UniCredit adoptă semnătura electronică calificată
UniCredit face cel mai important pas pentru eliminarea documentaţiei pe hârtie în relaţia cu clienţii săi, fiind primul grup bancar din România ce utilizează în acest scop o semnătură electronică calificată emisă de o Autoritate de Certificare din România.
Această semnătură este recunoscută pe deplin pe teritoriul României şi al Uniunii Europene cu valoare juridică identică semnăturii olografe.
Totodată, prin adoptarea semnăturii electronice, UniCredit le oferă clienţilor săi posibilitatea de a opta pentru modul în care vor să interacţioneze cu banca, în sucursală sau la distanţă, prin intermediul canalelor alternative (pentru acele produse pentru care a fost implementată posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale).
Concret, UniCredit a implementat posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale pentru mai multe tipuri de produse destinate persoanelor fizice: GeniusCont, contul curent oferit de UniCredit, şi produsele asociate acestuia, precum şi creditele de nevoi personale şi cardurile de credit oferite de UniCredit Consumer Financing prin intermediul băncii. Acest proces inovativ este deja disponibil atât clienţilor existenţi, cât şi clienţilor noi din București, urmând ca în decursul lunii iunie 2018 să fie extins la nivelul întregii ţări.
“Ne continuăm misiunea de a fi lângă clienţii noştri pentru lucrurile care contează pentru ei, oferindu-le posibilitatea de a economisi timpul pe care l-ar petrece în sucursale sau pe drumuri, printr-o soluție cât mai apropiată de nevoile şi stilul lor de viaţă. Ne respectăm astfel promisiunea de a inova, dezvolta și îmbunătăţi constant modul de relaționare cu clienții noștri, pentru a le facilita acestora o interacţiune cât mai bună cu UniCredit”, a declarat Septimiu Postelnicu, Director Executiv al Diviziei Retail în cadrul UniCredit Bank.
Astfel, clienţii persoane fizice pot semna documentația contractuală cu semnătura electronică calificată ce le este oferită gratuit, fie la ghișeele băncii, fie de la distanță. Semnarea la distanță va fi accesibilă, într-o primă etapă, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter (*2020, apel cu tarif normal în reţelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), de către persoanele fizice care dețin un cont curent la UniCredit, ce au fost identificate față în față de către un angajat al băncii în ultimele 6 luni.
Introducerea semnăturii electronice permite simplificarea procesului în sucursale, aducând marele avantaj al eliminării hârtiei şi al înlocuirii acesteia cu documentaţie electronică, uşor de stocat și de accesat atât de către clienți, cât și de către bancă. Pentru a fi regăsite mai uşor, UniCredit va pune la dispoziţia clienţilor săi posibilitatea de accesare a documentelor prin intermediul aplicaţiilor Mobile şi Online Banking.
Certificatul pentru semnătura electronică calificată este emis de Trans Sped SRL, prestator de servicii de încredere calificat în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă, UniCredit Bank şi UniCredit Consumer Financing acţionând ca autorităţi de înregistrare în numele Trans Sped SRL.
"Ne aflăm în plină revoluție digitală cu un impact major asupra serviciilor, asupra modului în care interacționăm cu partenerii sau asupra mediului de afaceri. În acest context digitalizarea nu mai este o opțiune, ci o obligație. UniCredit vine în sprijinul clienților săi cu servicii digitale revoluționare, bazate pe semnătura electronică mobilă cu aceeași valoare juridică atât în România cât și în spațiul european. Suntem încântați că Trans Sped, furnizor cu experiență de peste 14 ani în domeniul certificatelor digitale calificate la nivel global, este parte în acest proiect ambițios”, a declarat Viky Mănăilă, Managing Director al Trans Sped.
Totodată, prin adoptarea semnăturii electronice, UniCredit le oferă clienţilor săi posibilitatea de a opta pentru modul în care vor să interacţioneze cu banca, în sucursală sau la distanţă, prin intermediul canalelor alternative (pentru acele produse pentru care a fost implementată posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale).
Concret, UniCredit a implementat posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale pentru mai multe tipuri de produse destinate persoanelor fizice: GeniusCont, contul curent oferit de UniCredit, şi produsele asociate acestuia, precum şi creditele de nevoi personale şi cardurile de credit oferite de UniCredit Consumer Financing prin intermediul băncii. Acest proces inovativ este deja disponibil atât clienţilor existenţi, cât şi clienţilor noi din București, urmând ca în decursul lunii iunie 2018 să fie extins la nivelul întregii ţări.
“Ne continuăm misiunea de a fi lângă clienţii noştri pentru lucrurile care contează pentru ei, oferindu-le posibilitatea de a economisi timpul pe care l-ar petrece în sucursale sau pe drumuri, printr-o soluție cât mai apropiată de nevoile şi stilul lor de viaţă. Ne respectăm astfel promisiunea de a inova, dezvolta și îmbunătăţi constant modul de relaționare cu clienții noștri, pentru a le facilita acestora o interacţiune cât mai bună cu UniCredit”, a declarat Septimiu Postelnicu, Director Executiv al Diviziei Retail în cadrul UniCredit Bank.
Astfel, clienţii persoane fizice pot semna documentația contractuală cu semnătura electronică calificată ce le este oferită gratuit, fie la ghișeele băncii, fie de la distanță. Semnarea la distanță va fi accesibilă, într-o primă etapă, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter (*2020, apel cu tarif normal în reţelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), de către persoanele fizice care dețin un cont curent la UniCredit, ce au fost identificate față în față de către un angajat al băncii în ultimele 6 luni.
Introducerea semnăturii electronice permite simplificarea procesului în sucursale, aducând marele avantaj al eliminării hârtiei şi al înlocuirii acesteia cu documentaţie electronică, uşor de stocat și de accesat atât de către clienți, cât și de către bancă. Pentru a fi regăsite mai uşor, UniCredit va pune la dispoziţia clienţilor săi posibilitatea de accesare a documentelor prin intermediul aplicaţiilor Mobile şi Online Banking.
Certificatul pentru semnătura electronică calificată este emis de Trans Sped SRL, prestator de servicii de încredere calificat în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă, UniCredit Bank şi UniCredit Consumer Financing acţionând ca autorităţi de înregistrare în numele Trans Sped SRL.
"Ne aflăm în plină revoluție digitală cu un impact major asupra serviciilor, asupra modului în care interacționăm cu partenerii sau asupra mediului de afaceri. În acest context digitalizarea nu mai este o opțiune, ci o obligație. UniCredit vine în sprijinul clienților săi cu servicii digitale revoluționare, bazate pe semnătura electronică mobilă cu aceeași valoare juridică atât în România cât și în spațiul european. Suntem încântați că Trans Sped, furnizor cu experiență de peste 14 ani în domeniul certificatelor digitale calificate la nivel global, este parte în acest proiect ambițios”, a declarat Viky Mănăilă, Managing Director al Trans Sped.
Citeşte mai multe despre:
UniCredit
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza