Brăila Mall atrage noi branduri internaționale
După ce la începutul lui 2016 New Europe Property Investments (NEPI) a decis extinderea și modernizarea Brăila Mall, retailerul INDITEX va deschide în centrul comercial din Brăila trei noi magazine. Din această toamnă, Stradivarius, Pull&Bear şi Bershka vor mări lista de opţiuni de cumpărături pentru comunitatea locală.
Totodată, LC WAIKIKI se regăseşte pe lista brandurilor care vor deschide noi magazine la Brăila Mall în perioada următoare.
"Anul acesta, am început un proces îndelungat de reconfigurare a ofertei comerciale din Brăila Mall pentru că ne dorim centrul comercial să fie în permanență aliniat la nevoile și stilul de viață al clienților noștri. Venirea celor trei branduri Inditex în Brăila Mall, cât și multiplele demersuri de reconfigurare vor consolida poziția centrului în regiune, oferind publicului o destinație modernă de shopping și divertisment”, a declarat Iuliu Bartha, Asset Manager în cadrul NEPI.
Galeria de fashion a centrului comercial are în prezent o structură mixtă de chiriași, reprezentată de H&M, Deichmann, C&A, Musette, Poema, CCC, New Yorker, Hervis, Benvenuti. La acestea, s-au adăugat în vara acestui an branduri din diverse categorii, printre care Profihairshop, Coccodrillo, dar şi o nouă farmacie Sensiblu.
Mai mult, în cadrul lucrărilor de reconfigurare, magazine deja existente, precum Otter sau Various Brands, au decis redeschiderea sub un nou concept modern, pentru ca vizitatorii să se bucure de o experiență redefinită de shopping.
Modernizarea a început cu recondiționarea galeriei Carrefour şi a continuat cu extinderea zonei de restaurante şi divertisment. Atracțiilor binecunoscute - cinematograful multiplex Cinema City, patinoarul, pistele de bowling și cazinoul - li s-a adăugat o zonă extinsă de food court, care include brandurile KFC, Salad Box, Spartan, Pomodoro, Quasi Pronti, Passage, cofetaria Blanche și cafeneaua Segafredo, o ofertă generoasă pentru petrecerea timpului liber.
În total, la finalizarea lucrărilor, până la sfârșitul anului, mall-ul va ajunge la o suprafață totală de 56.907 mp închiriabili.
"Anul acesta, am început un proces îndelungat de reconfigurare a ofertei comerciale din Brăila Mall pentru că ne dorim centrul comercial să fie în permanență aliniat la nevoile și stilul de viață al clienților noștri. Venirea celor trei branduri Inditex în Brăila Mall, cât și multiplele demersuri de reconfigurare vor consolida poziția centrului în regiune, oferind publicului o destinație modernă de shopping și divertisment”, a declarat Iuliu Bartha, Asset Manager în cadrul NEPI.
Galeria de fashion a centrului comercial are în prezent o structură mixtă de chiriași, reprezentată de H&M, Deichmann, C&A, Musette, Poema, CCC, New Yorker, Hervis, Benvenuti. La acestea, s-au adăugat în vara acestui an branduri din diverse categorii, printre care Profihairshop, Coccodrillo, dar şi o nouă farmacie Sensiblu.
Mai mult, în cadrul lucrărilor de reconfigurare, magazine deja existente, precum Otter sau Various Brands, au decis redeschiderea sub un nou concept modern, pentru ca vizitatorii să se bucure de o experiență redefinită de shopping.
Modernizarea a început cu recondiționarea galeriei Carrefour şi a continuat cu extinderea zonei de restaurante şi divertisment. Atracțiilor binecunoscute - cinematograful multiplex Cinema City, patinoarul, pistele de bowling și cazinoul - li s-a adăugat o zonă extinsă de food court, care include brandurile KFC, Salad Box, Spartan, Pomodoro, Quasi Pronti, Passage, cofetaria Blanche și cafeneaua Segafredo, o ofertă generoasă pentru petrecerea timpului liber.
În total, la finalizarea lucrărilor, până la sfârșitul anului, mall-ul va ajunge la o suprafață totală de 56.907 mp închiriabili.
Citeşte mai multe despre:
NEPI, Br?ila Mall
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza