Schimbare de generație la conducerea grupului Action Global Communications
Action Global Communications, grup regional de consultanță în comunicare și relații publice, prezent în 40 de ţări inclusiv România, anunță o schimbare importantă în management: Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la fondatorul companiei, Tony Christodoulou. Schimbarea de generație vine după 45 de ani de la înființarea firmei și este însoțită de o reînnoire a identității de brand.
Chris Christodoulou, noul CEO Action Global Communications: „Sunt onorat să preiau mandatul de la tatăl meu, împreună cu puternica amprentă pe care el a lăsat-o asupra acestei profesii. El a făcut pionierat în industria de PR, prin activități și filiale deschise chiar și în țări unde libertatea de expresie era cenzurată, la acea vreme. Industria noastră s-a transformat mult între timp, dar unele lucruri rămân la fel de importante – înțelegerea culturală locală pe care o aducem clienților internaționali, varietatea de instrumente de comunicare cu care lucrăm și principiile de autenticitate pe care vom continua să le cultivăm, fiind mereu aproape de echipa Action și clienții noștri.”
"Viziunea strategică pe care o clădim are în centru realitatea digitală care influențează în ultimii ani comunicarea și mediul de business. În toate cele 40 de țări în care activăm vedem un avânt fără precedent al acestei noi realități. De aceea am creat Action Digital, printr-o achiziție realizată în anul 2015, ca un centru de competențe digitale și consultanță de specialitate la nivelul rețelei.”
Noua identitate de brand reflectă direcția strategică a grupului, iar tema «Meaningful Connections» exprimă modul în care agenția lucrează și își sprijină clienții pentru a-și atinge obiectivele. Action România a avut o contribuție semnificativă în dezvoltarea noii platforme de brand.
Ruxandra Scorțea, Managing Director Action Global Communications România: "Transformarea este parte din ADN-ul nostru. Grupul Action este în business de 45 de ani și, în fiecare zi, sute de clienți se bazează pe aptitudinile noastre pentru a răspunde necesităților de comunicare aflate în perpetuă evoluție. Suntem o unitate în diversitate, care păstrează principiile inspirate de fondatorul grupului.”
Tony Christodoulou rămane activ în cadrul grupului, din poziția de Chairman, continuând să inspire prin forță și exemplul propriu, de pionier al industriei de relații publice. El a înființat compania în anul 1971 și a construit rețeaua pornind din Nicosia, Cipru – fiind numită de Holmes’ Report „Imperiul Soarelui”. Tony a clădit o rețea independentă unică, cu birouri în cele mai diverse zone emergente din ultimile decenii: din Europa Centrală şi de Est, Rusia, ţările CIS, Asia Centrală, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi Zona Mediteraneană. De-a lungul anilor, el a fost alături de companii internaționale precum British Airways sau OMV încă din momentul în care acestea și-au început investițiile în țările din Europa de Est. Action este una dintre cele mai vechi agenții din regiune, care s-a dezvoltat odată cu industria și comunitatea profesională.
Grupul a fost implicat în ultimii ani în campanii de comunicare din alte țări precum Japonia, Statele Unite, Mongolia, Panama, Brazilia sau Nigeria.
În România, Action are aproape 20 de ani de experienţă şi oferă servicii integrate de consultanţă în comunicare şi relaţii publice pentru organizații precum: OMV Petrom Marketing, Deloitte, Enel, GE, Comisia Europeană, GTS Telecom, Honeywell, IMMOFINANZ, Boehringer Ingelheim, Medicover sau Porsche Finance Group.
"Viziunea strategică pe care o clădim are în centru realitatea digitală care influențează în ultimii ani comunicarea și mediul de business. În toate cele 40 de țări în care activăm vedem un avânt fără precedent al acestei noi realități. De aceea am creat Action Digital, printr-o achiziție realizată în anul 2015, ca un centru de competențe digitale și consultanță de specialitate la nivelul rețelei.”
Noua identitate de brand reflectă direcția strategică a grupului, iar tema «Meaningful Connections» exprimă modul în care agenția lucrează și își sprijină clienții pentru a-și atinge obiectivele. Action România a avut o contribuție semnificativă în dezvoltarea noii platforme de brand.
Ruxandra Scorțea, Managing Director Action Global Communications România: "Transformarea este parte din ADN-ul nostru. Grupul Action este în business de 45 de ani și, în fiecare zi, sute de clienți se bazează pe aptitudinile noastre pentru a răspunde necesităților de comunicare aflate în perpetuă evoluție. Suntem o unitate în diversitate, care păstrează principiile inspirate de fondatorul grupului.”
Tony Christodoulou rămane activ în cadrul grupului, din poziția de Chairman, continuând să inspire prin forță și exemplul propriu, de pionier al industriei de relații publice. El a înființat compania în anul 1971 și a construit rețeaua pornind din Nicosia, Cipru – fiind numită de Holmes’ Report „Imperiul Soarelui”. Tony a clădit o rețea independentă unică, cu birouri în cele mai diverse zone emergente din ultimile decenii: din Europa Centrală şi de Est, Rusia, ţările CIS, Asia Centrală, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi Zona Mediteraneană. De-a lungul anilor, el a fost alături de companii internaționale precum British Airways sau OMV încă din momentul în care acestea și-au început investițiile în țările din Europa de Est. Action este una dintre cele mai vechi agenții din regiune, care s-a dezvoltat odată cu industria și comunitatea profesională.
Grupul a fost implicat în ultimii ani în campanii de comunicare din alte țări precum Japonia, Statele Unite, Mongolia, Panama, Brazilia sau Nigeria.
În România, Action are aproape 20 de ani de experienţă şi oferă servicii integrate de consultanţă în comunicare şi relaţii publice pentru organizații precum: OMV Petrom Marketing, Deloitte, Enel, GE, Comisia Europeană, GTS Telecom, Honeywell, IMMOFINANZ, Boehringer Ingelheim, Medicover sau Porsche Finance Group.
Citeşte mai multe despre:
Action Global Communications
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza