Links Sitemap Business Linker Sitemap

CHEP România își eficientizează activitatea prin relocarea în Floreasca Tower

1465 afisari
CHEP România, subsidiara locală a liderului mondial în servicii de reutilizare prin închiriere a paleţilor, s-a relocat în primul trimestru al acestui an în clădirea de birouri Floreasca Tower. Furnizorul de servicii logistice, care activează pe piața locală din anul 2012, a decis să își mute sediul în zona Barbu Văcărescu - Floreasca pentru a obține mai multă eficiență în activitatea din sediul central și pentru îmbunătățirea calității mediului de lucru.
Noul sediu permite optimizarea rutelor şi a timpului alocat transportului, având în vedere proximitatea față de principalul depozit din Ploiești și față de sediile a numeroase companii-client. DTZ Echinox a intermediat tranzacția de închiriere a spațiului cu o suprafață de aproape 400 de metri pătrați din clădirea deținută de grupul austriac Uniqa Real Estate, proiect care a ajuns în prezent la un grad de ocupare de 95%, după ce în urmă cu doi ani imobilul a trecut printr-un amplu proces de renovare pe fondul plecării chiriașului ancoră.

Gabriel Andronescu, Country Manager CHEP Romania: "Decizia de relocare a venit din nevoia unui spaţiu de lucru mai generos, mai flexibil, localizat cât  mai accesibil. Am luat în calcul și dimensiunea echipei din următorii 3-5 ani, astfel încât, noul spațiu să ne ofere posibilități de expansiune. ”. 

Biroul din România are importanţă strategică la nivelul reţelei CHEP. Echipa locală este formată din 15 angajați – specialiști în vânzări, customer service și manageri regionali, care coordonează operaţiunile logistice şi de promovare a sistemului CHEP la nivelul regiunii Europa Centrală şi Balcani.

Otilia Rusu, Broker, Office Agency: ”Barbu Văcărescu – Floreasca s-a dovedit a fi zona care îndeplinea cel mai bine criteriile urmărite de CHEP, iar Floreasca Tower este una dintre puținele clădiri din zonă cu o structură care poate acomoda eficient suprafețe mai mici de 500 de metri pătrați. Un alt aspect important în alegerea acestui spațiu a fost legat de costul de închiriere, raportat la beneficiile oferite de clădire și, bineînțeles, de zonă, prin proximitatea stației de metrou Aurel Vlaicu”.

Conceptul de bază al amenajării a constat în redarea identității de brand "Building better supply chains together” prin elemente decorative și de design care să o ilustreze conceptual, să reprezinte vizual valorile companiei și să delimiteze armonios zonele de lucru de sălile de întâlnire. Accentul e pus pe zona de recepție, unde au fost alese elemente de mobilier în nuanțe de stejar natur care scot în evidență peretele viu – reprezentativ pentru modelul de business sustenabil CHEP – reutilizarea prin închiriere a paleților. 

Noul birou are spații comune prietenoase, care încurajează comunicarea și colaborarea dintre angajați și permit expunerea informațiilor de interes intern în mod informal.

În anul 2015, departamentul Office al DTZ Echinox a intermediat tranzacții cu spații de birouri din București și din țară cu o suprafață de aproape 20.000 de metri pătrați, iar în primul trimestru al acestui an suprafața cumulata a tranzacțiilor intermediate s-a ridicat la 9.000 de metri pătrați.
Citeşte mai multe despre: CHEP România, DTZ Echinox

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza