Links Sitemap Business Linker Sitemap

Raiffeisen Bank sprijină clienții, furnizorii și angajații în contextul pandemiei COVID-19

437 afisari
In aceasta perioada, Raiffeisen Bank este alaturi de clienti, angajati, parteneri si furnizori cu solutii care sa ii sprijine in situatia provocata de pandemia COVID 19. Eforturile bănci sunt direcționate către angajați și clienți prin măsuri care să asigure protecția lor, măsuri de igienă și limitarea răspândirii infecțiilor, dar și de deservire în condițîi bune a clienților.

În continuare, prezentăm principalele măsuri pe termen scurt pe care le-am luat, urmând să adaptăm tot ceea ce facem în funcție de evoluția situației.
 

Pentru clienți:

Clienți noștri sunt rugați să opteze pentru utilizarea aplicațiilor de mobile și online banking în această perioada și să nu facă vizite în agenții decât dacă este strict necesar și cu respectarea regulilor publicate de autorități privind distanță față de alte persoane, precum și numărul de persoane care să se afle într-o încăpere.

Cliențîi persoane fizice ai băncii care  au  credite în derulare au, majoritatea, posibilitatea prevăzută deja în contracte, de a opta pentru o amânare de până la 3 luni la plata ratelor. În același timp, pentru clienții care nu au o astfel de opțiune, dar au dificultăți temporare la plata ratelor, vom găși soluții individualizate. Ambele categorii de clienți sunt rugate să  sune la 0800800555 (deluni până vineri între 9.00-20.00). 

Colegii noștri din zonele de Corporate și IMM discuta cu cliențîi perosane juridice să înțeleagă care este situația și să găsim împreună soluții pentru susținerea activității acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt. În plus, banca acordă pentru clienții săi,  persoane juridice, comision 0 pentru plățile la POS-uri până la 30 aprilie, pentru a încuraja plățile electronice la comercianți, dat fiind că numerarul poate avea un risc mai ridicat de contaminare.

Banca va discuta cu partenerii și furnizorii săi pentru a reduce termenele de plata a produselor și serviciilor livrate, tot în ideea de a-i ajută în această perioada.

Pentru angajați:


Angajațîi din Administrația Centrală sau agenții care sunt într-una dintre categoriile de risc precizate de autoritățile medicale fie lucrează de acasă, dacă este posibil, sau nu lucrează, pentru că ne dorim să ii protejăm. Materiale sanitare au fost distribuite în toate unitățile și clădirile băncii, de asemenea materiale de protecție pentru personalul care lucrează cu publicul.

A fost  schimbat deocamdată  programul în 11 agenți ale băncii pentru că ele sunt situate  în mall-uri  sau centre comerciale aglomerate, iar acestea și-au redus activitatea că măsură de prevenție.



Monitorizăm numărul depersoane din agenți (angajați și clienți) și vom lua măsuri astfel încât distanță și numărul depersoane prezente într-o încăpere să fie reduse.
Anumite unități ale băncii, în orașele și localitățile în care avem mai multe, se pot închide pe anumite perioade de timp, iar programul agențiilor va fi actualizat zilnic pe site.

 
Toate informațiile despre măsurile luate de Raiffeisen Bank în această perioada găsești pe site-ul nostru la:  


S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza