Links Sitemap Business Linker Sitemap

VICE se lanseaza in on-line-ul romanesc

2944 afisari
Brand-ul VICE, care se lanseaza acum si in Romania, apartine grupului Vice Media, ce cuprinde 30 de tari si dezvolta sase platforme: Vice Magazine, Vice Records, Vice Films, Vice Books, VBS.TV si viceland.com.
Potrivit companiei, VICE trateaza cu atitutide punk subiecte despre cultura urbana , arta, fotografie, muzica, cinema, dar si subiecte sociale într-un stil original. Spre deosebire de jurnalismul traditional, care pune accentul pe obiectivism, VICE se bazeaza pe subiectivism si experienta reporterilor. Informatia este insolita, punctul de vedere eterodox si abordarea libera.  
“Motivele care ne-au convins sa lansam aceasta provocare pe o piata media fragilizata de criza: deschiderea tinerilor catre nou si neconventional, dorinta lor de informare si de comunicare folosind un canal dinamic, interactiv, care sa reflecte modul de viata dinmediul urban si care sa creeze o comunitate. Un motiv secundar, insa deloc de neglijat, este acela ca realitatea romaneasca poate furniza o varietate interesanta de subiecte “vice”. O prima privire pe site-uri ar putea remarca doar abordarea provocatoare, prezentarea unei realitati crude si fara machiaj. Vice prefera sa arate viata asa cum e: nostima, dar si trista, groteasca si magnifica, erotica si violenta, dar mereu în miscare! Dat fiind ca privim cu optimism viitorul, suntem pe cale de a pune la punct editia tiparita VICE, revista distribuita gratuit în spatiile frecventate de target-ul tanar pe care îl vizam: facultati, cinematografe, galerii de arta, librarii”, a declarat Frédéric de la Taille, Managing Director, Vice Media Group.
Citeşte mai multe despre: VICE

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza