Links Sitemap Business Linker Sitemap

Lamborghini înregistrează cele mai bune rezultate semestriale din istoria mărcii

155 afisari
Automobili Lamborghini și-a continuat evoluția pozitivă de la începutul anului și a stabilit un nou record, înregistrând, la sfârșitul lunii iunie 2022, cel mai bun rezultat la șase luni în ceea ce privește vânzările, cifra de afaceri și profitabilitatea.
Livrările globale au însumat 5.090 de unități (+4,9%), în timp ce cifra de afaceri a atins 1,33 miliarde de euro, marcând o creștere de 30,6% față de primele șase luni din 2021. Profitul operațional a crescut și el cu 69,6%, de la 251 milioane EUR până la 425 milioane EUR. Marja operațională aferentă a fost de 31,9%, comparativ cu 24,6% în aceeași perioadă a anului precedent. Creșterea profitabilității în prima jumătate a anului a fost determinată de o creștere a volumelor, de mixul de produse, de un grad mai mare de personalizare și de cursuri de schimb valutar pozitive.

Stephan Winkelmann, Președinte și CEO al Automobili Lamborghini, a declarat: "Am încheiat un prim semestru excepțional, în ciuda incertitudinii continue cauzate de situația geopolitică. Perspectivele sunt la fel de bune, comenzile preluate acoperă deja întreaga producție din 2023.”

Paolo Poma, Managing Director și CFO Automobili Lamborghini, a adăugat: "Acesta este o perioadă foarte dificilă, dar Lamborghini o parcurge cu succes datorită unei strategii clare pe termen lung, susținută de atractivitatea mărcii. Rezultatele din primul semestru subliniază tendința pozitivă și ne întăresc convingerea că putem încheia 2022 cu o creștere semnificativă a rezultatelor față de anul precedent.”

Livrările către clienți sunt repartizate echilibrat între cele trei macroregiuni în care Lamborghini este prezent, respectiv America, Asia Pacific și EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), acestea deținând 34%, 25% și respectiv 41% din volumele globale. Mai exact, Statele Unite sunt piața numărul unu (1.521 de exemplare), urmate de China continentală, Hong Kong și Macao (576), Germania (468), Regatul Unit (440) și Orientul Mijlociu (282).

În ceea ce privește cotele modelelor, Super SUV-ul Urus este responsabil pentru 61% din vânzări, în timp ce mașinile super sport Huracán și Aventador (acesta din urmă aflându-se la finalul producției) reprezintă 39%. Dintre noile produse din acest an, Huracán Tecnica, dezvăluit în aprilie, a avut parte de o primire foarte călduroasă: modelul cu tracțiune spate cu un design nou și un motor V10 de ultimă generație oferă performanțe și distracție la volan atât pe drum, cât și pe circuit. Începând din luna august, compania va face trei noi anunțuri cu privire la modele în acest an: două legate de Urus și unul legat de Huracán.


Citeşte mai multe despre: Lamborghini

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza