Links Sitemap Business Linker Sitemap

Noul Porsche 911 GT3 RS, inspirație clară din motorsport

1985 afisari
Departamentul motorsport al Porsche prezintă cel mai recent model construit în Weissach, la Salonul Auto de la Geneva: 911 GT3 RS, cu șasiu inspirat din motorsport și motor aspirat natural, de 4 litri și 520 CP.

Noua mașină sport de înaltă performanță se bazează pe modelul 911 GT3, care a fost îmbunătățit pentru a com-bina motorul și mai performant cu o configuratie a șasiului, care constã în recali-brarea sistemului de direcție pe puntea spate, proiectat pentru dinamicã și precizie maxime. Noul 911 GT3 RS accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde, ajungând la viteza maximă de 312 km/h. După lansarea modelelor 911 GT3 și 911 GT2 RS, Porsche prezintă cel de-al treilea GT sportiv de serie în mai puțin de un an.

Aerodinamică și interior bazat pe detalii specifice mașinilor de curse
Aerodinamica a determinat designul caroseriei late, cu greutate optimizată, care iese în evidență prin eleronul rigid clasic. Look-ul tipic unei mașini de curse continuă la interior, cu scaunele sport cu susținere laterală, realizate din fibră de carbon, care asigură un suport lateral sigur, ca răspuns la dinamica superioară de condus. Pan-ourile cu greutate redusă ale portierelor, prevăzute cu plase de depozitare și mânere speciale de deschidere a ușilor, absorbția redusă a sunetului și noul hayon de construcție ușoară accentuează încă și mai mult coerența în ceea ce privește alegerea materialelor.

Cel mai puternic motor aspirat natural de 520 CP
Motorul cu șase cilindri, aspirat natural, de 4,0 l, construit de Porsche pentru noul 911 GT3 RS, împinge mașina sport către noi limite: motorul boxer livrează o putere cu 15 kW (20 CP) mai mare decât motorul modelului anterior și decât cel al fratelui 911 GT3. Cu o turație maximă de 9.000 rpm, această versiune reprezintă alegerea ideală pentru o sportivă pursânge. Alături de transmisia PDK, cu șapte trepte cali-brate special, motorul garantează performanțe remarcabile pe șosea.

Șasiu inspirat de motorsport și pachetul Clubsport
Tehnologia preluată din motorsport se asigură că șasiul oferă o dinamică ex-cepțională de condus. Pivoții sferici ai articulațiilor asigurã o precizie și mai mare față de bucșele convenționale. Jantele de 20 de inci, de construcție ușoară, cu anvelope sport 265/35, nou dezvoltate, pe puntea față, sporesc agilitatea și direcția, în timp ce roțile de 21 de inci, cu anvelope 325/30, pe puntea spate, îmbunătățesc tracțiunea.

La fel ca în cazul tuturor modelelor GT, pachetul Clubsport este disponibil și pentru modelul 911 GT3 RS, fără costuri suplimentare. Pachetul include un sistem de bare pentru protectia la răsturnare, un stingãtor manual de incendiu, pregătire pentru montarea unui întrerupător de deconectare a bateriei și o centurã cu prindere în șase puncte, pentru o experiență și mai sportivă la volan.

Pachetul Weissach și roți de magneziu pentru a reduce și mai mult greutatea
Pentru conducătorii auto deosebit de ambițioși, departamentul motorsport Porsche a creat pachetul opțional Weissach, care asigură o reducere suplimentară a greutății. Pachetul include componente suplimentare din carbon pentru șasiu, la interior și la exterior, precum și jante de magneziu, disponibile opțional. În configurația cu cea mai ușoară construcție, acest pachet reduce greutatea noului 911 GT3 RS până la 1.430 kg.

În România, prețurile pentru noul model sport de înaltă performanță încep de la 169.380 EUR fără TVA.

911 GT3 RS: consum mixt de combustibil: 12,8 l/100 km; emisii CO2: 291 g/km.

Citeşte mai multe despre: Porsche

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza