TotalSoft și Charisma își extind prezența la nivel internațional
TotalSoft, furnizor de ERP și soluții software financiare, parte a companiei inovatoare Logo Software (Logo), adoptă noi măsuri strategice vizând extinderea prezenței Charisma pe piețele financiare internaționale. Astfel, compania îl numește pe Tom Stankiewicz în funcția de Financial Services Executive Director și deschide un birou în zona Frankfurt.Tom Stankiewicz va coordona divizia Financial Services a TotalSoft, alcătuită din account manageri, program manageri, consultanți tehnici și de business, cu sediul la București și Frankfurt. Acesta va fi responsabil cu gestionarea portofoliului de clienți locali și internaționali, ce activează în domeniul financiar și industria de leasing. “Strategia noastră se concentrează pe dezvoltarea produselor Charisma și accesarea acestora de către cât mai multe companii internaționale. Vom face investițiile necesare atât în echipă, cât și în produsele Charisma, esențiale pentru dezvoltarea noastră. Noul birou de la Frankfurt, poziționat strategic în centrul piețelor financiare europene, va juca un rol semnificativ în promovarea și implementarea în continuare a soluțiilor Charisma, în special în UE și în țările scandinave. Ne bucură să îl avem pe Tom și sunt încrezător că împreună vom reuși să facem Charisma Leasing una dintre printre primele trei soluții la nivel global”, a declarat Onder Eren, CEO TotalSoft.
Tom Stankiewicz aduce peste 15 de ani de experiență în domeniul serviciilor financiare, ocupând anterior funcții de management în mai multe companii internaționale, precum Sopra Banking Software, TSYS International și Atos Worldline GmbH. Acesta deține o diplomă de masterat în informatică și administrarea afacerilor de la Universitatea Tehnică din Darmstadt, Germania. În cadrul TotalSoft, Tom Stankiewicz va fi responsabil de vânzări, key account management și livrarea de produse pentru industria financiară.
TotalSoft a fost achiziționată în toamna anului trecut de către Logo, cel mai mare furnizor independent de software din Europa de Sud-Est, ca parte a strategiei companiei de a se extinde pe piețele internaționale.
În prima jumătate a anului, Logo a înregistrat venituri consolidate în valoare de 116,94 milioane lire turcești, din care 30% reprezintă cifra de afaceri a TotalSoft.
Citeşte mai multe despre:
TotalSoft
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza