Un 911 pentru șosea și circuit - noul Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3 livrează performanțe specifice curselor motorsport, este constuit din materiale ușoare și oferă o experiență de condus extrem de directă. La noua generație a revoluționarului 911, apropierea dintre condusul de zi cu zi și cel pe pista de curse este mai puternică decât oricând. În centrul celor mai recente îmbunătățiri ale modelului, se află un motor boxer de 4 litri.Motorul aspirat natural, de 500 CP, cu turație foarte mare, rămâne practic neschimbat față de cel existent pe mașina de curse pur sânge 911 GT3 Cup. Șasiul reproiectat, cu sistem de direcție pe puntea spate, și folosirea materialelor ușoare pentru construcție au dus la convertirea puterii motorului într-o dinamică de condus superioară. Dezvoltată pe aceeași pistă de testare și pe aceeași linie de producție ca și mașinile de curse, tehnologia motorsport Porsche a fost încă o dată încorporată într-un automobil sport potrivit și pentru șosea. Cei mai mulți conducători auto ai modelelor Porsche GT vor să își testeze mașinile și pe pista de curse, unde noul 911 GT3 își poate demonstra cu adevărat abilitățile, grație raportului greutate-putere de 2,86 kg/CP. Incluzând, în echiparea standard, cutia de viteze cu dublu ambreiaj, în 7 trepte (PDK), care a fost reproiectată special pentru modelul GT, automobilul de două locuri cântărește 1,430 kg cu rezervorul plin și accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde. Noul 911 GT3 prinde o viteză maximă de 318 km/h. Pentru cei care preferă stilul pur, nealterat, de condus, Porsche oferă, pentru noul 911 GT3, și o cutie de viteze manuală în 6 trepte, care îi permite performantului 911 să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde și să atingă o viteză maximă de 320 km/h.
Rapid în viraje, stabil în linie dreaptă: un șasiu rigid cu sistem de direcție pe puntea spate
Șasiul noului 911 GT3 beneficiază de experiența Porsche din cursele motorsport, fiind îmbunătățit pentru o dinamică și mai bună la condus. Automobilul de două locuri are garda la sol mai coborâtă cu 25 mm decât 911 Carrera S. În completarea designului perfecționat, șasiul asigură și o manevrabilitate superioară, datorată, în mare parte, sistemului de direcție activ pe puntea spate. În funcție de viteză, acesta se rotește fie în direcția inversă roților din față, fie în aceeași direcție cu acestea, îmbunătățind astfel agilitatea și stabilitatea automobilului. Tampoanele suport pentru motor și diferențialul spate blocabil amplifică dinamica la condus a automobilului.
Când vine vorba de aspectul său, 911 GT3 nu lasă loc de îndoială asupra misiunii sale. Spoilerul fabricat predominant din carbon subliniază ideea că forma unei mașini sport este determinată de aerodinamică. Structura frontală ușoară și spoilerul față au fost optimizate pentru o circulație mai bună a aerului. Aerodinamica amplificată este evidențiată, de asemenea, de structura din materiale ușoare a spatelui, cu guri de evacuare a aerului și de noul difuzor de aer.
Interior: Un centru de experiențe pentru dinamică excepțională la condus
Interiorul noului model sport, capabil de performanțe înalte, este croit după experiența de condus specifică unui 911 GT3. Volanul sport GT, cu un diametru de 360 a
Citeşte mai multe despre:
Porsche
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza