Links Sitemap Business Linker Sitemap

Business Briefs

Frăţilă, Rödl & Partner a participat alături de Bio Romania la BIOFACH 2014

Frăţilă, Rödl & Partner, ca partener al Bio Romania, Asociatia Operatorilor din Agricultura Ecologica, a participat in perioada 12-13 februarie 2014, în cadrul pavilionului României organizat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale (MADR), la cel mai important târg internaţional de produse ecologice din lume, BIOFACH 2014, Nürnberg, Germania.

Alpha Bank intră în parteneriat cu Orange pentru plata facturilor

Alpha Bank Romania şi Orange Romania anunţă încheierea unui parteneriat prin care oferă clienţilor noi variante de plată a facturilor de telefonie mobilă şi internet. Astfel, clienţii pot alege între două modalităţi de plată: prin internet banking sau la ghişeele băncii.
Mario Draghi a subliniat că BCE este pregătită să acționeze decisiv pentru a evita o intrare în deflație

Mario Draghi a subliniat că BCE este pregătită să acționeze decisiv pentru a evita o intrare în deflație

Banca Central Europeană (BCE) are la dispoziție o gamă largă de instrumente pe care le poate utiliza pentru a evita scăderea inflației la un nivel prea mic și rămâne pregătită să acționeze dacă va fi nevoie, a declarat, președintele BCE, Mario Draghi, transmite Reuters.

CSN MERIDIAN condamnă respingerea legii minelor

Confederaţia Sindicală Naţională MERIDIAN condamnă respingerea de către Parlament a legii minelor, necesară relansării industriei miniere in România.

Greece - Romania Roundtable Business Conference and Awards 2014

With over 5,000 companies registered and more than three billion Euro invested in Romania, the Greek business community remains strong in spite of the economic difficulties affecting Europe.

V&TM estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de 2,7 milioane de euro

Vulpoi & Toader Management, companie independentă de contabilitate, estimează anul acesta o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, comparativ cu 2012, ajungând la 2,7 milioane de euro.

Raiffeisen Bank a lansat Smart Mobile 2.0

Raiffeisen Bank a lansat o noua versiuna a aplicatiei de mobile banking Raiffeisen Smart Mobile 2.0, atat in Apple Store cat si in Google Play.

Lidl a inaugurat un nou magazin in Bucureşti

Lidl continuă investiţiile şi a inaugurat un magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 169 de magazine. Noua unitate se află în Bucureşti, pe Str. Uverturii nr. 202-208 şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1300 mp.

DTZ Echinox analizează comportamentul vizitatorilor din centrele comerciale

Timpul petrecut într-un centru comercial, numărul de magazine vizitate, vârsta şi frecvenţa sunt cei mai importanţi factori care influenţează coşul de cumpărături al vizitatorului de mall, conform rezultatelor Retail Metrics, produs dezvoltat de DTZ Echinox.

Banca Transilvania finanţează Scandia Food cu 22 de milioane de euro pentru investiţii

Banca Transilvania a anunțat acordarea unui credit de 22 de milioane de euro companiei Scandia Food, producător de conserve pe bază de carne. Având în vedere valoarea acestui împrumut, BT devine principalul partener financiar al companiei Scandia Food.

Raiffeisen Bank simplifica schema de comisioane pentru IMM

Raiffeisen Bank a anuntat modificarea schemei de comisionare pentru IMM aferenta principalelor tipuri de tranzactii. Astfel, potrivit bancii, comisioanele au fost regandite tinand cont de doua directii importante: Online banking, un canal strategic, si simplificarea modului de comisionare luand in considerare nevoile si optiunile clientilor.

PayPoint raportează creşterea volumului tranzacţiilor de plăţi facturi

PayPoint plc, operatorul de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, raportează pentru prima jumătate a anului financiar 2013-2014 rezultate în creștere pentru România, în linie cu aşteptările companiei.

Saint-Gobain Rigips estimează păstrarea cifrei de afaceri la nivelul anului 2012

În ciuda scăderii constante a pieţei de profil, a creşterii preţurilor materiei prime şi a tendinţei românilor de a se îndrepta spre categorii de produse mai ieftine, Saint-Gobain Construction Products România, din care activitatea Rigips este o parte, estimează pentru 2013 păstrarea cifrei de afaceri la nivelul anului 2012.

Companiile considera ca fidelizarea clientilor reprezinta o prioritate strategica

Sintagma consumatorul este rege a devenit din ce in ce mai vehiculata in lumea oamenilor de marketing. Azi mai mult decat oricand traim intr-un mediu in care consumatorul este liber sa aleaga orice, iar lupta companiilor pentru atentia lui a devenit acerba. Diferentierea este o provocare si revolutia digitala schimba cu rapiditate comportamentul consumatorilor.

Un copil din România poate aprinde bradul de Crăciun de la Disneyland Paris

Vacanţa de iarnă poate deveni o călătorie de poveste prin campania ING Bank, Câştigă o excursie la Disneyland pentru întreaga familie, care oferă oferă unui copil şansa de a aprinde bradul de Crăciun la Disneyland Paris, într-o excursie magică alături de cei dragi.

Lafarge România prezintă primul raport local de dezvoltare durabilă

Lafarge România a realizat primul Raport de Dezvoltare Durabilă la nivel de ţară care descrie abordarea, performanța și angajamentele companiei în anul 2012. Documentul a fost întocmit pe baza standardului GRI 3.1 (Global Reporting Innitiative), Lafarge selectând din peste 80 de indicatori, aproximativ 40 pe care i-a raportat, în urma consultării părţilor interesate (angajaţi, clienţi, furnizori, autorităţi, societate civilă etc).

Auchan Vitan și-a deschis porțile pentru clienți

Auchan România inaugurează pe 15 noiembrie la București al cincilea magazin remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real preluate. Centrul Comercial Auchan Vitan, cuprinde hipermarketul Auchan cu o suprafaţă de vânzare de 7.800 mp și o galerie comercială cu 30 magazine și o suprafaţă de peste 2.700 mp.

MasterCard Incorporated reports third-quarter results

MasterCard Incorporated reported net income of 879 million USD for the third quarter of 2013, up 14 per cent, and earnings per diluted share of 7.27 USD, up 18 per cent, in each case versus the year-ago period.

AVON lansează în România AVON Online

AVON a lansat în România cel mai mare lanţ de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comerţ electronic, AVON Online. Potrivit companiei, platforma nou-creată marchează trecerea către un nou model de business.

Carpatica Asig inregistreaza cresterea primelor brute subscrise pe primele noua luni

Carpatica Asig a anuntat ca rezultatele financiare preliminare pe primele trei trimestre indica o crestere de 73% a volumului de prime brute subscrise, comparativ cu perioada similara a anului precedent, de la 206.98 mil lei in 2012 la 357.95 mil. lei 2013.