Links Sitemap Business Linker Sitemap

TravelBiz anunta o crestere importanta pe segmentul biletelor de avion

2315 afisari
Desi climatul economic instabil a condus la scaderi ale vanzarilor in mai toate domeniile, TravelBiz a reusit sa creasca cifra de afaceri pe zona de ticketing cu mai mult de 35% fata de anul trecut, ajungand la vanzari de peste doua milioane de euro pe acest segment.
“Inceputul anului nu a fost extrem de promitator, vanzarile din luna ianuarie 2010 fiind destul de slabe, insa dupa primul trimestru vanzarile au revenit pe un trend ascendent. Am obtinut rezultate foarte bune in aceste prime noua luni si speram ca pana la finalul anului sa mentinem o crestere importanta pe acest segment”, a declarat Simona Veteleanu, director general, TravelBiz.  
Potrivit anuntului companiei, la aceasta crestere a contribuit si site-ul de rezervari online www.flybiz.ro, lansat cu un an in urma. Oficialii companiei au mai precizat ca, urmare a campaniilor de promovare sustinute, site-ul a ajuns sa aiba peste 4.000 de vizitatori unici pe saptamana si sa aduca peste 15% din vanzarile de bilete de avion ale agentiei. Rezervarile online au avut o rata de crestere in medie de 20% pe luna.  
Compania a mai indicat ca anul acesta clientii au cautat sa beneficieze de cat mai multe oferte speciale – numarul celor care au beneficiat de o oferta speciala fiind cu 65% mai mare decat al celor care au achizitionat un bilet pe o ruta normala. Luna cu numarul cel mai mare de rezervari a fost iulie, iar cele mai cautate rute de anul acesta au fost Munchen, Londra, Paris, Milano, Barcelona, Seattle si Beijing.  
“Tendinta este in continuare de orientare dupa criteriul pretului, vanzarile de city break-uri inregistrand o crestere constanta, mai ales ca in ultima vreme companiile aeriene scot tot mai multe (si mai bune) oferte speciale, ajungand ca zborurile de linie sa concureze low-costul. La nivel mondial si international estimarile initiale privind traficul aerian pentru 2010 (comparativ cu ce s-a întamplat in 2009) au fost vizibil îmbunatatite si ne asteptam ca in continuare segmentul vanzarilor de bilete de avion sa fie in crestere. Cu siguranta nu vom mai vorbi de aceleasi profituri ca in anii trecuti, pentru ca pretul biletelor de avion a atins o “cotă de normalitate” comparativ cu anii trecuti, cand ne confruntam cu preturi crescute artificial pe anumite rute“, a mai spus Veteleanu. ”Ceea ce este si mai important, este revenirea segementului de vanzari corporate, care la finalul anului 2008 si pe parcursul anului 2009 a fost “inghetat”- remarcam o crestere cu 60%”, a adaugat directorul general al companiei.
Citeşte mai multe despre: TravelBiz

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza