Links Sitemap Business Linker Sitemap

Femininul marca MasterCard

4260 afisari
Victoria Donos
Eleganta, rafinamentul, tactul si spontaneitatea sunt calitatile care ies cel mai bine in evidenta intr-o discutie cu Denisa Mateescu, General Manager România si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. Aceasta a intrat in lumea cardurilor in urma cu aproape 10 ani si in prezent conduce cu succes afacerile MasterCard in regiune.
Absolventa de Automatica, Denisa Mateescu n-a ezitat insa sa faca o schimbare radicala in plan profesional, orientandu-se catre publicitate. Astfel, si-a inceput cariera in 1994 la Saatchi & Saatchi, unde a lucrat ca Junior Media Executive si apoi ca Senior Media Executive, in timp ce din 1998 pana in 2001 a ocupat pozitia de Media Director la D’Arcy. De la publicitate la marketing n-a fost decat un pas si, dupa o serie de interviuri, ajunge in 2001 sa ocupe functia de Operations Manager Romania in cadrul MasterCard Europe, pozitie din care a coordonat activitatile de marketing ale MasterCard Europe din România si din alte 11 tari ale Europei de Sud si Sud-Est. Deschiderea biroului regional din Bucuresti, in 2005, a propulsat-o pe Denisa Mateescu in functia de General Manager Southeastern Countries. Actualmente se ocupa de operatiunile si activitatile companiei din Romania si din alte sapte tari din regiunea balcanica.
Optimista din fire, Denisa Mateescu nu se teme de criza si spune ca anul trecut, afacerile au mers foarte bine in ciuda contextului economic instabil. “Cardurile de credit s-au numarat printre principalele instrumente de creditare, aflandu-se in topul preferintelor bancilor si ale consumatorilor”, a spus aceasta, adugand ca “in 2009, ponderea tranzactiilor la POS pe cardurile de credit MasterCard a crescut peste media nationala, ceea ce ne transmite un semnal pozitiv: acela ca posesorii de carduri utilizeaza aceste produse asa cum trebuie - la punctele de vânzare”. Pe langa acestea, cardurile co-branded si cele multi-partner, în special, au impulsionat dezvoltarea pietei de carduri si utilizarea lor pentru plata, datorita facilitatii de plata în rate în magazin si bonificatiilor oferite, a adugat Denisa Mateescu. “Pe acest segment, MasterCard are o buna reprezentare prin parteneriatele semnate cu cele mai mari retele de hipermarketuri, prin intermediul retelei de banci si IFN-uri. Astfel, noua din 10 programe co-branded cu marii comercianti sunt pe platforma MasterCard”.
Daca in 2008, MasterCard aducea in Romania doua programe Pay Pass, în 2009 a venit cu o nou premiera si anume cardurile pre-paid, lansate in cadrul unui program in colaborare cu Posta Romana si Advance Payment Solutions (APS).
Printre lansarile de anul trecut, Denisa Mateescu mai aminteste cardul de credit Gold Miles & More de la UniCredit Tiriac Bank si Miles & More, care aduce pentru prima data in Romania un program de fidelizare adresat persoanelor care calatoresc frecvent cu avionul. 

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza