Links Sitemap Business Linker Sitemap

TravelBiz anunta o crestere a cifrei de afaceri cu 10% pentru 2010

2860 afisari
Alina Proorocu
Anul trecut agentia TravelBiz a inregistrat o crestere cu 5% a vanzarilor si o crestere cu 12% a numarului de bilete de avion vandute, ceea ce a insemnat o cifra de afaceri de 5 milioane de euro. a
Ne-am propus sa crestem cu 10% pana la finalul anului, insa 2009 a fost un an atipic din toate punctele de vedere, de regula finalul de an reprezinta o crestere semnificativa a veniturilor, insa anul acesta a fost altfel. Nu am reusit sa crestem decat cu 5%”, a declarat Simona Veteleanu, director general TravelBiz. Desi pachetele de revelion au fost mai ieftine cu 10-30%, in functie de destinatie, s-au vandut cu 20% mai putine decat anul trecut. Pe de alta parte, pachetele de ski pentru lunile ianuarie-februarie 2010 au fost foarte bine primite de clienti, iar vanzarile au inceput din luna noiembrie 2009, agentia reusind sa vanda aceste pachete la ski cu 15-20% mai multe decat anii trecuti. “Am muncit foarte mult, dar daca ma uit in urma, pot declara ca sunt mandra de realizari. In conditiile in care un numar mare de agentii de turism au fost inchise si un numar si mai mare nu a reusit sa creasca, noi ne-am mentinut trendul ascendent. Pentru mine personal este un succes faptul ca, intr-o astfel de perioada in care toti se gandesc cum sa reduca salariile sau personalul, la noi in agentie au venit cinci colegi noi. Anul 2009 a fost cel mai greu an de cand am deschis agentia ( din anul 2000)”, a recunoscut Simona. In luna noiembrie 2009, TravelBiz a lansat programul Senior, in colaborare cu Uniunea Europeana si Guvernul Spaniol, reusind sa vanda peste 300 de pachete si cererile continua, avand in vedere ca oferta este valabila pana in aprilie 2010.  
Pentru acest an, Veteleanu isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 8-10%, comparativ cu anul 2009 si consolidarea segmentului de clienti individuali. “Am ales deja o serie de actiuni care sa ne ajute sa implementam aceste obiective precum reorganizarea site-ului pentru o mai buna vizibilitate a ofertelor si simplificarea cautarii, diversificarea ofertelor si cresterea numarului de pachete cat mai avantajoase din punct de vedere al raportului pret-calitate”, a incheiat Simona Veteleanu.  



 



 



 



 



 



   



Citeşte mai multe despre: Simona Veteleanu,   TravelBiz

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza