Links Sitemap Business Linker Sitemap

Schneider Electric integrează productivitatea Generative AI și soluțiile de sustenabilitate prin Microsoft Azure OpenAI

181 afisari
Schneider Electric valorifică capacitățile Inteligenței artificiale generative (GenAI) pentru a-și susține clienții și a-și transforma operațiunile interne. Având la bază o colaborare de lungă durată cu Microsoft, Schneider Electric integrează Microsoft Azure OpenAI pentru a dezvolta soluții care folosesc algoritmi pentru a genera text, cod și alte tipuri de conținut. Acest lucru a permis companiei să-și reimagineze abordarea asupra diferitelor procese operaționale, simplificând sarcinile consumatoare de timp, optimizând alocarea resurselor și câștigând viteză și eficiență. În același timp, Grupul continuă să aplice GenAI pentru a promova inovația în portofoliul său de oferte.



Principalele aspecte cheie ale utilizării GenAI de către Schneider Electric includ:

Resource Advisor Copilot – folosind tehnologia Large Language Model prin Microsoft Azure OpenAI, Schneider Electric a construit, într-o manieră sigură, Copilot – un ghid digital integrat în Resource Advisor. Copilot oferă clienților o analiză îmbunătățită a datelor, vizualizare, asistență pentru luarea deciziilor și optimizare a performanței, precum și capacitatea de a procesa fără probleme cunoștințele complexe din industrie și informațiile din Resource Advisor.  Jo-Chat GPT – asistent conversațional intern bazat pe Serviciul Microsoft Azure OpenAI, care le permite angajaților să profite de capabilitățile Generative AI în siguranță. Consilier financiar – contribuind la economii anuale de 10 milioane de euro, acest asistent conversațional oferă o modalitate ușoară și eficientă de a găsi informații precise pentru analiștii financiari din contabilitate și alte funcții din departamentele financiare, la nivel global. Ajută la luarea de decizii consecvente, conforme și rapide.  Knowledge Bot – asistent conversațional care ajută reprezentanții departamentelor de asistență pentru clienți să găsească informații precise la întrebările clienților și să propună răspunsuri adecvate, pe baza documentației interne complexe. Căutare conversațională – acest lucru îi ajută pe clienții companiei să caute produsele de care au nevoie într-un stil natural de conversație, folosind capacitatea de căutare semantică. Schneider Electric caută, de asemenea, să integreze Github Copilot pentru a-și îmbunătăți și mai mult procesele și operațiunile de creare a ofertelor, precum și Sales Copilot pentru a le oferi angajaților din prima linie posibilitatea de a gestiona mai bine aspectele legate de vânzări.




Comentând aceste progrese tehnologice și de business, Philippe Rambach, Chief AI Officer la Schneider Electric, a declarat: „Generative AI schimbă regulile jocului și ne dorim să investim semnificativ în această tehnologie. Ne-a permis deja să îmbunătățim productivitatea internă și se aliniază perfect cu angajamentul nostru pentru îmbunătățirea continuă și impactul pozitiv al inovațiilor noastre care au la bază sustenabilitatea.”

Hub-ul AI de la Schneider Electric a fost lansat în 2021, înainte ca tehnologia GenAI să devină răspândită. Odată cu apariția acestor noi instrumente, compania a creat o echipă central, dedicată GenAI, pentru a lucra îndeaproape cu părțile interesate, interne și externe, pentru a detecta oportunitățile de aplicare timpurie. În paralel, Schneider Electric a finalizat un studiu al oportunităților GenAI pentru toate funcțiile și a selectat peste 200 de cazuri potențiale de utilizare și oportunități.

Adoptarea de către Schneider Electric a Generative AI și integrarea cu Microsoft Azure OpenAI subliniază angajamentul companiilor de a rămâne în fruntea inovației tehnologice în managementul energiei și automatizarea industrială. Companiile se concentrează pe valorificarea tehnologiilor avansate pentru a crește eficiența, a stimula inovația și a obține o creștere sustenabilă. 

„Microsoft Azure OpenAI permite Schneider Electric să dezvolte soluții agile, scalabile, rentabile și bazate pe inteligență artificială, care sunt în conformitate cu ambițiile noastre comune pentru un viitor durabil și digitalizat,” a declarat Dominik Wee, Corporate Vice President, Manufacturing and Mobility la Microsoft.

Portofoliul de soluții Schneider Electric construit pe Microsoft Azure oferă clienților săi soluții de ultimă generație bazate pe cloud, IoT (Internet of Things), precum și capabilități avansate de date și AI.

Împreună, cele două companii ajută clienții să reducă decalajul dintre stabilirea unor obiective ambițioase de sustenabilitate și atingerea acestora.


S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza