Links Sitemap Business Linker Sitemap

World Class raportează creșterea vânzărilor la pachetele de servicii Corporate

1634 afisari
Cu o creștere de peste 35% la vânzarea pachetelor de servicii Corporate, World Class România este principalul furnizor de programe de health & fitness pentru companiile din România. Potrivit companiei, creșterea se datorează, în principal, campaniei educaționale BeHealthy, lansată de World Class acum doi ani, care urmărește să inspire și să motiveze mai mulți români să fie mai activi, mai des.

De atunci, numărul membrilor activi World Class a crescut în medie cu 15% în fiecare an, depășind 64.000 la începutul anului 2019. Creșterea vânzărilor de pachete Corporate este, de asemenea, influențată de extinderea strategică a rețelei de health & fitness World Class în mediul urban, aproape de locuințele și locurile de muncă ale oamenilor. În următorii 5 ani, expansiunea va fi accelerată pentru ca serviciile de sănătate și fitness să ajungă la un număr mai mare de persoane și să devină mai accesibile pentru toată lumea. Rețeaua World Class estimează să ajungă la un număr de 90 de cluburi de health & fitness până la sfârșitul anului 2023. 

"În anul 2020, World Class sărbătorește 20 de ani de existență în România; vom continua să deschidem noi cluburi în linie cu misiunea noastră de a inspira mai mulți români să fie mai activi, mai des și să trăiască un stil de viață sănătos. Începând cu 2020, cea mai mare rețea de sănătate și fitness din România va acoperi 7 zone metropolitane, București, Timișoara, Cluj, Brașov, Ploiești, Iași și Constanța, cu peste 40 de cluburi de health & fitness. Fiecare nou club World Class deschis reprezintă mai multe oportunități pentru o viață sănătoasă. Rețeaua vizează întotdeauna poziții geografice strategice, în orașe mari, aproape de locul în care locuiesc și muncesc oamenii. București, metropola cu cea mai mare concentrație urbană din România, reprezintă orașul nostru emblematic și suntem bucuroși să anunțăm că noul World Class Colosseum va fi cel de-al 30-lea club de health & fitness din București, consolidând prezența noastră într-o zonă cu un excelent potențial de creștere", a spus Kent Orrgren, CEO World Class.

Pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2020, World Class anunță deschiderea unui nou club în Colosseum Retail Park, o extensie a Colosseum Mall, care acoperă 16.500 de metri pătrați de suprafață închiriabilă. Cu o investiție de 30 de milioane de euro, acesta va combina atât spații de birouri, cât și comerciale, restaurante, zone de divertisment, cazino, cinema și noul club de health & și fitness World Class Colosseum. Situat in partea de nord-vest a Bucureștiului, foarte aproape de o stație de metrou, pe strada Chitilei 281, sector 1, noul World Class Colosseum va da tuturor celor care locuiesc și lucrează în imediata apropiere posibilitatea de a alege un stil de viață mai sănătos prin sport și fitness. 

Noul club de health & fitness va acoperi o suprafață de 1.600 mp și va oferi facilități premium membrilor săi. Clubul va dispune de echipament de forță și cardio Technogym. Technogym este lider mondial în cercetarea și inovarea în materie de fitness, furnizorul celor mai avansate echipamente din punct de vedere tehnologic, fără egal în ceea ce privește biomecanica optimă și performanța ergonomică. Clubul va cuprinde, de asemenea, studiouri de aerobic și cycing, unde membrii au acces nelimitat la toate clasele de group fitness. O echipă specializată de profesioniști în domeniu le va oferi membrilor o varietate de clase bazate pe concepte originale World Class, precum și programe populare create de cel mai mare furnizor de fitness din lume, Les Mills.

World Class Colosseum va fi inclus în categoria de abonamente Bronze și va fi al 40-lea club World Class din rețea.
Citeşte mai multe despre: World Class

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza