Business Briefs
Modelul Dacia Duster cu numărul 1 milion, produs la fabrica din Mioveni (județul Argeș), și-a găsit, miercuri, posesor din România, a anunțat constructorul auto.
UniCredit este primul grup financiar din România care se implică în susţinerea transportului eco, instalând şi oferind spre utilizare tuturor deţinătorilor de maşini electrice staţii de alimentare de tipul Wallbox. Primele două staţii vor fi montate în această săptămână la sediul central al UniCredit Bank, din Bucureşti, Bulevardul Expoziţiei 1F, sector 1, şi la sediul central al UniCredit Leasing Corporation, din Bucureşti,
Selecția proiectelor din programul "Idei din Țara lui Andrei" s-a desfășurat în perioada octombrie - noiembrie 2016. Au putut aplica persoanele fizice, organizațiile nonguvernamentale, instituțiile de învățământ și alte instituții publice din toate localitățile din România.
Athénée Palace Hilton București anunță inagurarea primului patinoar instalat în cadrul unui hotel, lansat odată cu debutul sezonului festiv pe care hotelul îl marchează sub conceptul "Hilton's Winter Wonderland", un ținut de poveste la Hilton. Construit pe terasa La Strada a restaurantului Roberto's din cadrul hotelului, cu acces dinspre Calea Victoriei, patinoarul acoperă o suprafață de 72 de metri pătrați și este dedicat în special copiilor, dar nu numai.
UniCredit Bank a asistat familia Pietta în tranzacţia de vânzare a 100% din acțiunile Pietta Glass Working, jucător regional în domeniul procesării sticlei plane, către compania Saint-Gobain, lider mondial în domeniul habitatului şi al materialelor de construcţii. Tranzacţia a fost finalizată pe data de 5 decembrie 2016. Grupul UniCredit are o tradiţie îndelungată în furnizarea serviciilor de investment banking în Europa de Est, oferind clienţilor săi o gamă diversificată de servicii.
Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea magazinului din Cluj-Napoca, inaugurat în data de 8 decembrie. Noua unitate este situată pe Str. Frunzișului, Nr. 87-89, iar, odată cu deschiderea sa, s-au creat aproximativ 20 de noi locuri de muncă. Potrivit companiei, magazinul va avea o suprafață de 1200 mp și aproape 100 de locuri de parcare.
Doraly Expo Market, parc comercial en gros, specializat în articole pentru casă şi produse alimentare, deschide pe data de 1 decembrie a acestui an un nou pavilion comercial, P8, cu o suprafaţă de 5.280 mp, în urma unei investiţii de peste 2,7 milioane de euro. Acesta este al doilea pavilion deschis în acest an, investiţiile totale în 2016 în extinderea şi modernizarea parcului comercial fiind de cinci milioane euro.
Groupama Asigurări a primit în anul agricol 2015-2016 1.778 de avizari de daune agricole, în creștere față de anii anteriori cu peste 300%. Iunie reprezintă luna în care s-au efectuat cele mai multe avizări, 912, majoritatea acestora fiind făcute după 18 iunie. Din punctul de vedere al intensității și frecvenței fenomenelor meteo care au produs pagube fermierilor, reflectat în numărul de avizări de daună, cel mai afectat județ a fost Teleorman (256 de avizări), urmat de Iași (209 de avizări) și de Timiș (144 de avizări).
Într-o perioadă de incertitudini geopolitice şi schimbări rapide, perspectivele globale legate de fuziuni şi achiziţii (M&A) rămân foarte optimiste, conform celei de-a 15-a ediţii a barometrului EY - Global Capital Confidence Barometer (CCB). Studiul EY a fost derulat în rândul a peste 1700 de directori executivi din 45 de ţări.
ING extinde hub-ul global de software din România și plănuiește ca în următorii doi ani să își mărească capacitatea la peste 500 de experți IT care vor dezvolta soluții software la nivelul grupului ING, parte din procesul de convergență către o singură platformă de digital banking. La un an de la înființare, ING Software Development Center lucrează cu o comunitate de peste 250 de experți IT care dezvoltă aplicații și solutii software scalabile în toate țările în care ING este prezent, având misiunea de a îmbunătăți și uniformiza experiența clientului la nivel internațional.
British American Tobacco Romania, al doilea contribuabil ca mărime la bugetul statului și unul dintre principalii investitori străini în România a anunțat marți, 15 noiembrie, planurile sale de dezvoltare pentru următorii cinci ani, fabrica din Ploiești urmând să devină a doua ca importanță din Europa la nivel de grup.
Raportul a fost realizat în cadrul programului România Meseriașă, o ințiativă a OMV Petrom pentru susținerea educației profesionale. Raportul oferă o analiză comprehensivă a învățământului profesional din perspectiva tuturor actorilor implicați (angajatori, factori de decizie, elevi, sindicate, sector neguvernamental),dar și o serie de recomandări care pot sta la baza tranziției spre o strategiei de dezvoltare pe termen lung în educația profesională din România.
Piețele sunt în curs de dezvoltare și schimbare rapidă și apar noi tipuri de clienți, care necesită soluții de mobilitate îmbunătățite și adaptate cerințelor. Pentru a face față în mod adecvat acestor provocări, Business Lease, furnizor de servicii de mobilitate și leasing operațional, anunță o schimbare în organizarea sa și o numește Director Comercial pe Ioana Grigore, urmând ca Daniel Ivan să preia postul de Mobility Solutions Manager.
În condițiile în care țările europene recâştigă terenul pierdut la începutul anului în clasamentul atractivităţii investiţiilor în proiecte de energie regenerabilă, în defavoarea pieţelor emergente, România pierde locul 34 pe care l-a deținut anul trecut și iese din top 40 de țări atractive pentru investiții în proiecte de energie regenerabilă, se arată în raportul bianual EY Renewable energy country attractiveness index (RECAI). În top 10 ţări din cadrul indexului EY, Franţa urcă o poziţie, ajungând pe locul 7, în urma anunțului privind intenția de participare la licitația de achiziționare de panouri solare cu capacitate 3GW în următorii trei ani.
Cenzura continuă să fie deviza Organizației Mondiale a Sănătății și în acest an, la cea de-a șaptea sesiune a Conferinței Părților (COP7) din Convenția Cadru privind Controlul Tutunului (CCCT), care va avea loc în India, între 7 și 12 noiembrie. Jurnaliștii și membrii publicului, care au fost dați afară de la întâlnirea precedentă, desfășurată la Moscova, în 2014, nu se vor lăsa însă păcăliți de noul proces de acreditare, așa-zis "transparent", instituit de Secretariatului Convenției viitoare.
Multiplul campion european la gimnastică aerobică Florin Neby (29 de ani) a pus la punct programul BecomeFit Corporate, un concept gândit special pentru mediul corporatist, ce îmbină eficient elementele de antrenament şi nutriţie cu cele de consiliere. Este un program lunar de antrenament, evaluare fizică şi consultanţă, coaching, dar şi un plan alimentar adaptat pe nevoile şi preferinţe individuale.
Numeroși directori financiari consideră că nu sunt îndeajuns de pregătiți pentru a răspunde cerințelor viitorului. 47% dintre ei declară că funcţia lor actuală nu înglobează toate capacitățile care vor deveni prioritare în următorii ani, iar 69% văd rolul liderului financiar schimbându-se fundamental pe măsură ce sarcinile tradiţionale se automatizează, arată studiul EY The DNA of CFO.
Prin parteneriatul incheiat recent intre grupul de restaurante City Grill si Raiffeisen Bank, posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicatia Out4Food pot face plata direct din aplicatie, cu ajutorul serviciului Raiffeisen E-commerce.
Consecventă strategiei asumate pentru digitalizarea activităţii sale, în contextul căreia în ultima perioadă a lansat mai multe produse inovatoare pentru clienţii persoane fizice, UniCredit Bank extinde aceste demersuri de digitalizare şi către segmentul de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM).
Camelia Șucu și Genoveva Hossu lansează, în această lună, cinci showroomuri în București și Cluj-Napoca. Spații destinate industriei de design interior din România, showroomurile ClassIN, Natuzzi Italia și Natuzzi Editions găzduiesc colecții de mobilier și accesorii de interior, cu semnătura a peste 600 de furnizori, din game diferite de preț. Mix and match între designeri consacrați și branduri la prețuri accesibile este noul trend pe care-l propun pe piața românească cele două doamne.