Valoria intră pe piața de training și consultanță
După ce a lucrat timp de 24 de ani în corporații globale, iar în ultimul an a fost Partener & Senior Consultant într-o firmă de servicii profesionale locală, Elena Badea lansează un nou brand în piața de training și consultanță în afaceri, Valoria. Valoria este o companie de training, consultanță și coaching, iar misiunea sa este aceea de a transforma potențialul echipelor și organizațiilor în valoare.
Valoria oferă training pe o gamă diversificată de tematici, de la cele ce conduc la antrenarea competențelor funcționale de Excel, Power Point, Power Pivot și Visual Basic, până la cele pe teme de marketing management, change management, project management și management strategic.
Valoria oferă și cursuri prezente mai rar în oferta de training a firmelor de profil, dar foarte cerute de companii. Dintre acestea fac parte: scriere persuasivă cu tehnici de NLP, psihologia leadershipului și psihologia vânzării.
La toate cursurile din portofoliul Valoria se poate asigura un sistem de follow up gamificat care, în următoarele 2-3 săptămâni după curs, să le permită participanților consolidarea cunoștințelor și fixarea comportamentelor noi.
Alături de Elena Badea, din echipă mai face parte și Alexandra Cernian, lector universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare – un trainer cu peste 10 ani de experiență și un profesionist apreciat în mediul academic.
Echipa Valoria urmează să se consolideze cu noi membrii în arii de specialitate relevante pentru companiile din România, ca de exemplu: management financiar, optimizarea proceselor, dezvoltarea afacerii.
"Pe lângă activitatea de business, Valoria va derula proiecte pro bono destinate studenților și tinerilor antreprenori. Vreau să mă implic în continuare în construirea ecosistemului antreprenorial din România, iar Valoria îmi oferă o platformă suplimentară pentru a face acest lucru. Vom face cercetări despre mediul de afaceri local și vom dezvolta parteneriate cu toate organizațiile relevante care împărtășesc această misiune", spune Elena Badea, Managing Partner Valoria.
La toate cursurile din portofoliul Valoria se poate asigura un sistem de follow up gamificat care, în următoarele 2-3 săptămâni după curs, să le permită participanților consolidarea cunoștințelor și fixarea comportamentelor noi.
Alături de Elena Badea, din echipă mai face parte și Alexandra Cernian, lector universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare – un trainer cu peste 10 ani de experiență și un profesionist apreciat în mediul academic.
Echipa Valoria urmează să se consolideze cu noi membrii în arii de specialitate relevante pentru companiile din România, ca de exemplu: management financiar, optimizarea proceselor, dezvoltarea afacerii.
"Pe lângă activitatea de business, Valoria va derula proiecte pro bono destinate studenților și tinerilor antreprenori. Vreau să mă implic în continuare în construirea ecosistemului antreprenorial din România, iar Valoria îmi oferă o platformă suplimentară pentru a face acest lucru. Vom face cercetări despre mediul de afaceri local și vom dezvolta parteneriate cu toate organizațiile relevante care împărtășesc această misiune", spune Elena Badea, Managing Partner Valoria.
Citeşte mai multe despre:
Valoria
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza