C&W Echinox: Furnizorul de servicii turistice Amoma se mută în Globalworth Plaza
Amoma, una dintre cele mai mari platforme de rezervări turistice online la nivel mondial, își va muta până la finalul acestui an sediul din București într-un spațiu cu o suprafață de aproximativ 2.300 de metri pătrați din Globalworth Plaza (fostul Nusco Tower), în urma unei tranzacții intermediate de firma de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Prin biroul din București, în care lucrează aproximativ 400 de angajați în trei schimburi, Amoma oferă suport clienților în limbi de circulație mondială, precum engleză, franceză, spaniolă sau italiană, dar și în limbi exotice. Totodată, în București se află și centrul de dezvoltare al platformei cu sediul central în Geneva, Elveția.
Amoma își are în prezent sediul într-o clădire din zona Pipera-Tunari și a ales să se mute în Globalworth Plaza pentru a îmbunătăți condițiile de lucru și accesul angajaților, dată fiind proximitatea clădirii față de stația de metrou Aurel Vlaicu.
Noul sediu, care va fi situat la etajele 2 și 3 ale clădirii, dispune și de o terasă de circa 1.000 de metri pătrați care va fi amenajată pentru a îmbunătăți experiența de lucru și confortul angajaților. Totodată, Amoma a rezervat și un al treilea etaj în clădirea deținută de grupul Globalworth, cel mai mare proprietar de clădiri de birouri din București, în condițiile în care compania intenționează să își mărească echipa până la 600 de angajați.
Eduard Turcoman, Senior Broker, Office Agency, a declarat: "Amoma este unul dintre angajatorii dinamici din București, care au sesizat importanța tot mai ridicată a sediului în procesul de recrutare și retenție a angajaților. În 2013, compania avea circa 150 de angajați într-un sediu de 700 de metri pătrați de pe strada Puțul lui Zamfir. Ulterior, compania s-a extins într-un spațiu mai generos din zona Pipera-Tunari, iar acum compania a optat pentru un birou în cea mai dinamică zonă de business a Bucureștiului, cu acces facil la metrou și o gamă largă de servicii și facilități în imediata apropiere.”
Mihaela Moldovan, General Manager, Amoma, a spus: "În ultima perioadă, sediul angajatorului a devenit un factor decizional foarte important în concretizarea colaborării cu potențialii angajați. De asemenea, localizarea cât mai avantajoasă din punct de vedere acces la metrou/ zonă centrală, reprezintă și un element de retenție a angajaților noștri, iar procesul de retenție este cel puțin la fel de important ca cel de angajare. Am decis să investim într-un sediu nou pentru a întâmpina nevoia angajaților de a balansa cât mai eficient activitatea profesională cu viața privată și pentru a facilita procesul de recrutare a viitorilor noștri angajați. Totodată, ne propunem ca atmosfera în noul sediu să traducă cât mai realist spiritul echipei noastre și să fie un loc unde să îți desfășori activitatea cu cea mai mare plăcere."
La rândul său, Ema Iftimie, Head of Leasing, Globalworth, a declarat: "Suntem încântați de parteneriatul încheiat cu Amoma, o companie al cărei obiectiv, de a îmbunătăți condițiile de lucru ale angajaților, rezonează cu strategia Globalworth de a oferi spații care garantează un mediu de lucru plăcut și productiv. De la această misiune a pornit și demersul de renovare a clădirii noastre Globalworth Plaza. Aceasta oferă chiriașilor un mediu de lucru relaxant, cu grădini verticale în recepție, dar și noi facilități, ca de pildă cafenele, restaurante cu specific asiatic sau farmacia de la parter. Gradul de ocupare, de aproape 100%, la care au condus aceste transformări demonstrează importanța facilităților de acest tip în asigurarea spațiilor de lucru de care companiile de pe piața locală au nevoie.”
Departamentul de birouri al Cushman & Wakefield Echinox a închiriat de la începutul anului spații cu o suprafață cumulată de peste 30.000 de metri pătrați în clădiri de birouri din București și din țară.
Noul sediu, care va fi situat la etajele 2 și 3 ale clădirii, dispune și de o terasă de circa 1.000 de metri pătrați care va fi amenajată pentru a îmbunătăți experiența de lucru și confortul angajaților. Totodată, Amoma a rezervat și un al treilea etaj în clădirea deținută de grupul Globalworth, cel mai mare proprietar de clădiri de birouri din București, în condițiile în care compania intenționează să își mărească echipa până la 600 de angajați.
Eduard Turcoman, Senior Broker, Office Agency, a declarat: "Amoma este unul dintre angajatorii dinamici din București, care au sesizat importanța tot mai ridicată a sediului în procesul de recrutare și retenție a angajaților. În 2013, compania avea circa 150 de angajați într-un sediu de 700 de metri pătrați de pe strada Puțul lui Zamfir. Ulterior, compania s-a extins într-un spațiu mai generos din zona Pipera-Tunari, iar acum compania a optat pentru un birou în cea mai dinamică zonă de business a Bucureștiului, cu acces facil la metrou și o gamă largă de servicii și facilități în imediata apropiere.”
Mihaela Moldovan, General Manager, Amoma, a spus: "În ultima perioadă, sediul angajatorului a devenit un factor decizional foarte important în concretizarea colaborării cu potențialii angajați. De asemenea, localizarea cât mai avantajoasă din punct de vedere acces la metrou/ zonă centrală, reprezintă și un element de retenție a angajaților noștri, iar procesul de retenție este cel puțin la fel de important ca cel de angajare. Am decis să investim într-un sediu nou pentru a întâmpina nevoia angajaților de a balansa cât mai eficient activitatea profesională cu viața privată și pentru a facilita procesul de recrutare a viitorilor noștri angajați. Totodată, ne propunem ca atmosfera în noul sediu să traducă cât mai realist spiritul echipei noastre și să fie un loc unde să îți desfășori activitatea cu cea mai mare plăcere."
La rândul său, Ema Iftimie, Head of Leasing, Globalworth, a declarat: "Suntem încântați de parteneriatul încheiat cu Amoma, o companie al cărei obiectiv, de a îmbunătăți condițiile de lucru ale angajaților, rezonează cu strategia Globalworth de a oferi spații care garantează un mediu de lucru plăcut și productiv. De la această misiune a pornit și demersul de renovare a clădirii noastre Globalworth Plaza. Aceasta oferă chiriașilor un mediu de lucru relaxant, cu grădini verticale în recepție, dar și noi facilități, ca de pildă cafenele, restaurante cu specific asiatic sau farmacia de la parter. Gradul de ocupare, de aproape 100%, la care au condus aceste transformări demonstrează importanța facilităților de acest tip în asigurarea spațiilor de lucru de care companiile de pe piața locală au nevoie.”
Departamentul de birouri al Cushman & Wakefield Echinox a închiriat de la începutul anului spații cu o suprafață cumulată de peste 30.000 de metri pătrați în clădiri de birouri din București și din țară.
Citeşte mai multe despre:
C
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza