H&M anunta deschiderea unui nou magazin la Constanta
Retailerul suedez H&M, brandul de fashion cu cele mai mari vanzari din Romania, a inchiriat un spatiu de peste 1.900 de metri patrati in centrul comercial Tomis Mall din Constanta, tranzactie intermediata de DTZ Echinox.
In spatiul din Tomis Mall, H&M va deschide la 1 decembrie cel de-al treilea magazin din Constanta si cel de-al 52-lea din Romania, piata in care grupul suedez si-a facut intrarea in urma cu cinci ani.
Pentru a marca acest moment, special in ziua deschiderii, clientii H&M primesc o reducere de 20% pentru orice cumpărături cu valoare de peste 100 lei. In acelasi timp, primii 50 de clienți are intra in magazin primesc cate un card de cumpărături în valoare de 50 lei. De asemenea, pentru primul week-end si saptamana ce urmeaza deschiderii, clientii sunt aseptati cu si mai multe surprize si reduceri ce pot fi descoperite la fata locului.
Bogdan Marcu, Partner Retail Department, DTZ Echinox: "Tomis Mall este o destinatie traditionala de shopping pentru Constanta, iar pozitionarea in apropierea centrului istoric si a celor mai importante universitati si licee din oras, a reprezentat un factor determinant in alegerea proiectului de catre H&M. Centrul Constantei s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani, fiind si o destinatie importanta atat pentru turisti, cat si pentru tinerii din oras, iar prin aceasta locatie H&M isi propune sa fie cat mai aproape de publicul tinta.”
Tomis Mall este primul centru comercial din Constanta, Proiectul are o suprafata construita de aproximativ 38.000 de metri patrati, iar printre chiriasi se numara retaileri precum Mega Image, Sephora, McDonald’s, Jatomi Fitness, cat si un cinematograf Cityplex. Tomis Mall este situat in centrul orasului, in apropierea principalelor puncte turistice dar si in proximitatea celor mai importante licee si facultati din Constanta. Cu aproximativ 24.000 de studenti, Constanta este al cincilea centru universitar din tara, dupa Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara.
"Suntem incantati ca extindem variantele pentru clientii care cauta cea mai buna optiune de shopping vestimentar. In prezent, segmentele de fashion si food & entertainment alcatuiesc cea mai mare parte a mixului realizat pentru Tomis Mall, din dorinta de a urma tendintele in retail si a oferi clientilor cele mai populare alegeri cat mai aproape de locuinta si biroul lor. Mizam pe un trafic in crestere ca urmare a consolidarii segmentului de fashion si popularitatii de care se bucura brandul Tomis Mall in Constanta. Deschiderea H&M in cadrul Tomis Mall evidentiaza asocierea a doua branduri iubite de constanteni, ce vor aduce impreuna optiuni interesante pentru cei aflati la cumparaturi. Prioritatile noastre pentru perioada urmatoare vor continua realiniera si extinderea mixului de chiriasi, strategie pe care am implementat-o cu succes la acest sfarsit de an”, a declarat Irina Albu, Directorul Comercial al Tomis S.A., proprietarul Tomis Mall.
Pentru a marca acest moment, special in ziua deschiderii, clientii H&M primesc o reducere de 20% pentru orice cumpărături cu valoare de peste 100 lei. In acelasi timp, primii 50 de clienți are intra in magazin primesc cate un card de cumpărături în valoare de 50 lei. De asemenea, pentru primul week-end si saptamana ce urmeaza deschiderii, clientii sunt aseptati cu si mai multe surprize si reduceri ce pot fi descoperite la fata locului.
Bogdan Marcu, Partner Retail Department, DTZ Echinox: "Tomis Mall este o destinatie traditionala de shopping pentru Constanta, iar pozitionarea in apropierea centrului istoric si a celor mai importante universitati si licee din oras, a reprezentat un factor determinant in alegerea proiectului de catre H&M. Centrul Constantei s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani, fiind si o destinatie importanta atat pentru turisti, cat si pentru tinerii din oras, iar prin aceasta locatie H&M isi propune sa fie cat mai aproape de publicul tinta.”
Tomis Mall este primul centru comercial din Constanta, Proiectul are o suprafata construita de aproximativ 38.000 de metri patrati, iar printre chiriasi se numara retaileri precum Mega Image, Sephora, McDonald’s, Jatomi Fitness, cat si un cinematograf Cityplex. Tomis Mall este situat in centrul orasului, in apropierea principalelor puncte turistice dar si in proximitatea celor mai importante licee si facultati din Constanta. Cu aproximativ 24.000 de studenti, Constanta este al cincilea centru universitar din tara, dupa Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara.
"Suntem incantati ca extindem variantele pentru clientii care cauta cea mai buna optiune de shopping vestimentar. In prezent, segmentele de fashion si food & entertainment alcatuiesc cea mai mare parte a mixului realizat pentru Tomis Mall, din dorinta de a urma tendintele in retail si a oferi clientilor cele mai populare alegeri cat mai aproape de locuinta si biroul lor. Mizam pe un trafic in crestere ca urmare a consolidarii segmentului de fashion si popularitatii de care se bucura brandul Tomis Mall in Constanta. Deschiderea H&M in cadrul Tomis Mall evidentiaza asocierea a doua branduri iubite de constanteni, ce vor aduce impreuna optiuni interesante pentru cei aflati la cumparaturi. Prioritatile noastre pentru perioada urmatoare vor continua realiniera si extinderea mixului de chiriasi, strategie pe care am implementat-o cu succes la acest sfarsit de an”, a declarat Irina Albu, Directorul Comercial al Tomis S.A., proprietarul Tomis Mall.
Citeşte mai multe despre:
Tomis Mall, H, DTZ Echinox
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza