Clienții Groupama Asigurări pot notifica daunele şi online
Groupama Asigurări a introdus posibilitatea notificării online a daunelor, printr-un sistem rapid şi simplu de utilizat, care aduce flexibilitate şi economie de timp pentru clienţi, simplificând ȋn acelaşi timp acest punct de interacţiune cu clienţii. Introducerea acestei noi functionalităţi este ȋncă un pas în direcţia consolidării relaţiei cu clienţii şi include elemente inovatoare, precum utilizarea unui robot software pentru automatizarea proceselor (RPA).
"Ne-am propus să fim alături de clienții noştri atunci când au mai mare nevoie de noi, asigurându-le continuitatea planurilor şi afacerilor. Lansarea functionalităţii de notificare online a daunelor este ȋncă o iniţiativă în linie cu misiunea noastra şi, mai mult, cu abordarea orientată către client, pe care o promovăm încă de la intrarea pe piața locală. Acum clienții noştri au o alternativă viabilă pentru notificarea daunelor, ceea ce le va permite să se concentreze mai mult pe lucrurile care sunt cu adevărat importante pentru ei“, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurări.
Sistemul tehnic din spatele aplicației reprezintă o inovație pentru piața locală de asigurări, în condițiile în care pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software, astfel ȋncât se reduce semnificativ timpul necesar pentru transferul notificărilor în sistemul de administrare al polițelor și daunelor.
Sistemul tehnic din spatele aplicației reprezintă o inovație pentru piața locală de asigurări, în condițiile în care pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software, astfel ȋncât se reduce semnificativ timpul necesar pentru transferul notificărilor în sistemul de administrare al polițelor și daunelor.
Citeşte mai multe despre:
Groupama Asigur?ri
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza