Utilizatorii apreciază cardul de debit cu display
Conform unui studiu efectuat de MasterCard în randul posesorilor de Display Card, primul card lansat în Romania care integrează un ecran și butoane folosite pentru generarea de informație, nouă din 10 au activat și utilizat deja cardul, iar nouă din 10 utilizatori ar recomanda produsul mai departe.
Clienții care au participat la sondaj au apreciat în proporție de 76% atributul multifuncțional al cardului, iar 73% s-au arătat mulțumiți că nu mai trebuie să poarte tokenul de logare în sistemul de Internet Banking.
Clienții au validat de asemenea și nivelul superior de siguranță oferit de Display Card, aproximativ opt din 10 persoane considerandu-l sigur, în condițiile în care 69% dintre aceștia se declară în general preocupați de acest aspect. Marea majoritate a clienților a apreciat de asemenea caracterul inovator precum și ușurința și rapiditatea utilizării. De cand au primit acest card, 66% dintre respondenți au folosit mai des serviciul de Internet Banking, iar 17% și-au crescut frecvența cumpărăturilor online.
“Constatăm cu deosebită placere că Display Card este perceput ca un instrument inovator, care se bucură de încrederea celor care îl utilizează, calități care se reflectă desigur, într-o manieră pozitivă și asupra relației cu clienții noștri”, a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Officer, Credit Europe Bank.
“Acum un an, cand am lansat alături de Credit Europe Bank primul card de debit MasterCard cu display din lume, am avut la bază studii realizate în Europa, din care reieșea clar nevoia consumatorilor de a-și utiliza cardul pe cat de ușor, pe atat de sigur”, a spus la randul său Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania și Moldova, MasterCard Europe. “Ne bucurăm să vedem că posesorii de Display Card sunt multumiți de caracteristicile acestuia. Rezultatele ne dovedesc că soluțiile inovatoare de plată, care aduc beneficii semnificative în materie de confort și siguranță în utilizare, vor fi întotdeauna o soluție caștigătoare pentru instituțiile financiare și clienții acestora”.
Peste jumătate dintre respondenți declară că decizia de a aplica pentru un card este una atent analizată, 33% dintre utilizatori spunand că obișnuiesc să ia în considerare în acest proces toate opțiunile disponibile în piață.
Sondajul relevă că Display Card este utilizat de către marea majoritate a posesorilor pentru tranzacții prin intermediul Internet Banking; aproape jumătate îl folosesc și la punctele de vanzare (46%) sau ATM-uri (42%) și ceva mai puțin - o treime - în cadrul tranzacțiilor online.
Studiul a fost realizat în perioada iulie-august 2012, online, pe un eșantion de 96 de posesori. Profilul majoritar al utilizatorilor este reprezentat de bărbați cu varsta peste 35 de ani, care locuiesc în București, cu studii superioare și cu venituri medii sub 2.500 de lei/lună.
Tehnologia Display Card a fost introdusă de Credit Europe Bank în premieră în Europa pentru publicul larg pe 1 noiembrie 2011. Credit Europe Net Display Card este integrat în pachetul “Smart”, care oferă acces gratuit la serviciile de Internet Banking și Phone Banking ale băncii.
Clienții au validat de asemenea și nivelul superior de siguranță oferit de Display Card, aproximativ opt din 10 persoane considerandu-l sigur, în condițiile în care 69% dintre aceștia se declară în general preocupați de acest aspect. Marea majoritate a clienților a apreciat de asemenea caracterul inovator precum și ușurința și rapiditatea utilizării. De cand au primit acest card, 66% dintre respondenți au folosit mai des serviciul de Internet Banking, iar 17% și-au crescut frecvența cumpărăturilor online.
“Constatăm cu deosebită placere că Display Card este perceput ca un instrument inovator, care se bucură de încrederea celor care îl utilizează, calități care se reflectă desigur, într-o manieră pozitivă și asupra relației cu clienții noștri”, a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Officer, Credit Europe Bank.
“Acum un an, cand am lansat alături de Credit Europe Bank primul card de debit MasterCard cu display din lume, am avut la bază studii realizate în Europa, din care reieșea clar nevoia consumatorilor de a-și utiliza cardul pe cat de ușor, pe atat de sigur”, a spus la randul său Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania și Moldova, MasterCard Europe. “Ne bucurăm să vedem că posesorii de Display Card sunt multumiți de caracteristicile acestuia. Rezultatele ne dovedesc că soluțiile inovatoare de plată, care aduc beneficii semnificative în materie de confort și siguranță în utilizare, vor fi întotdeauna o soluție caștigătoare pentru instituțiile financiare și clienții acestora”.
Peste jumătate dintre respondenți declară că decizia de a aplica pentru un card este una atent analizată, 33% dintre utilizatori spunand că obișnuiesc să ia în considerare în acest proces toate opțiunile disponibile în piață.
Sondajul relevă că Display Card este utilizat de către marea majoritate a posesorilor pentru tranzacții prin intermediul Internet Banking; aproape jumătate îl folosesc și la punctele de vanzare (46%) sau ATM-uri (42%) și ceva mai puțin - o treime - în cadrul tranzacțiilor online.
Studiul a fost realizat în perioada iulie-august 2012, online, pe un eșantion de 96 de posesori. Profilul majoritar al utilizatorilor este reprezentat de bărbați cu varsta peste 35 de ani, care locuiesc în București, cu studii superioare și cu venituri medii sub 2.500 de lei/lună.
Tehnologia Display Card a fost introdusă de Credit Europe Bank în premieră în Europa pentru publicul larg pe 1 noiembrie 2011. Credit Europe Net Display Card este integrat în pachetul “Smart”, care oferă acces gratuit la serviciile de Internet Banking și Phone Banking ale băncii.
Citeşte mai multe despre:
MasterCard, Display Card, Credit Europe Bank
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza