Links Sitemap Business Linker Sitemap

Schneider Electric anunta scaderea vanzarilor in 2009

1862 afisari
Schneider Electric a anuntat scaderea volumului de vanzari cu 10% in ultimul trimestru din 2009 comparativ cu aceeasi perioada din 2008, atingand un nivel de 4,088 miliarde euro.
Compania a mai precizat ca in perioada indicata vanzarile au scazut cu 13,3%, raportat la o structura si o rata de schimb valutar constante.  Pe intreg anul 2009, compania a inregistrat vanzari de 15,79 miliarde euro, reprezentand o scadere de 15,7% fata de anul precedent.  
“In 2009, in ciuda unei scaderi in vanzari fara precedent, am generat un flux record de numerar si ne-am aparat marja. Modelul nostru de business si-a demonstrat performanta, printr-un flux de numerar excelent, activitate sustinuta de reducere a costurilor si pozitionare cheie in economiile emergente, precum si alte motoare de crestere pe termen lung”, a spus Jean Pascal Tricoire, Presedinte si CEO, Schneider Electric. Acesta a adaugat: “In timp ce structura noastra de costuri a fost ajustata descedent din punct de vedere structural, continuam sa investim masiv in inovatie, precum si in cercetare si dezvoltare, pentru a sustine dezvoltarea durabila. Ne vom continua transformarea strategica prin programul de companie “One”. Ne vom accelera activitatea legata de managementul energiei si ne vom indrepta catre excelenta atat in privinta produselor cat si in cea a solutiilor, iar toate aceste obiective vor fi sustinute de noua noastra organizare, structurata pe cinci divizii de activitate. Sunt, de asemenea, incantat de achizitia diviziei de distributie din cadrul Areva, care va aduce un jucator puternic pe piata de medie tensiune si ne va consolida oferta de produse inteligente. In 2010, ar trebui sa beneficiem de conditii mai bune de piata in economiile emergente, pentru centrele de date si pe segmentele industriale. Cu toate acestea, preconizam ca climatul economic din tarile mature din punct de vedere economic va ramane instabil. In acest context, vizam o intoarcere la limita inferioara de crestere organica de o singura cifra si o imbunatatire a profitabilitatii cu marja EBITA de aproximativ 14%, inaintea costurilor de restructurare si impactului generat de integrarea Areva Distribution.”  



Citeşte mai multe despre: Schneider Electric

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza