Profihairshop deschide primul magazin din 2017 la Baia Mare
Profihairshop, retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, deschide primul magazin planificat pentru acest an, în oraşul Baia Mare.
Acesta a necesitat o investiţie de 85.000 euro şi va fi inaugurat pe data de 31 ianuarie, în fostul mall Gold Plaza Baia Mare, în prezent VIVO!. Având o suprafaţă de 60 mp, magazinul Profihairshop îi va întâmpina pe băimăreni aşa cum brandul şi-a obişnuit clienţii: cu peste 1.500 de produse profesionale pentru îngrijirea părului, produse pentru unghii şi accesorii de la 50 de branduri reprezentative, dar şi cu servicii de consultanţă personalizată pentru alegerea produselor potrivite pentru tipul lor de păr. “Începem anul 2017 aşa cum ne place cel mai mult: cu extinderea reţelei Profihairshop. Suntem bucuroşi să deschidem încă un magazin în Transilvania, locul în care brandul nostru s-a născut şi sperăm ca astfel să ne consolidăm şi mai mult relaţia cu clienţii din această zonă. Întrucât interesul românilor pentru utilizarea produselor profesionale de îngrijire este în continuă creştere, principalul nostru obiectiv pentru 2017 este, ca şi în anul precedent, expansiunea la nivel naţional. În acest an avem în plan deschiderea a cel puţin încă 5 magazine, în judeţe în care încă nu suntem prezenţi. Pentru acest magazin din Baia Mare estimăm vânzări lunare de 400 euro/mp/lună”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.
În anul 2016 compania Profihairshop a investit aproximativ 250.000 euro în deschiderea a 5 noi unităţi, iar investiţia în întreaga reţea, de la înfiinţare până în momentul de faţă, se ridică la peste 2 milioane de euro. Lanţul de magazine Profihairshop a ajuns în prezent la un număr de 27 de unităţi, localizate în Bucureşti şi în alte 9 oraşe mari din ţară, care cuprind o suprafaţă totală de peste 1.100 mp. Compania a încheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 5,6 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă de anul 2015. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp/an.
Profihairshop comercializează 50 de game profesionale, printre care Wella System Professional, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc, precum şi accesorii pentru păr, aparate electrice profesionale pentru coafat şi produse de cosmetică şi unghii. În portofoliu se regăsesc şi produse de îngrijire care se adresează exclusiv barbatiilor: EXL, produse din gama L’Oreal Men, B.APP, Wella System Professional Men.
În anul 2016 compania Profihairshop a investit aproximativ 250.000 euro în deschiderea a 5 noi unităţi, iar investiţia în întreaga reţea, de la înfiinţare până în momentul de faţă, se ridică la peste 2 milioane de euro. Lanţul de magazine Profihairshop a ajuns în prezent la un număr de 27 de unităţi, localizate în Bucureşti şi în alte 9 oraşe mari din ţară, care cuprind o suprafaţă totală de peste 1.100 mp. Compania a încheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 5,6 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă de anul 2015. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp/an.
Profihairshop comercializează 50 de game profesionale, printre care Wella System Professional, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc, precum şi accesorii pentru păr, aparate electrice profesionale pentru coafat şi produse de cosmetică şi unghii. În portofoliu se regăsesc şi produse de îngrijire care se adresează exclusiv barbatiilor: EXL, produse din gama L’Oreal Men, B.APP, Wella System Professional Men.
Citeşte mai multe despre:
Profihairshop, VIVO
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza