Optical Network raporteaza afaceri in crestere cu 16 % în 2017
Optical Network, liderul pietei de optica medicala din România si totodata operatorul retelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 16 % în 2017 fata de anul precedent. Afacerile Optical Network in anul 2017 s-au incheiat cu vanzari de peste 55 milioane lei, in crestere cu 16% fata de anul precedent. La finalul anului 2017, compania depasise 320 de angajati (+12% fata de 2016).
Toate diviziile de business pe care activam au înregistrat creșteri importante: retailul traditional, distributia (inclusiv distributia lentilelor de contact ACUVUE®) si retailul online.
Dezvoltarea afacerilor companiei in 2017 este rezultatul unor investitii ce depasesc 10 milioane lei. Bugetul de investitii a fost directionat pe linii strategice, precum: deschideri de noi magazine si modernizari de magazine existente, dezvoltarea substantiala a platformei logistice si a celei IT si de comunicații pentru a susține cresterea estimata a activitatilor de retail, distributie si comert online in urmatorii cinci ani. In februarie 2017 compania a inaugurat noul sediu administrativ si logistic, un spatiu modern, situat in nordul capitalei, cu o suprafata pentru depozitare de peste 800 mp dotata cu sistem inteligent de gestiune a stocurilor de marfa. De asemenea, investițiile au vizat acțiuni de marketing si promovare atat in TV si radio cat si pe canalele de media digitala, precum si realizarea de programe de formare profesionala a angajatilor: cursuri de optica si optometrie, abilitati de vanzari si comunicare cu clientii, cursuri de limba engleza.
Peste 180.000 de clienti au achizitionat din reteaua noastra in 2017, in crestere cu 15% fata de 2016. Odata cu lansarea platformei de fidelizare OPTIblu Premium in Aprilie 2017, peste 30.000 clienții au devenit membrii cu acces permanent la pachete de beneficii personalizate. Programul OPTIblu Premium integrează digital mai multe aplicații: sistem de fidelizare, sistem de comunicare directă, sistem de promovare targetată, precum și un sistem de analiză a datelor, avand ca obiectiv triplarea numarul de membrii in 2018.
“Optical Network este o companie foarte dinamica, avand cea mai extinsa retea de retail de optica medicala din Romania. Operam un total de 46 de magazine, din care 36 de magazine sunt in rețeaua OPTIblu și 10 magazine in rețeaua KLARMANN. In 2018 vom continua sa implementam proiecte de dezvoltare atat pentru reteaua de magazine OPTIblu cat si pentru reteaua de discount KLARMANN, obiectivul fiind accelerarea cresterii afacerilor companiei, respectiv realizarea unei cifre de afaceri de 70 milioane lei. In primele doua luni ale anului 2018, Optical Network a inaugurat trei magazine OPTIblu (Arena Mall Bacau, Atrium Arad, si Shopping City Ramnicu Valcea) ” a precizat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.
Dezvoltarea afacerilor companiei in 2017 este rezultatul unor investitii ce depasesc 10 milioane lei. Bugetul de investitii a fost directionat pe linii strategice, precum: deschideri de noi magazine si modernizari de magazine existente, dezvoltarea substantiala a platformei logistice si a celei IT si de comunicații pentru a susține cresterea estimata a activitatilor de retail, distributie si comert online in urmatorii cinci ani. In februarie 2017 compania a inaugurat noul sediu administrativ si logistic, un spatiu modern, situat in nordul capitalei, cu o suprafata pentru depozitare de peste 800 mp dotata cu sistem inteligent de gestiune a stocurilor de marfa. De asemenea, investițiile au vizat acțiuni de marketing si promovare atat in TV si radio cat si pe canalele de media digitala, precum si realizarea de programe de formare profesionala a angajatilor: cursuri de optica si optometrie, abilitati de vanzari si comunicare cu clientii, cursuri de limba engleza.
Peste 180.000 de clienti au achizitionat din reteaua noastra in 2017, in crestere cu 15% fata de 2016. Odata cu lansarea platformei de fidelizare OPTIblu Premium in Aprilie 2017, peste 30.000 clienții au devenit membrii cu acces permanent la pachete de beneficii personalizate. Programul OPTIblu Premium integrează digital mai multe aplicații: sistem de fidelizare, sistem de comunicare directă, sistem de promovare targetată, precum și un sistem de analiză a datelor, avand ca obiectiv triplarea numarul de membrii in 2018.
“Optical Network este o companie foarte dinamica, avand cea mai extinsa retea de retail de optica medicala din Romania. Operam un total de 46 de magazine, din care 36 de magazine sunt in rețeaua OPTIblu și 10 magazine in rețeaua KLARMANN. In 2018 vom continua sa implementam proiecte de dezvoltare atat pentru reteaua de magazine OPTIblu cat si pentru reteaua de discount KLARMANN, obiectivul fiind accelerarea cresterii afacerilor companiei, respectiv realizarea unei cifre de afaceri de 70 milioane lei. In primele doua luni ale anului 2018, Optical Network a inaugurat trei magazine OPTIblu (Arena Mall Bacau, Atrium Arad, si Shopping City Ramnicu Valcea) ” a precizat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.
Citeşte mai multe despre:
Optical Network
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza