SNCF și Alstom lansează parteneriatul pentru inovare
SNCF şi Alstom au anunțat lansarea primului parteneriat pentru inovare pentru a crea următoarea generaţie de trenuri de mare viteză (TGV), ce vor răspunde noilor provocări la nivel economic şi de mediu ale transportului de mare viteză. Miercuri 7 septembrie 2016, la Paris, Rachel Picard,
Directorul General al Voyages SNCF şi Jean-Baptiste Eymeoud, Preşedintele Alstom Franţa, au inaugurat spaţiul comun de lucru pentru această cooperare, care include o echipă multidisciplinară de experţi din cele două companii.
Potrivit companiei, parteneriatul pentru inovare SNCF-Alstom va proiecta şi produce noul tren de mare viteză, planificat a intra în serviciul comercial în 2022. Parteneriatul va duce la stabilirea unei noi strategii tehnologice, comerciale şi industriale pentru mare viteză. Acesta va revoluţiona competitivitatea, cu obiectivul major de a reduce costurile de investiţie şi de funcţionare şi de a îmbunătăţi atractivitatea trenului pe piaţa produselor de mobilitate, oferind o nouă experienţă pasagerilor în ceea ce priveşte confortul şi serviciile la bord.
Ambiţiile pentru noua generaţie de TGV-ul sunt mari:
- Reducerea costurilor de achiziţie şi de funcţionare cu cel puţin 20%,
- Optimizarea amprentei de mediu, cu o rată de reciclare a materialelor de peste 90% şi reducerea consumului de energie cu cel puţin 25%,
- Elaborarea ofertei comerciale pentru îmbunătăţirea experienţei pasagerilor: o creştere cu 20% a capacităţii, permiţând o creştere a serviciilor la bord şi/sau a numărului de pasageri. Trenurile vor oferi de asemenea o modularitate mai mare în ceea ce priveşte aşezarea interioară şi compunerea vagoanelor, oferind o calitate îmbunătăţită în ceea ce priveşte serviciile, confortul şi conectivitatea oferite clienţilor.
Rezultatele acestei colaborări vor completa gama de trenuri de mare viteză Avelia a companiei Alstom (parţial dezvoltată în contextul programului "TGV-ul Viitorului", program co-finanţat de stat).
Parteneriatul pentru inovare SNCF-Alstom se va desfăşura în trei faze:
- Definirea şi stabilirea în comun a specificaţiilor noului tren de mare viteză, până la sfârşitul anului 2017.
- Proiectarea detaliată, industrializarea şi aprobarea, pe o durată de aproximativ 4 ani.
- Producţia, livrarea trenurilor şi intrarea în serviciul comercial planificată pentru mijlocul anului 2022.
O echipă integrată, multidisciplinară de 20 de experţi ai SNCF şi Alstom, dedicată în întregime proiectului, lucrează începând de acum într-o unică locaţie independentă situată pe Avenue du Maine din Paris. Această metodă de lucru permite luarea rapidă a deciziilor, ţinând cont simultan de toate aspectele proiectului: serviciile pentru pasageri, operare şi mentenanţă, fezabilitate tehnică şi industrială, costuri.
Echipa SNCF-Alstom, care lucrează în strânsă legătură cu resursele interne ale ambelor companii, este de asemenea deschisă către cei din exterior. Aceasta invită în mod regulat experţi şi oaspeţi pentru a contribui cu experienţa proprie, în special în ceea ce priveşte metodele de lucru inovatoare şi soluţiile tehnice avansate. Astfel, echipa se îmbogăţeşte prin colaborări de succes cu instituţii de învăţământ de inginerie şi proiectare, precum şi cu alte companii industriale sau cu unele aflate la început de drum.
Pentru a putea derula cu succes acest proiect major de inovare, SNCF şi Alstom îşi vor unifica experienţa, cunoştinţele şi abilităţile.
SNCF va pune la dispoziţie bogata sa experienţă şi cunoştinţele referitoare la pasageri. Trenul TGV de nouă generaţie va fi conceput pe baza clienţilor şi pe obiceiurile acestora în continuă schimbare. SNCF va împărtăşi obiectivele sale în ce priveşte serviciile, experienţa sa în funcţionarea comercială a trenurilor de mare viteză acumulată în decursul a mai mult de 30 de ani şi, în termeni mai generali, cunoştinţele sale în privinţa pieţei produselor de mobilitate.
Întreaga experienţă a SNCF este pusă în practică în acest scop, inclusiv capabilităţile de proiectare de la Le Mans, centrele tehnice, marketingul, serviciile de la bord, centrele de mentenanţă şi serviciile de operare a trenurilor. Împreună, aceşti factori reprezintă o echipă experimentată de peste 250 de agenţi în sprijinul proiectului.
La rândul său, Alstom va pune la dispoziţie experienţa sa în proiectarea de trenuri pentru a se alătura SNCF în a-şi atinge ţintele în ceea ce priveşte serviciile pentru pasageri, sustenabilitatea şi profitabilitatea.
Opt din cele 12 locaţii ale Alstom din Franţa sunt implicate în proiectarea noului tren: Belfort pentru automotoare, La Rochelle pentru vagoane, Villeurbanne pentru sistemul computerizat de monitorizare şi control, informarea pasagerilor şi echipamentele de la bord, Ornans pentru motoare, Le Creusot pentru boghiuri, Tarbes pentru sistemul de tracţiune, Petit Quevilly pentru transformatoare şi Saint Ouen pentru proiectare, controlul traficului, asistenţă logistică şi asistenţă pentru servicii.
Acest proiect va genera în total 4.000 de locuri de muncă pentru sectorul feroviar francez.
Potrivit companiei, parteneriatul pentru inovare SNCF-Alstom va proiecta şi produce noul tren de mare viteză, planificat a intra în serviciul comercial în 2022. Parteneriatul va duce la stabilirea unei noi strategii tehnologice, comerciale şi industriale pentru mare viteză. Acesta va revoluţiona competitivitatea, cu obiectivul major de a reduce costurile de investiţie şi de funcţionare şi de a îmbunătăţi atractivitatea trenului pe piaţa produselor de mobilitate, oferind o nouă experienţă pasagerilor în ceea ce priveşte confortul şi serviciile la bord.
Ambiţiile pentru noua generaţie de TGV-ul sunt mari:
- Reducerea costurilor de achiziţie şi de funcţionare cu cel puţin 20%,
- Optimizarea amprentei de mediu, cu o rată de reciclare a materialelor de peste 90% şi reducerea consumului de energie cu cel puţin 25%,
- Elaborarea ofertei comerciale pentru îmbunătăţirea experienţei pasagerilor: o creştere cu 20% a capacităţii, permiţând o creştere a serviciilor la bord şi/sau a numărului de pasageri. Trenurile vor oferi de asemenea o modularitate mai mare în ceea ce priveşte aşezarea interioară şi compunerea vagoanelor, oferind o calitate îmbunătăţită în ceea ce priveşte serviciile, confortul şi conectivitatea oferite clienţilor.
Rezultatele acestei colaborări vor completa gama de trenuri de mare viteză Avelia a companiei Alstom (parţial dezvoltată în contextul programului "TGV-ul Viitorului", program co-finanţat de stat).
Parteneriatul pentru inovare SNCF-Alstom se va desfăşura în trei faze:
- Definirea şi stabilirea în comun a specificaţiilor noului tren de mare viteză, până la sfârşitul anului 2017.
- Proiectarea detaliată, industrializarea şi aprobarea, pe o durată de aproximativ 4 ani.
- Producţia, livrarea trenurilor şi intrarea în serviciul comercial planificată pentru mijlocul anului 2022.
O echipă integrată, multidisciplinară de 20 de experţi ai SNCF şi Alstom, dedicată în întregime proiectului, lucrează începând de acum într-o unică locaţie independentă situată pe Avenue du Maine din Paris. Această metodă de lucru permite luarea rapidă a deciziilor, ţinând cont simultan de toate aspectele proiectului: serviciile pentru pasageri, operare şi mentenanţă, fezabilitate tehnică şi industrială, costuri.
Echipa SNCF-Alstom, care lucrează în strânsă legătură cu resursele interne ale ambelor companii, este de asemenea deschisă către cei din exterior. Aceasta invită în mod regulat experţi şi oaspeţi pentru a contribui cu experienţa proprie, în special în ceea ce priveşte metodele de lucru inovatoare şi soluţiile tehnice avansate. Astfel, echipa se îmbogăţeşte prin colaborări de succes cu instituţii de învăţământ de inginerie şi proiectare, precum şi cu alte companii industriale sau cu unele aflate la început de drum.
Pentru a putea derula cu succes acest proiect major de inovare, SNCF şi Alstom îşi vor unifica experienţa, cunoştinţele şi abilităţile.
SNCF va pune la dispoziţie bogata sa experienţă şi cunoştinţele referitoare la pasageri. Trenul TGV de nouă generaţie va fi conceput pe baza clienţilor şi pe obiceiurile acestora în continuă schimbare. SNCF va împărtăşi obiectivele sale în ce priveşte serviciile, experienţa sa în funcţionarea comercială a trenurilor de mare viteză acumulată în decursul a mai mult de 30 de ani şi, în termeni mai generali, cunoştinţele sale în privinţa pieţei produselor de mobilitate.
Întreaga experienţă a SNCF este pusă în practică în acest scop, inclusiv capabilităţile de proiectare de la Le Mans, centrele tehnice, marketingul, serviciile de la bord, centrele de mentenanţă şi serviciile de operare a trenurilor. Împreună, aceşti factori reprezintă o echipă experimentată de peste 250 de agenţi în sprijinul proiectului.
La rândul său, Alstom va pune la dispoziţie experienţa sa în proiectarea de trenuri pentru a se alătura SNCF în a-şi atinge ţintele în ceea ce priveşte serviciile pentru pasageri, sustenabilitatea şi profitabilitatea.
Opt din cele 12 locaţii ale Alstom din Franţa sunt implicate în proiectarea noului tren: Belfort pentru automotoare, La Rochelle pentru vagoane, Villeurbanne pentru sistemul computerizat de monitorizare şi control, informarea pasagerilor şi echipamentele de la bord, Ornans pentru motoare, Le Creusot pentru boghiuri, Tarbes pentru sistemul de tracţiune, Petit Quevilly pentru transformatoare şi Saint Ouen pentru proiectare, controlul traficului, asistenţă logistică şi asistenţă pentru servicii.
Acest proiect va genera în total 4.000 de locuri de muncă pentru sectorul feroviar francez.
Citeşte mai multe despre:
SNCF, Alstom
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza