Links Sitemap Business Linker Sitemap

Programul Alimentar Mondial acordă Mastercard distincția Hunger Hero

1456 afisari
Programul Alimentar Mondial al Națiunilor Unite (PAM) i-a acordat distincția Hunger Hero lui Ajay Banga, președinte și CEO al Mastercard, în recunoașterea contribuțiilor deosebite aduse pentru îndeplinirea obiectivului PAM, de a elimina foametea. Distincția Hunger Hero 2017 a fost acordată de către directorul executiv al PAM, Ertharin Cousin, la dineul PAM din cadrul reuniunii anuale a Forumului Economic Mondial în Davos, Elveția.
 În ultimii cinci ani, Mastercard și PAM au colaborat cu un scop ambițios: eradicarea foametei. Dat fiind că tehnologia are capacitatea de a utiliza inovația în procesul de distribuție a hranei, parteneriatul cu Mastercard a adus idei noi la nivelul lanțului operațional al PAM, contribuind totodată la strângerea unor fonduri considerabile.

"Sub conducerea incredibilă a lui Ajay, Mastercard este alături de PAM și de oamenii pe care îi ajutăm oferindu-ne acces la cele mai noi tehnologii, cât și la rețeaua vastă și generozitatea angajaților care ne ajută în misiunea noastră, de a elimina foametea”, a declarat Cousin.

"Acesta este doar începutul; împreună vom continua să inovăm soluții globale pentru a ne asigura că până și cei mai nevoiași au acces la o alimentație variată și bogată nutrițional”.

De la începutul crizei din Siria, 2,2 milioane de refugiați sirieni din Liban și Iordania au folosit carduri preplătite Mastercard pentru a cumpăra alimente din magazinele locale, putând astfel să ia cele mai bune decizii pentru alimentația familiilor lor, în timp ce consumul realizat a contribuit la stimularea economiei locale. Prin implicarea lor, Mastercard și partenerii săi din industria bancară și din comerț au strâns fonduri prin care au furnizat peste 17 milioane de mese pentru copiii nevoiași din întreaga lume.

"Această distincție recunoaște eforturile tuturor angajaților Mastercard și este reprezentativă pentru o nouă mentalitate, care transformă modul în care sectorul privat se poate implica în eforturi umanitare”, a declarat Banga. "În cadrul Mastercard, noi credem că aceste eforturi încep prin a avea încrederea că mediul de afaceri poate acționa ca o forță a binelui în lume și că, atunci când sectorul privat și cel public își unesc capacitățile, putem fi o forță a schimbării, producând lucruri mărețe care produc o diferență semnificativă”.

În cadrul parteneriatului, Mastercard și Programul Alimentar Mondial au derulat campanii și în România pe parcursul anului 2016. Astfel, fiecare plată cu cardurile Mastercard și Maestro în lanțurile de magazine Auchan între 1 septembrie și 1 octombrie, respectiv cele efectuate în cadrul rețelei de librării Cărturești între 15 decembrie și 15 ianuarie generând automat o donație din partea Mastercard, constând într-o masă de prânz oferită în școlile din Rwanda.

Angajații Mastercard au jucat un rol esențial în cadrul parteneriatului, în contextul în care 18 membri ai companiei au acceptat funcții temporare în birourile locale ale PAM pe parcursul anului 2016. Expertiza lor analitică a contribuit la obținerea unor studii care au arătat că fiecare dolar investit în prânzurile școlare returnează șase dolari sub forma de beneficii educaționale și medicale pentru elevi.

Revista Fortune a inclus recent Mastercard pe lista sa „Change the World” datorită eforturilor depuse de Mastercard pentru transformarea ajutoarelor umanitare pentru refugiați și alte persoane vulnerabile. Mastercard și-a propus ca până în 2020 să ajungă la 500 milioane oameni anterior excluși financiar.
Citeşte mai multe despre: MasterCard

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza