UniCredit îşi actualizează a aplicația de Mobile Banking
UniCredit oferă clienţilor o variantă actualizată a aplicației de Mobile Banking, ce include o interfață îmbunătăţită, mai ușor de utilizat și extra-opțiuni.
Printre acestea, noua interfaţă permite gruparea tranzacţiilor în funcţie de contul sau cardul din care au fost generate, blocarea și deblocarea cardurilor de debit sau de credit direct din aplicaţie, precum şi un instrument de control al bugetului şi de creare de obiective de economisire.
Totodată, UniCredit Bank oferă şi o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici şi mijlocii, liber profesioniştilor şi persoanelor fizice autorizate – Business Mobile, care poate fi descărcată și utilizată de către antreprenori în paralel cu aplicația pentru conturi personale.
“Ne menţinem promisiunea strategică de a inova și investi permanent în digitalizarea activității noastre, cu obiectivul de a deveni un jucător de top în retailul digital. În acest sens, am lansat de curând GeniusCont, oferta nouă de cont curent prin care toţi utilizatorii de Mobile Banking beneficiază de zero comision pentru retragerile de numerar efectuate la orice ATM al oricărei bănci din România. De asemenea, îmbunătățim constant aplicația de Mobile Banking, şi îi adăugăm funcţii extrem de utile utilizatorilor – cum este, de exemplu, posibilitatea de blocare și deblocare a cardurilor direct din aplicaţie.
Mobile Banking reprezintă <<un vârf de lance>> al ofertei noastre pentru persoane fizice şi este dezvoltată folosind cele mai recente standarde de securitate, asigurând o protecţie sporită a datelor pentru clienţii noştri. De altfel, până în prezent nu am înregistrat nici o fraudă prin intermediul Mobile Banking”, declară Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.
Potrivit băncii, versiunea actualizată a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să îşi verifice mai uşor tranzacţiile pe care le realizează și să își blocheze, în caz de nevoie, sau să îşi deblocheze instant cardurile de debit sau de credit. Mai mult, aplicaţia conține și o opțiune care îi ajută să își stabilească obiective de economisire și să îşi analizeze cheltuielile personale. În plus, utilizatorii care trebuie să administreze atât conturi personale, cât și pe cele ale unei firme, pot avea acces ușor la toate datele descărcând gratuit pe telefonul mobil și aplicația dedicată IMM-urilor, Business Mobile.
Ambele aplicaţii sunt dezvoltate folosind cele mai recente protocoale de securitate a datelor, astfel încât toate operațiunile realizate de către clienți prin Mobile Banking şi Business Mobile sunt la fel de sigure ca şi cele din sucursală.
Banca a mai precizat că în prezent aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au costuri de administrare. În plus, operaţiunile de transfer realizate prin Mobile Banking au costuri cu 75% mai mici faţă de cele efectuate la ghişeu iar depozitele deschise digital au dobânzi mai mari faţă de cele constituite în sucursale.
Totodată, UniCredit Bank oferă şi o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici şi mijlocii, liber profesioniştilor şi persoanelor fizice autorizate – Business Mobile, care poate fi descărcată și utilizată de către antreprenori în paralel cu aplicația pentru conturi personale.
“Ne menţinem promisiunea strategică de a inova și investi permanent în digitalizarea activității noastre, cu obiectivul de a deveni un jucător de top în retailul digital. În acest sens, am lansat de curând GeniusCont, oferta nouă de cont curent prin care toţi utilizatorii de Mobile Banking beneficiază de zero comision pentru retragerile de numerar efectuate la orice ATM al oricărei bănci din România. De asemenea, îmbunătățim constant aplicația de Mobile Banking, şi îi adăugăm funcţii extrem de utile utilizatorilor – cum este, de exemplu, posibilitatea de blocare și deblocare a cardurilor direct din aplicaţie.
Mobile Banking reprezintă <<un vârf de lance>> al ofertei noastre pentru persoane fizice şi este dezvoltată folosind cele mai recente standarde de securitate, asigurând o protecţie sporită a datelor pentru clienţii noştri. De altfel, până în prezent nu am înregistrat nici o fraudă prin intermediul Mobile Banking”, declară Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.
Potrivit băncii, versiunea actualizată a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să îşi verifice mai uşor tranzacţiile pe care le realizează și să își blocheze, în caz de nevoie, sau să îşi deblocheze instant cardurile de debit sau de credit. Mai mult, aplicaţia conține și o opțiune care îi ajută să își stabilească obiective de economisire și să îşi analizeze cheltuielile personale. În plus, utilizatorii care trebuie să administreze atât conturi personale, cât și pe cele ale unei firme, pot avea acces ușor la toate datele descărcând gratuit pe telefonul mobil și aplicația dedicată IMM-urilor, Business Mobile.
Ambele aplicaţii sunt dezvoltate folosind cele mai recente protocoale de securitate a datelor, astfel încât toate operațiunile realizate de către clienți prin Mobile Banking şi Business Mobile sunt la fel de sigure ca şi cele din sucursală.
Banca a mai precizat că în prezent aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au costuri de administrare. În plus, operaţiunile de transfer realizate prin Mobile Banking au costuri cu 75% mai mici faţă de cele efectuate la ghişeu iar depozitele deschise digital au dobânzi mai mari faţă de cele constituite în sucursale.
Citeşte mai multe despre:
UniCredit Bank
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza