice multiple și locomotive electrice, pentru producția Hyperion 3.
Banca Transilvania lansează BT Pay, aplicație de tip wallet pentru cumpărături şi transfer de bani cu telefonul.
În urma investițiilor continue în construcții sustenabile, cu un impact redus asupra mediului, Lidl România primește atestarea performanței sale în creșterea eficienței energetice, prin certificarea ISO 50001.