Xerox a fost desemnat lider pentru serviciile de management al fluxurilor de lucru în raportul IDC MarketScape
Xerox a fost desemnat lider pentru serviciile de management al fluxurilor de lucru, pe piețele din Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEMA), în raportul IDC MarketScape din 2015. Acest raport analizează piața serviciilor de management al fluxurilor de lucru din zona CEMA (parte din Developing Market Operations).
Acestea sunt definite de analiștii firmei ca fiind un set de servicii ce automatizează și optimizează procesele de business și fluxurile de lucru ce implică volume mari de documente, atât pe verticală, cât și pe orizontală.
Portofoliul de servicii Xerox ajută clienții să evite blocajele care ar putea apărea în managementul documentelor. Mai mult, recentele lansări ale soluțiilor Xerox Digital Alternatives și Xerox DocuShare sporesc nivelul de eficiență ale companiilor prin automatizarea procesării documentelor. Astfel, angajații nu mai sunt nevoiți să efectueze manual sarcini care consumă mult timp, cum ar fi distribuirea, adnotarea, stocarea și securizarea documentelor și informațiilor.
„Adoptarea serviciilor de management al fluxurilor de lucru și a tehnologiilor de externalizare a proceselor de business este din ce în ce mai rapidă în regiunea CEMA, iar beneficiile de care se bucură companiile nu se opresc la reducerea volumului de documente imprimate și la micșorarea costurilor”, spune Mike Feldman, president, Large Enterprise Operations, Xerox. “De la automatizarea fluxurilor de lucru ce implică procese multiple, până la creșterea productivității angajaților și la îmbunătățirea securității documentelor și informațiilor, soluțiile noastre pot ajuta companiile să economisească timp, să fie sustenabile și să optimizeze experiența de utilizare a clienților.”
Cele mai importante aspecte incluse în raport referitoare la punctele forte ale serviciilor și soluțiilor Xerox sunt:
• Compania are o gamă completă de servicii, incluzând serviciile de management al documentelor, automatizarea fluxurilor de lucru, externalizarea proceselor de business (BPO) și poate construi portofolii de soluții pentru diverse industrii, prin procese de dezvoltare, achiziții și colaborare cu companii de BPO și parteneri pentru software.
• Xerox își valorifică baza extinsă de clienți, precum și tehnologiile și parteneriatele, pentru a ajuta clienții să își construiască o strategie matură pentru procesele de imprimare, management al documentelor și automatizare a fluxurilor de lucru.
• Compania oferă un program de parteneriat bine definit și structurat și programe de pregătire și certificare. Acestea îmbunătățesc cunoștințele, asigură consecvență și simplifică interacțiunea pentru conturile multiregionale și globale.
Raportul IDC MarketScape reflectă angajamentul Xerox de a îmbunătăți fluxul de lucru în companii, incluzând automatizarea proceselor de business de zi cu zi, pentru a crește productivitatea la locul de muncă și profitabilitatea.
Portofoliul de servicii Xerox ajută clienții să evite blocajele care ar putea apărea în managementul documentelor. Mai mult, recentele lansări ale soluțiilor Xerox Digital Alternatives și Xerox DocuShare sporesc nivelul de eficiență ale companiilor prin automatizarea procesării documentelor. Astfel, angajații nu mai sunt nevoiți să efectueze manual sarcini care consumă mult timp, cum ar fi distribuirea, adnotarea, stocarea și securizarea documentelor și informațiilor.
„Adoptarea serviciilor de management al fluxurilor de lucru și a tehnologiilor de externalizare a proceselor de business este din ce în ce mai rapidă în regiunea CEMA, iar beneficiile de care se bucură companiile nu se opresc la reducerea volumului de documente imprimate și la micșorarea costurilor”, spune Mike Feldman, president, Large Enterprise Operations, Xerox. “De la automatizarea fluxurilor de lucru ce implică procese multiple, până la creșterea productivității angajaților și la îmbunătățirea securității documentelor și informațiilor, soluțiile noastre pot ajuta companiile să economisească timp, să fie sustenabile și să optimizeze experiența de utilizare a clienților.”
Cele mai importante aspecte incluse în raport referitoare la punctele forte ale serviciilor și soluțiilor Xerox sunt:
• Compania are o gamă completă de servicii, incluzând serviciile de management al documentelor, automatizarea fluxurilor de lucru, externalizarea proceselor de business (BPO) și poate construi portofolii de soluții pentru diverse industrii, prin procese de dezvoltare, achiziții și colaborare cu companii de BPO și parteneri pentru software.
• Xerox își valorifică baza extinsă de clienți, precum și tehnologiile și parteneriatele, pentru a ajuta clienții să își construiască o strategie matură pentru procesele de imprimare, management al documentelor și automatizare a fluxurilor de lucru.
• Compania oferă un program de parteneriat bine definit și structurat și programe de pregătire și certificare. Acestea îmbunătățesc cunoștințele, asigură consecvență și simplifică interacțiunea pentru conturile multiregionale și globale.
Raportul IDC MarketScape reflectă angajamentul Xerox de a îmbunătăți fluxul de lucru în companii, incluzând automatizarea proceselor de business de zi cu zi, pentru a crește productivitatea la locul de muncă și profitabilitatea.
Citeşte mai multe despre:
Xerox
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza