Raiffeisen Bank lanseaza a treia editie a campaniei Viata Fara Cash
Raiffeisen Bank a lansat editia a treia a campaniei Viata fara CASH, anul acesta campania introducand Masina Timpului Smart ce transforma fiecare plata facuta prin Smart Banking intr-o experienta placuta.
Pe pagina web dedicata www.viatafaracash.ro si pe pagina www.facebook.com/VIATA FARA CASH, concepute special pentru utilizatorii serviciilor Raiffeisen Bank, clientii sunt invitati sa isi aleaga lunar o experienta inedita pe care au trait-o sau o tema din cele propuse - sa o incerce si sa o impartaseasca. In fiecare luna clientul cu cele mai multe tranzactii poate trai experienta aleasa, iar la finalul campaniei toti clientii au sansa de a castiga, prin tragere la sorti, premiul cel mare - o masina Nissan Juke.
Prima astfel de campanie, lansata de Raiffeisen Bank in 2012, a urmarit (intr-un serial) un cuplu de tineri profesioniști, Ana și George Smart, care si-au petrecut doua luni fara bani cash, folosind doar metodele alternative de plata „smart”. Reprezentantii bancii au precizat ca succesul campaniei a incurajat banca sa continue cu editia a doua in 2013, cand au intrat in scena alt cuplu tanar care promovau stilul de viata „smart”, Diana si Andrei. Ei au calatorit prin Romania timp de sapte luni, fara sa faca nicio plata cash.
“Prin campania “Viata Fara CASH” Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Raiffeisen Smart Mobile pentru smartphones sau tablete, Debit Direct, plata cu cardul la POS, plata facturilor la ATM, Raiffeisen Direct sau SmartTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri”, a declarat Florin Boldescu, Manager Departament Clienti de Casa in cadrul Ariei Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
Prima astfel de campanie, lansata de Raiffeisen Bank in 2012, a urmarit (intr-un serial) un cuplu de tineri profesioniști, Ana și George Smart, care si-au petrecut doua luni fara bani cash, folosind doar metodele alternative de plata „smart”. Reprezentantii bancii au precizat ca succesul campaniei a incurajat banca sa continue cu editia a doua in 2013, cand au intrat in scena alt cuplu tanar care promovau stilul de viata „smart”, Diana si Andrei. Ei au calatorit prin Romania timp de sapte luni, fara sa faca nicio plata cash.
“Prin campania “Viata Fara CASH” Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Raiffeisen Smart Mobile pentru smartphones sau tablete, Debit Direct, plata cu cardul la POS, plata facturilor la ATM, Raiffeisen Direct sau SmartTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri”, a declarat Florin Boldescu, Manager Departament Clienti de Casa in cadrul Ariei Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
Citeşte mai multe despre:
Raiffeisen Bank
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza