Links Sitemap Business Linker Sitemap

Unicredit Leasing vizeaza mentinerea pozitiei de lider de piata

4006 afisari
Claudia Ariton
In cadrul unui interviu oferit in exclusivitate pentru "Business Arena", Antoaneta Curteanu, CEO al Unicredit Leasing, a explicat ca anul trecut compania a operat schimbari de structura a retelei sale de vânzari, dar si a gamei de produse pentru fiecare segment in parte, venind in intâmpinarea clientilor cu produse competitive. Compania ofera servicii de leasing auto, atât financiar, cât si operational, de echipamente, imobiliar, precum si finantarea de proiecte complexe, fiind, potrivit Antoanetei Curteanu, primul jucator in topul firmelor de profil din România de peste patru ani.
Pentru anul 2012, compania si-a asumat  planuri de dezvoltare indraznete. “Strategic, anul trecut am derulat un proiect, care continua si anul acesta, de apropiere de reteaua Bancii Unicredit Tiriac si de convergenta manageriala pe mai multe planuri. De exemplu, un client al bancii, care si-a pornit propriul business, primeste de la banca capital de lucru pentru activitatea curenta si de la Unicredit Leasing finantarea pentru echipamentele de productie. Exista, asadar, un pachet de servicii pe care intreg  grupul Unicredit il ofera clientilor comuni”, a explicat aceasta.
Numarul total al clientilor activi a ajuns la acest moment la aproximativ 30.000, 80% din acestia fiind reprezentati de companiile mici si mijlocii, aproape 8% de clienti persoane fizice si restul de companii mari.
Compania se concentreaza si in acest an pe portofoliul existent de clienti, a caror satisfactie o urmareste si pe care doreste sa-i fidelizeze. Unicredit Leasing dispune de 17 unitati teritoriale in orase importante din tara, iar multe dintre acestea se vor apropia in viitorul imediat de reteaua bancii, pe principiul “one-stop shop”, oferindu-le clientilor posibilitatea de a accesa atât informatii bancare, cât si de leasing, in acelasi loc. Si portofoliul de produse se va dezvolta pentru a le oferii clientilor posibilitatea unei finantari cu pierderi minime de timp. “Dezvoltam produse care sa se adreseze necesittilor de finantare rapida si cu documentatie simplificata adresate clientilor nostri activi sau potentiali, incercam sa simplificam operatiunile de finantare, sa avem produse de tip scoring, unde se pot da raspunsurile in 30 de minute”, a declarat Antoaneta Curteanu.

  Cititi varianta integrala a acestui articol in editia tiparita a revistei Business Arena.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza