Mostenind reteta succesului
Provenind dintr-o familie in care arta coafurii a fost timp de patru generatii un mod de viata, Geta Voinea datoreaza multe dintre realizarile profesionale mamei sale. Aceasta i-a fost un foarte bun profesor, dar si un exigent observator al evolutiei sale in acest domeniu.
“De asemenea, fratele meu, un alt neobosit maestru in arta coafurii, a fost pentru mine o motivatie de a merge mai departe, de a fi mentori la randul nostru si de a lasa in urma noi generatii de profesionisti”, a spus Geta Voinea, Manager, GV Hair International. “Intotdeauna, rabdarea, calmul, precizia si imaginatia pot spune ca sunt elementele necesare ca sa ai succes. Ascensiunea mea in domeniul coafurii se datoreaza si faptului ca, la un moment dat, am avut fler, daca se poate spune asa, in alegerea personalului. De la actrita de film care as fi dorit sa devin, inca din copilarie, am ajuns o artista pe scena salonului, in care actorii principali erau colegii, iar spectatorii au ajuns, si la propriu, si la figurat, clientii mei”, a declarat aceasta.
Ajunsa in Bucuresti, inca de la sfarsitul anilor ‘80, Geta a stiut ca drumul pe care l-a ales este cel corect. “Au urmat cativa ani de cursuri, pregatiri, seminarii si concursuri. Cu fiecare clienta multumita, castigam alte cinci. Faptul ca stiam mici secrete pe care le mostenisem din familie, m-a ajutat sa invat foarte repede. Usor de aranjat, simplu de coafat, sa imbrace capul perfect, cu multe posibilitati de schimbare! Acesta este secretul meu profesional. E foarte simplu. Nimic nu este complicat daca stii cum”, marturiseste Geta Voinea.
La inceputul carierei, in anul 1997, Geta Voinea a fost fondatoarea brandului Gett’s, avand ocazia sa puna bazele unui nou inceput in domeniul saloanelor private. In 2003 a luat nastere brandul Geta Voinea Salon, iar in prezent aceasta detine in Bucuresti cinci centre de infrumusetare de tip coafor-cosmetica si un centru Day Spa, toate sub denumirea Geta Voinea Salon, respectiv Spa.
Compania GV Hair International a obtinut in 2008 o cifra de afaceri de circa 2,3 milioane de lei (circa 550.000 de euro), cu un profit de 125.000 de lei. Anul trecut, cifra de afaceri a inregistrat o crestere semnificativa in ciuda contextului economic, atingand 2,4 milioane de lei. “Pentru 2010 estimam o crestere de circa 10% a cifrei din 2009 si un profit cel putin egal cu cel din anii anteriori. Dar, daca am in vedere faptul ca in trei luni am investit in trei saloane, ma pot gandi chiar la un profit de 100%. Mi-as dori sa reinventez conceptul de frumusete naturala, care sa-mi aduca un profit de 100% in urmatorii ani”, a precizat Geta Voinea, adaugand ca a adoptat si cateva strategii, menite sa ajute la dezvoltarea companiei in vreme de recesiune. “Ne-am gandit sa atragem noi clienti prin oferte foarte avantajoase. In aceasta primavara incepe campania “GV Mania - tot ce vrei cu doar 20 de lei”, care se va desfasura pe durata a doua luni, februarie si martie, in fiecare luni, marti si miercuri, intre 10.00 si 22.00. Oferte corporate - seminarii in tara si in strainatate si bineinteles ca munca, sustinuta de satisfactia imediata, va aduce un real succes pentru viitorul companiei, ce numara 30 de angajati”.
Anul acesta, Geta Voinea si-a propus sa deschida doua francize, una in Bucuresti si una in Constanta, si sa redeschida salonul din zona Herastrau - Satul Francez intr-un nou spatiu. Intrebata prin ce se deosebeste compania sa de celelalte existente pe piata, Voinea a raspuns: “Prin investitia permanenta in educatia personalului, prin spatiile prestigioase si amenajate la cele mai inalte standarde, prin notorietatea numelui de Geta Voinea, dobandita in decursul anilor datorita calitatii serviciilor oferite si originalitatii stilului propus. Este o lupta grea, de la egal la egal, unde cel care castiga este clientul”.
Cel mai accesibil serviciu de înfrumusetare oferit de saloanele Getei Voinea costa 20 lei prin oferta “GV Mania - tot ce vrei cu doar 20 lei”, iar cel mai costisitor poate ajunge pana la 600 - 700 lei. “Foarte multi doritori au senzatia ca a face un salon este un lucru simplu, dar si sfatuiesc sa vina la o consultanta in domeniu inainte de a incepe investitia, caci cu siguranta vor avea o alta viziune si o alta perspectiva”, a incheiat aceasta.
Ajunsa in Bucuresti, inca de la sfarsitul anilor ‘80, Geta a stiut ca drumul pe care l-a ales este cel corect. “Au urmat cativa ani de cursuri, pregatiri, seminarii si concursuri. Cu fiecare clienta multumita, castigam alte cinci. Faptul ca stiam mici secrete pe care le mostenisem din familie, m-a ajutat sa invat foarte repede. Usor de aranjat, simplu de coafat, sa imbrace capul perfect, cu multe posibilitati de schimbare! Acesta este secretul meu profesional. E foarte simplu. Nimic nu este complicat daca stii cum”, marturiseste Geta Voinea.
La inceputul carierei, in anul 1997, Geta Voinea a fost fondatoarea brandului Gett’s, avand ocazia sa puna bazele unui nou inceput in domeniul saloanelor private. In 2003 a luat nastere brandul Geta Voinea Salon, iar in prezent aceasta detine in Bucuresti cinci centre de infrumusetare de tip coafor-cosmetica si un centru Day Spa, toate sub denumirea Geta Voinea Salon, respectiv Spa.
Compania GV Hair International a obtinut in 2008 o cifra de afaceri de circa 2,3 milioane de lei (circa 550.000 de euro), cu un profit de 125.000 de lei. Anul trecut, cifra de afaceri a inregistrat o crestere semnificativa in ciuda contextului economic, atingand 2,4 milioane de lei. “Pentru 2010 estimam o crestere de circa 10% a cifrei din 2009 si un profit cel putin egal cu cel din anii anteriori. Dar, daca am in vedere faptul ca in trei luni am investit in trei saloane, ma pot gandi chiar la un profit de 100%. Mi-as dori sa reinventez conceptul de frumusete naturala, care sa-mi aduca un profit de 100% in urmatorii ani”, a precizat Geta Voinea, adaugand ca a adoptat si cateva strategii, menite sa ajute la dezvoltarea companiei in vreme de recesiune. “Ne-am gandit sa atragem noi clienti prin oferte foarte avantajoase. In aceasta primavara incepe campania “GV Mania - tot ce vrei cu doar 20 de lei”, care se va desfasura pe durata a doua luni, februarie si martie, in fiecare luni, marti si miercuri, intre 10.00 si 22.00. Oferte corporate - seminarii in tara si in strainatate si bineinteles ca munca, sustinuta de satisfactia imediata, va aduce un real succes pentru viitorul companiei, ce numara 30 de angajati”.
Anul acesta, Geta Voinea si-a propus sa deschida doua francize, una in Bucuresti si una in Constanta, si sa redeschida salonul din zona Herastrau - Satul Francez intr-un nou spatiu. Intrebata prin ce se deosebeste compania sa de celelalte existente pe piata, Voinea a raspuns: “Prin investitia permanenta in educatia personalului, prin spatiile prestigioase si amenajate la cele mai inalte standarde, prin notorietatea numelui de Geta Voinea, dobandita in decursul anilor datorita calitatii serviciilor oferite si originalitatii stilului propus. Este o lupta grea, de la egal la egal, unde cel care castiga este clientul”.
Cel mai accesibil serviciu de înfrumusetare oferit de saloanele Getei Voinea costa 20 lei prin oferta “GV Mania - tot ce vrei cu doar 20 lei”, iar cel mai costisitor poate ajunge pana la 600 - 700 lei. “Foarte multi doritori au senzatia ca a face un salon este un lucru simplu, dar si sfatuiesc sa vina la o consultanta in domeniu inainte de a incepe investitia, caci cu siguranta vor avea o alta viziune si o alta perspectiva”, a incheiat aceasta.
Citeşte mai multe despre:
geta voinea
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza