Zenith Romania lanseaza noua pozitionare globala
Reteaua internationala de media ZenithOptimedia Group, din care face parte Zenith Romania, se relanseaza printr-un proces de rebranding global si o noua pozitionare - LIVE ROI. Cunoscuta ca The ROI Agency, ZenithOptimedia a fost prima retea de media care a folosit o abordare riguroasa si obiectiva menita sa sporeasca eficienta cheltuielilor de marketing.
“Am fost prima agentie de media care a pus conceptul de ROI in centrul a tot ceea ce facem, iar pionieratul nostru în aceasta arie ne-a adus succesul de care ne bucuram astazi si a constituit temelia dezvoltarii noastre”, a declarat Steve King, Global Chief Executive Officer pentru ZenithOptimedia Group.
Potrivit reprezentantilor companiei, “Live ROI” inseamna aceeasi abordare riguroasa, dar desfasurata in timp REAL, consolidand angajamentul agentiei de a oferi solutii analitice si creative, pentru cresterea performantei de business a clientilor sai (ROI). Noua pozitionare este sustinuta de un ansamblu global de instrumente de ultima generatie, procese, programe, initiative, incluzand Touchpoints ROI Tracker, Pathways si Catalyst, Socialtools, Adforecast.com, Open si Live Academy.
Aceasta noua pozitionare strategica a fost translatata si intr-un proces de re-branding a identitatii organizatiei, care a inceput in toate cele 250 de birouri internationale si cuprinde toate companiile Grupului ZenithOptimedia, inclusiv agentia Zenith Media Romania. Zenith Media se redenumeste, simplu, Zenith.
Zenith Romania imbina experienta de media traditionala cu expertiza si curajul de a provoca gandirea conventionala. Prin intermediul diviziilor de servicii specializate Newcast (in 2011) si Zed Digital (in 2008), Zenith descopera un conglomerat de modalitati de comunicare inedite, continut si suport, 360° si 365 zile, offline si online, consolidandu-si astfel avantajele competitive intrinseci, print-o oferta de produs complet catre clienti. Trecerea de la Zenith Media la Zenith devine astfel fireasca.
Noul branding Zenith retine in subtext sintagma “The ROI Agency”, culoarea albastra si simbolul care semnifica ascensiunea. Logo-urile celorlalte divizii ale grupului, Zed Digital, Newcast, Zenith Retail, FMCG, folosesc logotipul Zenith, dar se diferentiaza prin alte culori si simboluri.
“Am imbratisat si cultivat cu pasiune pozitionarea de The ROI Agency. Ne-a motivat pe noi toti, membrii echipei Zenith, sa devenim mai buni, cei mai buni. Intr-o piata volatila, Zenith reprezinta certitudine si performanta. Cu o viziune si credo clare, cu principii de business solide, cu valori puternice. Dinamica, in miscare. LIVE. Extrem de bine echipati pentru pasul urmator, pentru maine. Si iata cum LIVE ROI ne vine atat de natural”, a declarat Maria Tudor, Director Executiv Zenith Romania.
Potrivit reprezentantilor companiei, “Live ROI” inseamna aceeasi abordare riguroasa, dar desfasurata in timp REAL, consolidand angajamentul agentiei de a oferi solutii analitice si creative, pentru cresterea performantei de business a clientilor sai (ROI). Noua pozitionare este sustinuta de un ansamblu global de instrumente de ultima generatie, procese, programe, initiative, incluzand Touchpoints ROI Tracker, Pathways si Catalyst, Socialtools, Adforecast.com, Open si Live Academy.
Aceasta noua pozitionare strategica a fost translatata si intr-un proces de re-branding a identitatii organizatiei, care a inceput in toate cele 250 de birouri internationale si cuprinde toate companiile Grupului ZenithOptimedia, inclusiv agentia Zenith Media Romania. Zenith Media se redenumeste, simplu, Zenith.
Zenith Romania imbina experienta de media traditionala cu expertiza si curajul de a provoca gandirea conventionala. Prin intermediul diviziilor de servicii specializate Newcast (in 2011) si Zed Digital (in 2008), Zenith descopera un conglomerat de modalitati de comunicare inedite, continut si suport, 360° si 365 zile, offline si online, consolidandu-si astfel avantajele competitive intrinseci, print-o oferta de produs complet catre clienti. Trecerea de la Zenith Media la Zenith devine astfel fireasca.
Noul branding Zenith retine in subtext sintagma “The ROI Agency”, culoarea albastra si simbolul care semnifica ascensiunea. Logo-urile celorlalte divizii ale grupului, Zed Digital, Newcast, Zenith Retail, FMCG, folosesc logotipul Zenith, dar se diferentiaza prin alte culori si simboluri.
“Am imbratisat si cultivat cu pasiune pozitionarea de The ROI Agency. Ne-a motivat pe noi toti, membrii echipei Zenith, sa devenim mai buni, cei mai buni. Intr-o piata volatila, Zenith reprezinta certitudine si performanta. Cu o viziune si credo clare, cu principii de business solide, cu valori puternice. Dinamica, in miscare. LIVE. Extrem de bine echipati pentru pasul urmator, pentru maine. Si iata cum LIVE ROI ne vine atat de natural”, a declarat Maria Tudor, Director Executiv Zenith Romania.
Citeşte mai multe despre:
Zenith Romania, ZenithOptimedia Group
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza