Links Sitemap Business Linker Sitemap

Vânzările de Rolls Royce au scăzut în 2015 din cauza înjumătățirii livrărilor pe piața chineză

1379 afisari
Rolls-Royce Motors a anunțat că anul trecut vânzările sale au fost mai mici decât recordul înregistrat în 2014, dar cu toate acestea a înregistrat al doilea cel mai bun an din istoria de 112 ani a companiei, informează Reuters. La nivel global, Rolls-Royce a vândut anul trecut un număr total de 3.785 de autoturisme, în scădere față de recordul de 4.063 unități înregistrat în 2014.
Constructorul a precizat că a înregistrat rezultate solide în toate regiunile globului, cu excepția Chinei unde vânzările sale s-au redus cu 54%.
Pe piața din America de Nord vânzările Rolls-Royce au crescut cu 6% în ritm anual, astfel că această regiune a rămas cea mai importantă piață pentru Rolls-Royce, fiind responsabilă pentru o treime din vânzări, urmată de Orientul Mijlociu, Europa și Asia Pacific.
'2015 a fost un an de provocări imense pentru întreaga industrie a luxului. Sunt foarte mândru de succesul nostru care a venit pe fondul unor incertitudini globale considerabile', a declarat directorul Rolls-Royce, Torsten Müller-Ötvös.

Anul trecut vânzările Rolls-Royce au fost susținute de succesul automobilelor din familia Wraith și Ghost astfel că, încă o dată, Rolls-Royce a vândut mai multe automobile în segmentul de peste 200.000 de euro decât orice alt producător auto. De asemenea, numărul de reprezentanțe Rolls-Royce a crescut cu cinci unități în 2015 până la 130. Rolls-Royce Motor Cars Abu Dhabi a fost reprezentanța cu cele mai mari vânzări pentru al treilea an consecutiv.

Mărcile de lux au avut de suferit în ultimele luni din cauza încetinirii economiei chineze, a doua mare economie a lumii, care a suferit de pe urma unei prăbușiri a pieței bursiere, o devalorizare a monedei naționale și a campaniei guvernamentale de limitare a consumului de produse de lux.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza