Robotul Livia de la BT a răspuns întrebărilor a peste 200.000 de clienți în acest an
Peste 200.000 de răspunsuri la întrebări despre conturile, produsele şi serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clienților de robotul Livia de la BT, prin Facebook Messenger şi Skype, în acest an.Cele mai solicitate informații au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri şi ratele aferente împrumuturilor BT.
Robotul, lansat în mai 2017, reprezintă una dintre opțiunile pe care clienții Băncii Transilvania le au la dispoziție pentru a interacționa cu banca, celelalte fiind sucursalele şi agențiile, echipa call center, platforma de întrebări şi răspunsuri Întreb BT şi social media.
Detalii:
Livia de la BT® oferă informații despre IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.
Confidențialitatea informațiilor primite de clienți este asigurată de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon; este necesar ca ambele să fie completate la inițierea comunicării cu robotul. Fiecare client BT are un cod unic de identificare şi reprezintă o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent şi poate fi aflat astfel: prin BT24, în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic (0264.308.028).
Clienții care au interacționat până acum cu Livia de la BT® şi au primit informațiile de care aveau nevoie nu au mai fost nevoiți să contacteze echipa call center sau să vină la sediile Băncii Transilvania, informațiile fiind la îndemână non-stop datorită robotului.
Clienții Băncii Transilvania pot lua legătura cu robotul Livia astfel:
Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris
Prin Skype: se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris
Robotul Livia de la BT® contribuie la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor de care clienții au nevoie în relație cu Banca Transilvania.
Citeşte mai multe despre:
BT
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza