ZebraPay înregistrează creșteri semnificative
ZebraPay este compania românească de software cu cea mai mare creștere din topul Inc. 5000 Europe, fiind clasată în primii 1% dintre nominalizați, cu o creștere de 983%, în ultimii 3 ani.
Anul trecut, compania a devenit lider de piață în industria terminalelor de plăți self-service, ajungând să opereze peste 1.800 de terminale la nivel național. "Anul 2015 a fost un an important pentru noi, când, culegând roadele celorlalți ani de muncă am devenit lideri de piață și am avut creșteri semnificative pe toate sectoarele. După ce am ocupat locul 85 în clasamentul Deloitte Fast 500 EMEA 2015, intrarea în topul Inc. 5000 Europe este o nouă recunoaștere a realizărilor noastre de care suntem foarte mândri”, a declarat Adrian Badea, CEO ZebraPay.
În anul 2015, compania a procesat plăți în valoare de 63 de milioane de euro, înregistrând o creștere de 180% față de anul precedent. Numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 138%, de la 1,7 la 4,1 milioane. Numărul de tranzacții zilnice a atins pragul de 25.000.
"Anul acesta așteptăm, cu siguranță, dublarea sumelor procesate și a numărului de tranzacții. România este în continuare o piață predominată de plățile în numerar, motiv pentru care românii găsesc foarte la îndemână serviciile oferite de compania noastră”, a declarat Adrian Badea.
Compania a acordat o atenție deosebită și portofoliului de servicii oferite clienților. Până în prezent există 94 de servicii, printre care amintim: plata facturilor, a ratelor, a rovinietei, reîncărcarea cartelelor prepaid, plăți online, monedă virtuală, bilete de tren și bilete la spectacole.
Compania deţine o reţea de terminale de plată de tip self-service, acestea fiind amplasate in peste 300 de localităţi din ţară. Terminalele ZebraPay pot fi găsite în marile reţele de retail, în universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinarii şi magazine de proximitate.
În anul 2015, compania a procesat plăți în valoare de 63 de milioane de euro, înregistrând o creștere de 180% față de anul precedent. Numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 138%, de la 1,7 la 4,1 milioane. Numărul de tranzacții zilnice a atins pragul de 25.000.
"Anul acesta așteptăm, cu siguranță, dublarea sumelor procesate și a numărului de tranzacții. România este în continuare o piață predominată de plățile în numerar, motiv pentru care românii găsesc foarte la îndemână serviciile oferite de compania noastră”, a declarat Adrian Badea.
Compania a acordat o atenție deosebită și portofoliului de servicii oferite clienților. Până în prezent există 94 de servicii, printre care amintim: plata facturilor, a ratelor, a rovinietei, reîncărcarea cartelelor prepaid, plăți online, monedă virtuală, bilete de tren și bilete la spectacole.
Compania deţine o reţea de terminale de plată de tip self-service, acestea fiind amplasate in peste 300 de localităţi din ţară. Terminalele ZebraPay pot fi găsite în marile reţele de retail, în universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinarii şi magazine de proximitate.
Citeşte mai multe despre:
ZebraPay
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza