Rio Bucovina raportează un ritm de creștere peste media pieței de apă îmbuteliată
Producătorul de apă îmbuteliată Rio Bucovina a raportat în perioada ianuarie-noiembrie 2012 o creştere cu 18% a volumului vânzărilor, de trei ori mai mare față de ritmul de creștere a pieţei, comparativ cu perioada similară din 2011.
Compania consideră că rezultatul pozitiv se bazează pe dezvoltarea portofoliului de produse și eficientizarea distribuției directe și indirecte în toate zonele țării, cât și pe adaptarea la cerințele consumatorilor.
Această performanţă a consolidat poziția a treia a companiei Rio Bucovina în topul celor mai mari îmbuteliatori de apă din România. Pe de altă parte, Rio Bucovina şi-a menţinut şi în cea de-a doua parte a anului poziţia de lider la vânzările de apă plată îmbuteliată din Bucureşti, capitala fiind principalul consumator al categoriei.
“La finele lunii noiembrie a anului trecut, Rio Bucovina a ajuns să deţină o cotă de 25,9% din volumul vânzărilor de apă plată îmbuteliată în Bucureşti, în creştere continuă şi constantă din primăvară. Este cea mai mare creştere a companiei din anul 2012, ceea ce ne reconfirmă primul loc în categorie. Acest rezultat se datorează consumatorilor noştri care apreciază în mod special calitățile apei plate Bucovina”, a declarat Razvan Iancău, director general, Rio Bucovina.
În luna decembrie a anului trecut, compania a lansat, în premieră în România, un nou produs destinat hidratării şi preparării hranei bebeluşilor, cu un ambalaj igienic special conceput pentru a păstra prospeţimea apei minerale naturale plate Bucovina timp îndelungat, fără a exista pericolul contaminării prin pătrunderea aerului în interior după deschiderea ambalajului.
“Prin tot ceea ce facem, inclusiv prin produsele noastre inovatoare, demonstrăm că Rio Bucovina investește permanent în diversificarea portofoliului de produse și în calitatea acestora pentru a satisface toate exigențele consumatorilor săi, tot mai preocupați de un stil de viață sănătos”, a precizat Razvan Iancău.
Această performanţă a consolidat poziția a treia a companiei Rio Bucovina în topul celor mai mari îmbuteliatori de apă din România. Pe de altă parte, Rio Bucovina şi-a menţinut şi în cea de-a doua parte a anului poziţia de lider la vânzările de apă plată îmbuteliată din Bucureşti, capitala fiind principalul consumator al categoriei.
“La finele lunii noiembrie a anului trecut, Rio Bucovina a ajuns să deţină o cotă de 25,9% din volumul vânzărilor de apă plată îmbuteliată în Bucureşti, în creştere continuă şi constantă din primăvară. Este cea mai mare creştere a companiei din anul 2012, ceea ce ne reconfirmă primul loc în categorie. Acest rezultat se datorează consumatorilor noştri care apreciază în mod special calitățile apei plate Bucovina”, a declarat Razvan Iancău, director general, Rio Bucovina.
În luna decembrie a anului trecut, compania a lansat, în premieră în România, un nou produs destinat hidratării şi preparării hranei bebeluşilor, cu un ambalaj igienic special conceput pentru a păstra prospeţimea apei minerale naturale plate Bucovina timp îndelungat, fără a exista pericolul contaminării prin pătrunderea aerului în interior după deschiderea ambalajului.
“Prin tot ceea ce facem, inclusiv prin produsele noastre inovatoare, demonstrăm că Rio Bucovina investește permanent în diversificarea portofoliului de produse și în calitatea acestora pentru a satisface toate exigențele consumatorilor săi, tot mai preocupați de un stil de viață sănătos”, a precizat Razvan Iancău.
Citeşte mai multe despre:
Rio Bucovina
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza