Volksbank lanseaza noua campanie de comunicare
Avand in vedere faptul ca anul acesta Volksbank implineste 12 ani, banca a decis sa continue platforma de comunicare inceputa in 2011 prin care si-a redefinit valorile, revenind la esenta creionata inca din nume: o banca a oamenilor, a nevoilor, a dorintelor si a bucuriilor acestora.
Astfel, daca anul trecut banca se adresa comunitatilor, in 2012, Volksbank a trecut la urmatorul nivel, mai personal, mai familiar. Si potrivit bancii, acest demers a inceput cu un amplu proces de a cauta romani adevarati, cu bucurii surprinzatoare. Asa a fost descoperita Magda Savuica, initiatorul proiectului “273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania” (http://www.facebook.com/273.ro). 273 a reusit sa stranga cea mai activa comunitate despre turismul romanesc de pe Facebook, cu peste 250.000 de persoane care urmaresc si incarca fotografii din diferite locuri din tara.
“273 a pornit ca o pasiune personala pentru locuri mai putin cunoscute din România. De-a lungul anilor am strâns intr-un carnetel locuri diferite pe care mi-as fi dorit sa le vad. Le descopeream in romanele citite, in calatoriile mele sau in povestile prietenilor. Mai tarziu, m-am gandit sa le incarc intr-un album pe Facebook, impartasind astfel sugestiile mele cu prietenii dornici de calatorii. Comentariile au fost extrem de pozitive, si prietenii mei incantati. Nu m-am gandit vreo secunda ca as putea trece la un alt nivel”, a declarat Magda Savuica.
Campania de comunicare Volksbank 2012 sub sloganul “Volksbank ii saluta pe cei care continua sa-si urmeze bucuria” a debutat incepand cu data de 18 mai pe toate mediile de comunicare (TV, Radio, Print, Online, OOH) si o are in prim plan pe Magda Savuica.
“Volksbank ii saluta pe cei care continua sa-si urmeze bucuria” nu va fi o simpla serie de spoturi TV sau printuri, ci o poveste reala, cu personaje la fel de reale, despre Romania, despre locurile minunate si oamenii speciali care o locuiesc, si despre credinta noastra in frumusetea ascunsa, dar la indemana, a atitor lucruri care ne ramin de descoperit. Vom continua sa vorbim despre bucurii mult timp de acum incolo pentru ca, de ce nu, ele merita sustinute si promovate. Magda este un om frumos cu o bucurie care ne-a emotionat prin simplitate si naturalete. Când toti vorbim despre a pleca din tara care-incotro, Magda se incapatâneaza sa ne arate ceea ce nu stiam despre noi sau ceea ce am uitat. O poveste care merita impartasita cât mai multor români”, a declarat Alfred Borcan, Director Marketing, Volksbank Romania.
“273 a pornit ca o pasiune personala pentru locuri mai putin cunoscute din România. De-a lungul anilor am strâns intr-un carnetel locuri diferite pe care mi-as fi dorit sa le vad. Le descopeream in romanele citite, in calatoriile mele sau in povestile prietenilor. Mai tarziu, m-am gandit sa le incarc intr-un album pe Facebook, impartasind astfel sugestiile mele cu prietenii dornici de calatorii. Comentariile au fost extrem de pozitive, si prietenii mei incantati. Nu m-am gandit vreo secunda ca as putea trece la un alt nivel”, a declarat Magda Savuica.
Campania de comunicare Volksbank 2012 sub sloganul “Volksbank ii saluta pe cei care continua sa-si urmeze bucuria” a debutat incepand cu data de 18 mai pe toate mediile de comunicare (TV, Radio, Print, Online, OOH) si o are in prim plan pe Magda Savuica.
“Volksbank ii saluta pe cei care continua sa-si urmeze bucuria” nu va fi o simpla serie de spoturi TV sau printuri, ci o poveste reala, cu personaje la fel de reale, despre Romania, despre locurile minunate si oamenii speciali care o locuiesc, si despre credinta noastra in frumusetea ascunsa, dar la indemana, a atitor lucruri care ne ramin de descoperit. Vom continua sa vorbim despre bucurii mult timp de acum incolo pentru ca, de ce nu, ele merita sustinute si promovate. Magda este un om frumos cu o bucurie care ne-a emotionat prin simplitate si naturalete. Când toti vorbim despre a pleca din tara care-incotro, Magda se incapatâneaza sa ne arate ceea ce nu stiam despre noi sau ceea ce am uitat. O poveste care merita impartasita cât mai multor români”, a declarat Alfred Borcan, Director Marketing, Volksbank Romania.
Citeşte mai multe despre:
Volksbank
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza