Noi retaileri analizează extinderea pe piața locală
Pe fondul evoluției pozitive a pieței de retail de la nivel european, România captează din ce în ce mai mult atenția investitorilor și a brandurilor noi din retail, potrivit celor mai recente date publicate de Colliers International la MAPIC 2013.
Volumul de investiții în retail la nivelul Europei a atins 16.2 miliarde Euro în ultimele șase luni ale anului – o creștere medie de 14% comparativ cu anul precedent. Cea mai mare creștere a volumului investițiilor, de 50% y-o-y, este înregistrată în Europa Centrală și de Est.
Daca, la nivel continental, Marea Britanie își menține statutul de cea mai atractivă destinație pentru investitori, cu o pondere de 33% din capitalul atras în Q2 și Q3, în Europa Centrală și de Est, topul este dominat de Rusia și Polonia, având fiecare o cotă de 6%, respectiv 5% din volumul european al investițiilor. La rândul său, piața de retail din România devine tot mai atractivă pentru investitori, pe măsură ce se accelerează ritmul de intrare a capitalului global în CEE.
Discuțiile cu companiile prezente la MAPIC 2013 evidențiază această creștere a prezenței României pe harta europeană a investițiilor, alături de interesul crescut din partea retailerilor noi pentru țara noastră.
Prezentă la ediția din acest an a Târgului Internațional de Retail și Real Estate MAPIC, Liana Dumitru, Associate Director în cadrul departamentului de Retail al Colliers International Romania, explică: ”Un exemplu elocvent pentru gradul de atractivitate a pieței de retail din România îl reprezintă răspunsul companiilor prezente în acest an la MAPIC, în mod specific al celor axate pe dezvoltare în Europa Centrală și de Est. Astfel, aproape 40% dintre retailerii interesați de Europa Centrală și de Est analizează piața din România. Dintre aceștia, 50 sunt retaileri noi, majoritatea provenind din Franța, Spania, Italia, Germania și Turcia. De asemenea, țara noastră se află și în vizorul unei părți semnificative dintre dezvotatorii prezenți la eveniment – cca 30% dintre companiile care vizează CEE și-au manifestat interesul specific pentru țara noastră”.
Târgul imobiliar internațional MAPIC (Marche Professionelle Imobiliere Comerciale) 2013, considerat a fi principalul punct de întâlnire a industriei de retail de la nivel global, se desfășoară în această săptămână la Cannes și se bucură de prezența a circa 4,000 de companii din domeniu – retaileri, dezvoltatori, investitori și furnizori de servicii adiacente.
Daca, la nivel continental, Marea Britanie își menține statutul de cea mai atractivă destinație pentru investitori, cu o pondere de 33% din capitalul atras în Q2 și Q3, în Europa Centrală și de Est, topul este dominat de Rusia și Polonia, având fiecare o cotă de 6%, respectiv 5% din volumul european al investițiilor. La rândul său, piața de retail din România devine tot mai atractivă pentru investitori, pe măsură ce se accelerează ritmul de intrare a capitalului global în CEE.
Discuțiile cu companiile prezente la MAPIC 2013 evidențiază această creștere a prezenței României pe harta europeană a investițiilor, alături de interesul crescut din partea retailerilor noi pentru țara noastră.
Prezentă la ediția din acest an a Târgului Internațional de Retail și Real Estate MAPIC, Liana Dumitru, Associate Director în cadrul departamentului de Retail al Colliers International Romania, explică: ”Un exemplu elocvent pentru gradul de atractivitate a pieței de retail din România îl reprezintă răspunsul companiilor prezente în acest an la MAPIC, în mod specific al celor axate pe dezvoltare în Europa Centrală și de Est. Astfel, aproape 40% dintre retailerii interesați de Europa Centrală și de Est analizează piața din România. Dintre aceștia, 50 sunt retaileri noi, majoritatea provenind din Franța, Spania, Italia, Germania și Turcia. De asemenea, țara noastră se află și în vizorul unei părți semnificative dintre dezvotatorii prezenți la eveniment – cca 30% dintre companiile care vizează CEE și-au manifestat interesul specific pentru țara noastră”.
Târgul imobiliar internațional MAPIC (Marche Professionelle Imobiliere Comerciale) 2013, considerat a fi principalul punct de întâlnire a industriei de retail de la nivel global, se desfășoară în această săptămână la Cannes și se bucură de prezența a circa 4,000 de companii din domeniu – retaileri, dezvoltatori, investitori și furnizori de servicii adiacente.
Citeşte mai multe despre:
Colliers International, MAPIC 2013
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza