Un tren cu hidrogen va transporta pasageri pentru Căile Ferate Federale austriece
Austria începe un nou capitol în transportul feroviar de pasageri și până la sfârșitul lunii noiembrie, un tren cu hidrogen va transporta pasageri pentru ÖBB, Compania Federală de Căi Ferate din Austria, în operare regulată. Trenul Coradia iLint, construit de Alstom la Salzgitter, Germania, folosește celule de combustie pentru a converti hidrogenul și oxigenul în electricitate, reducând astfel complet emisiile.
După o perioadă de probă încheiată cu succes în nordul Germaniei între 2018 și 2020, trenul Coradia iLint își va demonstra acum valoarea în Austria, pe parcursul a trei luni, în care va transporta pasageri pe rute dificile din punct de vedere geografic.
"Prin introducerea sa în operare cu pasageri pentru ÖBB, trenul nostru inovator Coradia iLint marchează un nou moment de referință”, a declarat dr. Jörg Nikutta, CEO Alstom pentru Germania și Austria, la evenimentul recent de lansare de la Viena. "Tehnologia fără emisii a trenului oferă o alternativă ecologică pentru trenurile diesel convenționale, în special pe liniile neelectrificate. Sunt foarte mulțumit că ÖBB, un partener puternic și pe termen lung pe piața europeană a mobilității, este convins de tehnologia noastră și de avantajele acesteia”.
"Ne poziționăm clar ca pionieri în testarea tehnologiei cu hidrogen pe calea ferată. Fiind cea mai mare companie austriacă determinată să protejeze mediul de efectele schimbărilor climatice, modelăm activ mobilitatea viitorului prin alternative tehnologice", subliniază Andreas Matthä, CEO al ÖBB-Holding AG, cu ocazia prezentării în premieră a trenului cu hidrogen.
Potrivit companiei, succesul trenului Alstom alimentat cu hidrogen a început în septembrie 2018, când două vehicule de pre-serie au început serviciul cu pasageri în Saxonia Inferioară, Germania. După o perioadă de testare de 1,5 ani și peste 180.000 de kilometri parcurși, urmează livrarea a 14 trenuri de serie începând cu 2022. Acum, operatorul austriac ÖBB va testa Coradia iLint pe liniile de cale ferată regionale din sudul țării, unde ar putea înlocui trenurile diesel. Pasagerii vor beneficia de un tren silențios, care atinge o viteză maximă de 140 km /h cu zero emisii.
"Prin introducerea sa în operare cu pasageri pentru ÖBB, trenul nostru inovator Coradia iLint marchează un nou moment de referință”, a declarat dr. Jörg Nikutta, CEO Alstom pentru Germania și Austria, la evenimentul recent de lansare de la Viena. "Tehnologia fără emisii a trenului oferă o alternativă ecologică pentru trenurile diesel convenționale, în special pe liniile neelectrificate. Sunt foarte mulțumit că ÖBB, un partener puternic și pe termen lung pe piața europeană a mobilității, este convins de tehnologia noastră și de avantajele acesteia”.
"Ne poziționăm clar ca pionieri în testarea tehnologiei cu hidrogen pe calea ferată. Fiind cea mai mare companie austriacă determinată să protejeze mediul de efectele schimbărilor climatice, modelăm activ mobilitatea viitorului prin alternative tehnologice", subliniază Andreas Matthä, CEO al ÖBB-Holding AG, cu ocazia prezentării în premieră a trenului cu hidrogen.
Potrivit companiei, succesul trenului Alstom alimentat cu hidrogen a început în septembrie 2018, când două vehicule de pre-serie au început serviciul cu pasageri în Saxonia Inferioară, Germania. După o perioadă de testare de 1,5 ani și peste 180.000 de kilometri parcurși, urmează livrarea a 14 trenuri de serie începând cu 2022. Acum, operatorul austriac ÖBB va testa Coradia iLint pe liniile de cale ferată regionale din sudul țării, unde ar putea înlocui trenurile diesel. Pasagerii vor beneficia de un tren silențios, care atinge o viteză maximă de 140 km /h cu zero emisii.
Citeşte mai multe despre:
Alstom
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza