Sephora se redeschide cu promoții speciale la București Mall
Sephora își așteaptă din nou clienții în București Mall, cu mii de produse de înfrumusețare, unele în exclusivitate în România, începând cu 24 iulie.
Potrivit companiei, în weekendul deschiderii, clienții vor avea parte de numeroase surprize: sesiuni de machiaj și de conturare a sprâncenelor, dar şi un eveniment dedicat Mod Noir, parfumul creat special şi în exclusivitate pentru Sephora de către celebrul designer Marc Jacobs.
În cele trei zile, 24 - 26 iulie, clienţii vor fi răsfăţaţi cu o ofertă specială: 30% la al doilea produs achiziționat şi cadouri la cumpărături. Detaliile sunt disponibile în magazin.
Noul magazin este situat la etajul întâi, are o suprafață de 450 de m2 și este organizat după cel mai nou concept Sephora, reflectând ultimele tendinţe în retail. Este gândit ca un magazin de imagine, cu elemente unice proiectate cu grijă pentru a reprezenta cât mai fidel brandul. Întregul spațiu este îmbrăcat în dungile deja simbolice Sephora: albul semnalizează zona de îngrijire, iar negrul, pe cea de parfumerie şi machiaj.
Zonele de servicii sunt și ele atent delimitate: pe lângă cele pentru sprâncene, machiaj şi îngrijire, magazinul Sephora cuprinde Gift Factory - serviciul de ambalare, unde clienţii îşi pot personaliza produsele pe care le vor face cadou, și Testing Bar, unde se oferă eşantioane personalizate. Va exista şi o zonă dedicată evenimentelor, unde clienții vor putea testa inovațiile și produsele în trend din domeniu.
Redeschiderea magazinului Sephora face parte din strategia de dezvoltare și modernizare a București Mall, primul centru comercial modern din România.
În cele trei zile, 24 - 26 iulie, clienţii vor fi răsfăţaţi cu o ofertă specială: 30% la al doilea produs achiziționat şi cadouri la cumpărături. Detaliile sunt disponibile în magazin.
Noul magazin este situat la etajul întâi, are o suprafață de 450 de m2 și este organizat după cel mai nou concept Sephora, reflectând ultimele tendinţe în retail. Este gândit ca un magazin de imagine, cu elemente unice proiectate cu grijă pentru a reprezenta cât mai fidel brandul. Întregul spațiu este îmbrăcat în dungile deja simbolice Sephora: albul semnalizează zona de îngrijire, iar negrul, pe cea de parfumerie şi machiaj.
Zonele de servicii sunt și ele atent delimitate: pe lângă cele pentru sprâncene, machiaj şi îngrijire, magazinul Sephora cuprinde Gift Factory - serviciul de ambalare, unde clienţii îşi pot personaliza produsele pe care le vor face cadou, și Testing Bar, unde se oferă eşantioane personalizate. Va exista şi o zonă dedicată evenimentelor, unde clienții vor putea testa inovațiile și produsele în trend din domeniu.
Redeschiderea magazinului Sephora face parte din strategia de dezvoltare și modernizare a București Mall, primul centru comercial modern din România.
Citeşte mai multe despre:
Sephora
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza