Vânzările mărcii SEAT au crescut cu 23,3% în octombrie
În luna octombrie, SEAT a atins cea mai mare creștere lunară din anul 2017. Producătorul de automobile a livrat luna trecută 40.200 de mașini, aceasta reprezentând o creștere de 23,3% față de luna octombrie a anului 2016 (32.600).
Piețele din Germania (+30,5%) și Spania (+24,9%) au fost principalele responsabile de succesul lunii octombrie, alături de Turcia (+209,1%), Israel (+62,5%), Belgia (+37,2%), Polonia (+36,5%), Elveția (+36,0%) și Suedia (+34,2%).
Cu doar două luni rămase până la sfârșitul anului 2017, livrările SEAT la nivel mondial au crescut cu 14,4% din luna ianuarie și până în luna octombrie. În această perioadă, marca a vândut 395.100 automobile, cu 49.600 mai multe decât în aceeași perioadă a anului 2016 (345.500).
Wayne Griffiths, Vicepreşedintele mărcii SEAT, responsabil pentru Vânzări şi Marketing, a declarat: “Luna octombrie a fost una excelentă și reflectă evoluția pozitivă pe care am cunoscut-o pe parcursul întregului an. Creșterea a fost una solidă, în special datorită modelelor Ibiza, Leon și Ateca, cărora li s-a alăturat noua Arona, model care ne așteptăm să contribuie la menținerea tendinței de creștere a vânzărilor. În plus, vânzările excelente au un impact remarcabil asupra cotei de piață în majoritatea țărilor în care suntem prezenți. SEAT este astăzi una dintre mărcile cu cea mai mare creştere în Europa”.
Livrările SEAT la nivel mondial progresează simțitor datorită creșterilor de două cifre înregistrate pe principalele piețe europene. Din ianuarie şi până în octombrie, Germania (84.100 automobile; +13,6%), Spania (81.200; +21,5%) și Marea Britanie (48.400; +19,5%) au fost pe primele locuri în ceea ce privește vânzările. Franța (20.300; +13,0%), Austria (15.200; +16,1%), Polonia (9.200; +22,8%) și Elveția (8.500; +35,3%) sunt alte piețe europene care au înregistrat creșteri substanțiale în acest an. Turcia, locul 6 în ceea ce privește volumul vânzărilor, a crescut cu 10,3% și a contribuit cu 17.600 de mașini la totalul pentru ianuarie-octombrie.
Cea mai mare ofensivă de produs din istoria mărcii SEAT continuă acum cu noul membru, Arona. Primele unități le sunt deja livrate clienților și se așteaptă ca modelul să susțină evoluția ascendentă a vânzărilor mărcii. Arona li se alătură noilor Ateca, Leon și Ibiza, care și-au făcut debutul în ultimele 18 luni. În anul 2018, SEAT își va extinde portofoliul de produse odată cu lansarea unui SUV, cu capacitate de până la 7 pasageri. Noul model este planificat să ajungă la distribuitori în ultimul trimestru al anului 2018.
Ofensiva de produse stimulează profiturile mărcii SEAT
Rezultatele financiare ale mărcii SEAT din primele trei sferturi ale anului sunt o reflexie pozitivă a creșterii vânzărilor. În primele nouă luni calendaristice, profitul operațional a crescut cu 12,3% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016, ajungând la 154 de milioane de euro, datorită volumului mai mare de vânzări și a creșterii marjei de profit ca urmare a creșterii vânzărilor din gama superioară, cum ar fi pentru Ateca, dar și celelalte modele echipate superior. Similar, veniturile au crescut cu 11,0% în perioada ianuarie-septembrie, atingând un total de 7.255 milioane euro.
Cu doar două luni rămase până la sfârșitul anului 2017, livrările SEAT la nivel mondial au crescut cu 14,4% din luna ianuarie și până în luna octombrie. În această perioadă, marca a vândut 395.100 automobile, cu 49.600 mai multe decât în aceeași perioadă a anului 2016 (345.500).
Wayne Griffiths, Vicepreşedintele mărcii SEAT, responsabil pentru Vânzări şi Marketing, a declarat: “Luna octombrie a fost una excelentă și reflectă evoluția pozitivă pe care am cunoscut-o pe parcursul întregului an. Creșterea a fost una solidă, în special datorită modelelor Ibiza, Leon și Ateca, cărora li s-a alăturat noua Arona, model care ne așteptăm să contribuie la menținerea tendinței de creștere a vânzărilor. În plus, vânzările excelente au un impact remarcabil asupra cotei de piață în majoritatea țărilor în care suntem prezenți. SEAT este astăzi una dintre mărcile cu cea mai mare creştere în Europa”.
Livrările SEAT la nivel mondial progresează simțitor datorită creșterilor de două cifre înregistrate pe principalele piețe europene. Din ianuarie şi până în octombrie, Germania (84.100 automobile; +13,6%), Spania (81.200; +21,5%) și Marea Britanie (48.400; +19,5%) au fost pe primele locuri în ceea ce privește vânzările. Franța (20.300; +13,0%), Austria (15.200; +16,1%), Polonia (9.200; +22,8%) și Elveția (8.500; +35,3%) sunt alte piețe europene care au înregistrat creșteri substanțiale în acest an. Turcia, locul 6 în ceea ce privește volumul vânzărilor, a crescut cu 10,3% și a contribuit cu 17.600 de mașini la totalul pentru ianuarie-octombrie.
Cea mai mare ofensivă de produs din istoria mărcii SEAT continuă acum cu noul membru, Arona. Primele unități le sunt deja livrate clienților și se așteaptă ca modelul să susțină evoluția ascendentă a vânzărilor mărcii. Arona li se alătură noilor Ateca, Leon și Ibiza, care și-au făcut debutul în ultimele 18 luni. În anul 2018, SEAT își va extinde portofoliul de produse odată cu lansarea unui SUV, cu capacitate de până la 7 pasageri. Noul model este planificat să ajungă la distribuitori în ultimul trimestru al anului 2018.
Ofensiva de produse stimulează profiturile mărcii SEAT
Rezultatele financiare ale mărcii SEAT din primele trei sferturi ale anului sunt o reflexie pozitivă a creșterii vânzărilor. În primele nouă luni calendaristice, profitul operațional a crescut cu 12,3% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016, ajungând la 154 de milioane de euro, datorită volumului mai mare de vânzări și a creșterii marjei de profit ca urmare a creșterii vânzărilor din gama superioară, cum ar fi pentru Ateca, dar și celelalte modele echipate superior. Similar, veniturile au crescut cu 11,0% în perioada ianuarie-septembrie, atingând un total de 7.255 milioane euro.
Citeşte mai multe despre:
SEAT
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza