UniCredit lansează o bancă moleculară, buddybank
UniCredit anunță planul de a lansa <
Denumirea acestui start up înglobează misiunea sa și anume aceea de a fi un "prieten” mereu alături de client; permanent pregătit să ajute și să ofere sfaturi utile. Noua bancă, buddybank, va pune la dispoziția clienților trei produse financiare tradiționale – conturi curente, carduri de credit/debit și credite de nevoi personale. La acestea se adaugă un serviciu de relații cu clienții 24/7 disponibil prin webchat și telefon, care poate oferi sprijin în activități de zi cu zi, precum realizarea de rezervări în restaurante, rezervări de taxi sau planificarea călătoriilor. Prima piață pe care va opera buddybank va fi cea din Italia.
Prin intermediul tehnologiei sale inovatoare, buddybank va putea identifica automat clienții, în doar câteva secunde, fără ca aceștia să treacă prin întrebări de securitate sau alți pași. În acelaşi timp, clienții îşi vor putea deschide un cont buddybank în câteva minute pentru a accesa credite instant, a face tranzacții sau pentru a-și îndeplini alte obiective personale. Spre exemplu, cei care se pregătesc pentru un maraton ce va avea loc într-un alt oraș și nu au timp să-și planifice plecarea, se pot baza pe buddybank să îi ajute în organizarea călătoriei și planificarea bugetului.
Ca serviciu dedicat exclusiv utilizării pe smartphone, buddybank este unic și ușor de folosit. Prin faptul că au un singur punct de interacţiune cu banca şi prin intermediul parteneriatelor cu start-up-uri și inovatori de top, clienţii vor avea acces la o gamă largă de servicii financiare și de lifestyle, la standarde de securitate excepționale.
"buddybank este un punct cheie în strategia de digitalizare și inovare a UniCredit. Pentru început vom lansa acest serviciu în Italia, cu centrul operațiunilor în Milano. Datorită, însă, naturii moleculare a băncii care permite adaptarea acesteia la diferite piețe, avem în vedere și posibilitatea de a ne extinde în Statele Unite, restul Europei sau Africa,” a declarat Angelo D’Alessandro, creatorul și directorul buddybank.
Buddybank își va începe activitatea la 1 ianuarie 2017, în urma obţinerii aprobărilor necesare, ca subsidiară deținută integral de UniCredit S.p.A. Cu o investiție inițială de 50 de milioane de euro, start-up-ul urmăreşte să atragă un milion de clienți în Italia după cinci ani de la lansare şi să îşi acopere costurile începând cu al treilea an, la un număr de 300.000 de clienţi.
Prin intermediul tehnologiei sale inovatoare, buddybank va putea identifica automat clienții, în doar câteva secunde, fără ca aceștia să treacă prin întrebări de securitate sau alți pași. În acelaşi timp, clienții îşi vor putea deschide un cont buddybank în câteva minute pentru a accesa credite instant, a face tranzacții sau pentru a-și îndeplini alte obiective personale. Spre exemplu, cei care se pregătesc pentru un maraton ce va avea loc într-un alt oraș și nu au timp să-și planifice plecarea, se pot baza pe buddybank să îi ajute în organizarea călătoriei și planificarea bugetului.
Ca serviciu dedicat exclusiv utilizării pe smartphone, buddybank este unic și ușor de folosit. Prin faptul că au un singur punct de interacţiune cu banca şi prin intermediul parteneriatelor cu start-up-uri și inovatori de top, clienţii vor avea acces la o gamă largă de servicii financiare și de lifestyle, la standarde de securitate excepționale.
"buddybank este un punct cheie în strategia de digitalizare și inovare a UniCredit. Pentru început vom lansa acest serviciu în Italia, cu centrul operațiunilor în Milano. Datorită, însă, naturii moleculare a băncii care permite adaptarea acesteia la diferite piețe, avem în vedere și posibilitatea de a ne extinde în Statele Unite, restul Europei sau Africa,” a declarat Angelo D’Alessandro, creatorul și directorul buddybank.
Buddybank își va începe activitatea la 1 ianuarie 2017, în urma obţinerii aprobărilor necesare, ca subsidiară deținută integral de UniCredit S.p.A. Cu o investiție inițială de 50 de milioane de euro, start-up-ul urmăreşte să atragă un milion de clienți în Italia după cinci ani de la lansare şi să îşi acopere costurile începând cu al treilea an, la un număr de 300.000 de clienţi.
Citeşte mai multe despre:
Buddybank, UniCredit
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza